-- The Suzukis of the Yakuza --
#101
Posted 25 November 2007 - 12:46
Amund er vel ikkje spesielt håplaus i geografi, men meir som ein vanlig østlending vil eg tru.. Eg for min del har aldri vore nord for Trondheim.
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Har deaktivert PM, men send gjerne en epost
#102
Posted 13 December 2007 - 10:41
Jul?
www.terrengbil.com
#103
Posted 13 December 2007 - 10:54
jul ja. har vore oppteken med jobbing også.
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Har deaktivert PM, men send gjerne en epost
#104
Posted 31 December 2007 - 11:47
Endelig vart det tid til en liten tur i garasja. Fekk leika litt elektriker å lagt opp strøm til svetsen, berre for å finne ut at det var feil type kontakt/plugg. må bytte til 16A 3fas kontakt på apparatet, så fekk ikkje prøvd det no heller.
så plukka eg ramma til nyebilen ned frå veggen og fikk sett over og flikka litt på den. slipte over det lille som var av krokan, og retta den bulka traversen ved fordelingskassa. gikk over med owatrol etter stålbørsting/sliping. skal gå over alt en gong til med Rustgrunning når modifikasjonane er ferdige. Skal bytte fjørhengere bakre foran pga tæring og gnag, og for å forsterke. skal også sette på noko så ramma glir lettare over hinder på dei bakre fjørhengerane. Skal flytte fester for tanken 5cm opp i bilen pga bodyliften. Skal forsterke traversen ved fordelingskassa, skal bokse den og et par andre fester og slikt.
Lurer også på å flytte heile traversen bak under dørken som har støtdemperfester 5cm oppover, eller berre flytte støtdemper fester oppover 5cm. Må finne ut heilt sikkert om det er vits i først, vil kunne få meir flex ved å sette på lenger dempera.
Bilder: har etpar bilder av bukplata som eg har laga tidlegare, Oppheng for bukplata ligger oppå den. SOm en kan sjå funker plata fint i 3mm stål.
Også et bilde av bakre del av ramma med fester til tanken. det vart lite kontrast i bildet så detaljer er litt vanskelig å sjå kanskje.
sidan det er så minimalt med rust på ramma etter at den har vore i teneste på ytre sunnmøre sidan 1985 med sjøsprut og slikt så ser eg ikkje behov for å sandblåse og galve den. på øvre del av ramma der den har lege opp mot karrosseriet var det bittelitt krokan på to plassar på fremre karosserifester, og ellers var det brunt berre der det var skrapa vekk lakk på undersida. får sjå om eg ombestemmer meg etter eg har sveisa ferdig i den. dersom det blir mykje sveis vil det nok bli meir aktuelt med ei total behandling.
Edited by yakuza, 02 January 2008 - 17:37.
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Har deaktivert PM, men send gjerne en epost
#105
Posted 05 January 2008 - 09:55
Er det kjelke du skal lage? Åsso i 3mm stål da, ikkje anna å vente at du skal bygge bigblock :biggrin:
Men bra å sjå at du har kome igong då. Må ta meg ein tur og inspisere ein dag...
#106
Posted 13 March 2008 - 02:19
rusthol i innerskjerm bak der B-stolpen kjem ned på hjulhuset.
Her er ei girkasse på jobb.
38 tonn
Har jobba med å "sy saman" dette prosjektet, og nykonstruert enkelte smådetaljar.
aldri så lite forskjell frå ei krypekasse til SJ, men prinsippa er dei samme.
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Har deaktivert PM, men send gjerne en epost
#107
Posted 13 March 2008 - 08:51
Eg trur eg ville skifta til Quaker state oil for at ikkje konfliktane i imunforsvaret skal bli for store...
Edited by Frode, 13 March 2008 - 09:07.
www.terrengbil.com
#108
Posted 13 March 2008 - 08:55
en ting som er rart med XJ-stålet: det lukter tåfis når eg kutter i det??
Eller er det litt moderne amerikansk kjemisk krigføring kanskje?
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Har deaktivert PM, men send gjerne en epost
#109
Posted 13 March 2008 - 11:41
Eller er det litt moderne amerikansk kjemisk krigføring kanskje?
pass på hvor du plasserer beina når du kutter
#110
Posted 13 March 2008 - 14:20
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Har deaktivert PM, men send gjerne en epost
#111
Posted 17 March 2008 - 00:05
Det vart veldig trangt og no har eg ca ei halv omdreining på rattet med sving.
Bilen min er heva ca. 4" i utgangspunktet men med litt signe fjører så ender eg vel på rundt 3-3.5"
Men, trur likevel det skal gå med 4" heving å få på desse hjula berre eg kutter ut brutalt av skjermane. det verste der er at det må bort en god del av torpedoveggen. har planar og hardware til å få flytta forakselen framover ca. 1" som hjelper godt på kor mykje som må kuttast der.
På bilda er det 35mm spacers, og org aksler. breddere er 4.75" BW og det er BT-ok på eine sida, og åpent for tolkning på andre sida. med f.eks samme hjula og sammyaksler er det ikkje tilstrekkelig overdekning for BT med 4.75" BW. Med org aksler er det ikkje mulig med 8" felger og desse hjula uten at det går i ramma/bladfjør på innsida trur eg. har ikkje fått prøvd skikkelig sidan hjulet går i kanalen/torpedoveggen i bakkant foran før eg når fullt utslag. Skal ta plenty meir bilder i morgon når det er lyst.
ellers skal eg bytte hjullager bak, plukke av krypekassa og sperrene, fikse småting, og så er bilen klar for salg. hatt den i ti år..
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Har deaktivert PM, men send gjerne en epost
#112
Posted 17 March 2008 - 09:49
#113
Posted 17 March 2008 - 10:22
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Har deaktivert PM, men send gjerne en epost
#114
Posted 17 March 2008 - 10:38
Hadde du vore fornuftig hadde du hatt en Baleno elns.... Klart du skal ha 33"!!
#115
Posted 17 March 2008 - 13:32
#116
Posted 17 March 2008 - 23:17
www.terrengbil.com
#117
Posted 17 March 2008 - 23:27
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Har deaktivert PM, men send gjerne en epost
#118
Posted 18 March 2008 - 00:24
www.terrengbil.com
#119
Posted 18 March 2008 - 17:30
#120
Posted 18 March 2008 - 23:14
Syns dette passa utrulig bra med breddera, heving og offset på felgane.
Må kutte litt i hjulhuset/skjermen/torpedovegg/støtfanger for at det skal gå uten gniss.
Med sammyakslar blir det rikelig med plass, nesten for mykje og med desse hjula ville dei stikke 17.5cm utom sida på karosseriet og dermed godt utanom 6" BW breddera også.
meir bilder:
http://www.terrengbi...i...tup&cat=-12
Edited by yakuza, 18 March 2008 - 23:17.
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Har deaktivert PM, men send gjerne en epost