Dodge ram TDI.5,9
#41
Posted 06 December 2004 - 00:00
http://www.turbodieselregister.com/ http://www.bouldermaskin.se/
skarevera diesel skarevera CUMMINS
#42
Posted 06 December 2004 - 00:00
Rust: Nei, gått i norge sida den va ny, har ikkje funne noke rust på den, støtfangaren min bak er også heilt fin.
Eg har diesel : ca 2l mil på småkjøring
Dersom du skal ha bensin so hadde eg kjøpt 5,9 v8.
8,0 V10 er tørste som f... og går ikkje nåke særlig bedre enn 5,9.
V10en er også som Cummins berre å få i 2500 og 3500.
Stiv: JA
kenny_g:
4" er nok overkill på din med 5,2 bensin. Men dieselane treng det.
Eg hadde kjøpt meg eit dobbelt 2,5" viss eg skulle ha til ein med v8.
Når det gjeld katalysator så blir den vel tatt vekk av dei fleste? men det går å behalde den, men då må ein kutte å sveise litt for å forandre dia på innløpet i katalysatoren frå 3" til 4", den har 4" ut(min iallefall). Men det går å kjøpe catback anlegg, både til diesel og bensin
Eg har ikkje peiling på korleis din ser ut under.
Eg fann nokre flowmaster catback anlegg til din:
http://www.flowmaste...ster/17170.html (enkelt 3")
http://www.flowmaste...ster/17171.html
http://www.flowmaste...ster/17179.html
http://www.flowmaste...ster/17209.html
dei 3 siste er doble 2,5 anlegg, med litt forskjellige enderør og pris.
då burde du iallefall få litt meir lyd:)
If you can`t Dodge it, RAM it!
#43
Posted 06 December 2004 - 00:00
Kopi av melding:
vurderer storebroren til disse, dvs 2500. hvordan er dere fornøyd? blir trolig en 5.9 bensin, som ombygges til gass, da det blir billigere per mil enn diesel! samt at bilen er billigere i innkjøp, og slipper fartsperre.
har dere rust annet enn på chrome fangerne?
virker som dette er bra biler, du finner jo ingen med lav km stand brukt
så også noen med over 500.000 på tellern
ser på modellene etter 94, dvs med det "nyere" stuket, skiftet enda en gang i 03, men ikke så mye, litt på fronten/inni.
noen som har 5.9 bensin eller 8.0 v10?
dere som har bensin, kjører dere på gass?
hvordan er de å kjøre? stive/myke? sammenlign gjerne med andre biler
Opprinnelig postet av Jay
Synns denne var litt stilig..
http://www.finn.no/f...8&pos=0&rub=202
#44
Posted 06 December 2004 - 00:00
Kopi av melding:
i amcar fikk de bygd anlegg til en bil hos svedsen aksos, og det kom på rundt det samme...
Member of: Gammelgarasjens venner!
Opprinnelig postet av VCE
Det eksosanlegget va no til en mustang med v8, cummins er r6, og eg trur nok at ein 5,9 cummins pumpar ut gaanske mykje meir eksos enn en mustang med 289.
Dessuten var 6800,- for det dobbeltanlegget alt for dyrt!!
Du får bedre eksosanlegg billigare. Eg har ein 1970 Pontiac Firebird og f.eks eit dobbelt 2,5" Flowmaster American Thunder anlegg til den kostar ca 5000.
Men det bråkar soklart litt meir.
If you can`t Dodge it, RAM it!
#45
Posted 06 December 2004 - 00:00
Formålet med større eksos er å få ut eksosen fortare og dermed få ned EGT + kansje få litt meir hk og nm.
Ein sirkel på 4" har dobbelt så stor overflate som 2x 2", og 77% større overflate enn 3" (rekna litt) så det er berre tull med dobbel eksos som er mindre enn original rørdia.
Det fins dobbelt 4" å få kjøpt, men det er berre dobbelt frå potta. Går også å få komplett 5" anlegg.
