Info til Vidar, vedrørende brev til Suzuki Norge
#21
Posted 27 September 2004 - 23:00
#22
Posted 27 September 2004 - 23:00
Suzuki SJ413JX 31"x10.5"
#23
Posted 26 September 2004 - 23:00
________________________
-SJ410JL HighRoof
-SJ413JX Cab
-Valmet 565 Cab
#24
Posted 26 September 2004 - 23:00
Yepp har tenkt å lage en slags bytteliste innbyrdes for alle modeller fra lj80 til Samurai. MEN problemet blir da sveisinga av nye motorfester i ramma...men noe jobb må jo BT ha også...
Vidar
Tze Suzuki meizter...
#25
Posted 26 September 2004 - 23:00
413 motor og bremser i 410?
________________________
-SJ410JL HighRoof
-SJ413JX Cab
-Valmet 565 Cab
#26
Posted 26 September 2004 - 23:00
410 - typebetegnelse og motorvolum, både Kw og hk og rpmŽs, motorbetegnelse også
413 - samme
Vitara - samme som ovenfor og hvilke modeller som kom med 1600 motor og hva den het.
Hvilke 410 som etterhvert kom med bremsekraftforsterker.
Hvilket år 413 ble Samurai
Vidar
Tze Suzuki meizter...
#27
Posted 02 February 2005 - 00:00
Simon
Wrangler YJ -95 4.0L, aut. 2.5" OME, 33x12.5 BFG MT,W8000, Rocksliders, SYE, Sub til bagasjen
#28
Posted 03 December 2004 - 00:00
Simon
----------------
Wrangler YJ -95 4.0L, aut. 2.5" OME, 33x12.5 BFG MT,W8000, Rocksliders, SYE
#29
Posted 22 March 2005 - 00:00
Om BT setter seg totalt på bakbeina er ditt beste våpen å være skalig, be om skriftlig dokumentasjon fra de om de nekter deg noe. MEN det beste tipset er nok å bruke huet, være ydmyk om du treffer en som er litt vrang, men igjen vær saklig.
Lykke til og si fra om du setter igang.
Vidar
Tze Suzuki meizter...
#30
Posted 03 December 2004 - 00:00
#31
Posted 27 September 2004 - 23:00
1.6 fra vitara 8valve eller 16 valve.
"Kit includes tranny mounting bracket, engine mount relocators, and all necessary hardware to make this engine swap kit an easy install; including VERY detailed instructions on what you need to look for in a 1.6"
Dette leveres med livstidsgaranti og kreves ikke noe sveising osv. Burde vel være et godt alternativ å bruke for å få det godkjent?
At suzuki er villige til å se på saken er fantastisk. stå på vidar! bra data du har funnet cisco
Ed:
Petroworks selger også kit, det ser slik ut:
#32
Posted 29 September 2004 - 23:00
Vidar
Tze Suzuki meizter...
#33
Posted 30 September 2004 - 23:00
jeg har forresten pratet med en av gutta på teknisk hos RSA Suzuki som var med på åttitallet når disse bilene var moderne.. han har vært behjelpelig med div småting, feks tyding av chassinummer o.l
Kanskje han kan være en grei mann å få kontakt med..
Husker desverre ikke navnet hans, men
________________________________________________
"THE MASTERPIECE OF SUZUKI'S ORIGINAL ENGINEERING"
"powerful & high performance engine "
#34
Posted 19 February 2005 - 00:00
Vidar
Tze Suzuki meizter...
#35
Posted 03 December 2004 - 00:00
Catosen
#36
Posted 09 December 2004 - 00:00
Vidar
Tze Suzuki meizter...
#37
Posted 09 December 2004 - 00:00
Noe av det som står her er jo også aktuelt for oss.....
http://home.netpower...iltilsynet.html
#38
Posted 09 December 2004 - 00:00
blir litt vanskelig å få godkjent Swift gti motor også da.. kanskje det bare får bli en vitara 8v 1600 da siden det vil gå relativt greit
#39
Posted 08 December 2004 - 00:00
http://www.offroad.n...?TOPIC_ID=22601