forskjellene på samurai og 413???
#21
Posted 04 September 2004 - 23:00
Tommy Olsen
#22
Posted 04 September 2004 - 23:00
Forresten.. lager de fortsatt SJ'en på lisens i spania, eller er det kun Jimny nå?
STOOOOR stall på hele 40 ville hester
#23
Posted 04 September 2004 - 23:00
Tommy Olsen
#24
Posted 04 September 2004 - 23:00
Vidar
http://www.offroad.no/suzuki/
D.E.A fan club
#25
Posted 04 September 2004 - 23:00
Det var vel noe avgiftsregler som gjorde at det plutselig ble bare høyt ståltak å oppdrive i gnore...?
Suzuki sj 410
Ja til skuddpremie på Stålmark!
#26
Posted 04 September 2004 - 23:00
Tommy Olsen
#27
Posted 04 September 2004 - 23:00
http://www.off-road....ch/history2.htm
ble litt overrasket av alle variantene av SJ/Samurai vi ikke har sett her hjemme..
f. eks:
STOOOOR stall på hele 40 ville hester
#28
Posted 09 September 2004 - 23:00
Kopi av melding:
Man kan se på det tredje nederste bildet at suzuki følger sine siste års tradisjoner..de lager helt ok biler. men det er en ting jeg bare ikke skjønner: På alle standardmodeller av hver eneste suzuki leverer de et fullstendig SMAKLØST interiør!! Dette gjelder alt fra Baleno til Vitara, via postbilen (wagon R?) og alt annet. At det ikke er påkostet er en ting, suzuki fører jo tross alt ganske rimelige biler og noen steder må de jo spare, men det er direkte grusomt...gjerne en kombinasjon av rosa og lilla mm....skjønner ikke, skjønner ikke, skjønner ikke! Da er jo originaltrekket på stolene i 410'en faktisk finere, det er i alle fall gjennomført grått!
Opprinnelig postet av Zuki
Skjønner hva du mener:
--->Min Garasje<---
"En Zuki på veien er bedre enn ti på taket..."
#29
Posted 31 August 2004 - 23:00
her er noe jeg skrev om forskjeller osv i en annen post
http://www.offroad.n...?TOPIC_ID=15235
#30
Posted 06 September 2004 - 23:00
STOOOOR stall på hele 40 ville hester
#31
Posted 30 August 2004 - 23:00
-Lage en kortversjon som ikke kommer i konflikt med den som autofil har kjøpt (og som de antakeligvis har rettighetene til da, trur ikke du bør trykke den originale artikkelen før autofil har utgitt den i alle fall).
-Vente til den er trykt, og dermed kjøpe Autofil . Noe i alle fall jeg gjør uansett...
Suzuki sj 410
Ja til skuddpremie på Stålmark!
#32
Posted 30 August 2004 - 23:00
Vidar
http://www.offroad.no/suzuki/
D.E.A fan club
#33
Posted 29 August 2004 - 23:00
Vidar
http://www.offroad.no/suzuki/
D.E.A fan club
#34
Posted 29 August 2004 - 23:00
Kopi av melding:
Kanskje noen burde lage en "timeline" med forskjellige modeller og forandringer opp gjennom årene
Det har jeg faktisk savna, og "noen" har jo en tendens til å bli Vidar det:D:D? Ta den hansken da, Vidar...du er den jeg vet som kan tenkes å ha dette på stell...
Det er jo mange andre navn også ute å går, i Australia har noe blitt kalt SIERRA mens 410'en har vel RHINO osv...? Er også, som dere, usikker på hvilke modeller som skiller seg ut, og hva som bare er den kjært barn har mange navn-greia.
Suzuki sj 410
Ja til skuddpremie på Stålmark!
#36
Posted 28 August 2004 - 23:00
#37
Posted 06 September 2004 - 23:00
#38
Posted 06 September 2004 - 23:00
Er jo mulig å bare bytte karosseri, men hvis jeg først skulle gjort det skulle jeg ha tatt inn en men injection og spiraler
#39
Posted 06 September 2004 - 23:00
burde alså gå an om en finner en samurairamme i norge med papirer og ta inn et ok karosseri fra tyskland og sette på såfremt festepunkter for karosseri osv. er like.
trenger ikke betale toll da.
Suzuki SJ413JX 31"x10.5"
#40
Posted 28 August 2004 - 23:00
Hva er forskjell på motoren?
I noen land har forresten SJ413 hett Samurai hele tiden.
Kanskje noen burde lage en "timeline" med forskjellige modeller og forandringer opp gjennom årene..
et annet spørsmål som går igjen er forskjeller på 410 og 413 og '84 og '85 modeller også, men dette er jo besvart i flere tråder før.
Suzuki SJ413JX 31"x10.5"