If you can`t Dodge it, RAM it!
#46
Posted 06 December 2004 - 00:00
Member of: Gammelgarasjens venner!
#47
Posted 06 December 2004 - 00:00
Skulle hatt meg eit 4" anlegg og nytt eksoshus på turboen, det originale er for lite når ein kjem over 250+ hk, og eg har ca 300-320hk.
Har lyst på propaninnsprøyting også
If you can`t Dodge it, RAM it!
#48
Posted 05 December 2004 - 00:00
#49
Posted 05 December 2004 - 00:00
#50
Posted 05 December 2004 - 00:00
Dessuten so er de ingen svendsen eksos i nærheita her.
Har igrunn meir trua på å kjøpe eit heilt anlegg so det berre er å skru på sjøl.
If you can`t Dodge it, RAM it!
#51
Posted 05 December 2004 - 00:00
Member of: Gammelgarasjens venner!
#52
Posted 05 December 2004 - 00:00
fekk svar med eit firma å dei skulle ha ca 5000,- for eit 3,5" catback flowmaster. Men det er for lite med 3,5, og det er berre etter katalysatoren.
Då står fortsatt 3" anlegget før katalysatoren igjen.
Får eit 4" frå turboen med eit lokalt firma for ca 7000,- synest det var dyrt?
So eg ville høre om nokon visste om andre alternativ.
If you can`t Dodge it, RAM it!
#53
Posted 05 December 2004 - 00:00
Det er ikke fart som dreper, det er smellen.
It's not the fart who kills, it's the smell!
#54
Posted 05 December 2004 - 00:00
Kopi av melding:
Prøv www.summitracing.com,der bestilte jeg mitt 4"anlegg, bra kvalitet og rimelig pris: 299 dollar!
Opprinnelig postet av ÅH
Blir ikkje de mykje frakt for et heilt eksosanlegg då?
If you can`t Dodge it, RAM it!
#55
Posted 04 December 2004 - 00:00
har dere rust annet enn på chrome fangerne?
virker som dette er bra biler, du finner jo ingen med lav km stand brukt
så også noen med over 500.000 på tellern
ser på modellene etter 94, dvs med det "nyere" stuket, skiftet enda en gang i 03, men ikke så mye, litt på fronten/inni.
noen som har 5.9 bensin eller 8.0 v10?
dere som har bensin, kjører dere på gass?
hvordan er de å kjøre? stive/myke? sammenlign gjerne med andre biler
#56
Posted 04 December 2004 - 00:00
#57
Posted 04 December 2004 - 00:00
Peilig på ken som levera 4" eksos til ram? Bankspower el liknande.
If you can`t Dodge it, RAM it!
#58
Posted 09 November 2004 - 00:00
#59
Posted 11 November 2004 - 00:00
#60
Posted 23 March 2005 - 00:00
Kopi av melding:
Kopi av melding:
vurderer storebroren til disse, dvs 2500. hvordan er dere fornøyd? blir trolig en 5.9 bensin, som ombygges til gass, da det blir billigere per mil enn diesel! samt at bilen er billigere i innkjøp, og slipper fartsperre.
har dere rust annet enn på chrome fangerne?
virker som dette er bra biler, du finner jo ingen med lav km stand brukt
så også noen med over 500.000 på tellern
ser på modellene etter 94, dvs med det "nyere" stuket, skiftet enda en gang i 03, men ikke så mye, litt på fronten/inni.
noen som har 5.9 bensin eller 8.0 v10?
dere som har bensin, kjører dere på gass?
har en 98 ram 5,9 bensin og en 99 v10 som skal selgest, kjører tahoe med gass til dagleg. se www.ustrucks.no
hvordan er de å kjøre? stive/myke? sammenlign gjerne med andre biler
Opprinnelig postet av Jay
Opprinnelig postet av ustrucks
Heisan Ustrucks! På tide du får bytta ut denna chevy`en i noe ordentlig! Hilsen han som kjøpte Dodgen av deg i Grimstad!