Tommy`s Garasje
#1
Posted 13 May 2003 - 23:00
#2
Posted 13 May 2003 - 23:00
#3
Posted 13 May 2003 - 23:00
Bl.annet heve sett, turbo sats, Warn støtfangere, nytt interiør og dekk og felger o.s.v
#4
Posted 13 May 2003 - 23:00
Espen
#5
Posted 13 May 2003 - 23:00
#6
Posted 14 May 2003 - 23:00
#7
Posted 14 May 2003 - 23:00
#8
Posted 14 May 2003 - 23:00
Noen som er på utkikk etter en pen Mercedes Vito 108cdi 2000'mod? Gått kort (71000) og har 17" lett.met.felger på sommerhjula. Selges rundt 120.000,-
#9
Posted 14 May 2003 - 23:00
Espen
#10
Posted 21 May 2003 - 23:00
Har en hilux, hadde vært gøy med turbo, hvor har du fått det fra og hva må man gi for noe slikt? Min motor er gått ca 80-90000, trengs det noen overhaling før montering.
Fin fanger, skulle gjerne hatt rørfanger på min hilux, har du noen ide om hvor man får tak i noe slikt?
Bjørn Richard
#11
Posted 21 May 2003 - 23:00
Lykke til videre med oppgraderingene
FULL SIZE OR NO SIZE
#12
Posted 21 May 2003 - 23:00
Ja det blir snart hjul, bare kontaineren kommer så blir det 33x12,5x15 på 8x15 compomotive felger (bare jeg får igjen felgene fra pulverlakkering). Jeg venter på fjæere og dempere også.
#13
Posted 22 May 2003 - 23:00
Endret av - lj70 on 23 mai 2003 08:25:59
#14
Posted 22 May 2003 - 23:00
Ringte 4X4 supply tidligere og de sa at den ARB fangeren var fullstendig ulovlig i norge! Kunne få kjøpe en hvis jeg skrev under på å bare bruke den på bane eller utenfor landet. I følge dem kan man havne i trøbbel dersom man kolliderer med noen. Personlig tror jeg nok HJ60en min gjør vei i vellinga med eller uten ARB fanger. Bank i bordet!
Er det noen som har erfaring med å få godkjenning på ARB på en HJ60 i norge? Har nemlig sett bilder av slike biler i norge (NLCK landstreff.) Det greieste er jo og ha alt iorden på papiret så man slipper å engste seg for biltilsynet rundt hver sving.
#15
Posted 22 May 2003 - 23:00
Ellers må jeg nesten legge inn et lite bilde av den noe orginale støtfanger-løsningen som er på bilen min.
#16
Posted 22 May 2003 - 23:00
#17
Posted 23 May 2003 - 23:00
Dan.
#18
Posted 26 May 2003 - 23:00
#19
Posted 26 May 2003 - 23:00
Sitat:
For en lettelse å se at noen faktisk kjører rundt med denne typen fangere og dem fra ARB (OME.)
Ringte 4X4 supply tidligere og de sa at den ARB fangeren var fullstendig ulovlig i norge! Kunne få kjøpe en hvis jeg skrev under på å bare bruke den på bane eller utenfor landet. I følge dem kan man havne i trøbbel dersom man kolliderer med noen. Personlig tror jeg nok HJ60en min gjør vei i vellinga med eller uten ARB fanger. Bank i bordet!
Er det noen som har erfaring med å få godkjenning på ARB på en HJ60 i norge? Har nemlig sett bilder av slike biler i norge (NLCK landstreff.) Det greieste er jo og ha alt iorden på papiret så man slipper å engste seg for biltilsynet rundt hver sving.
Det er korrekt som 4X4 Supply sier når det gjelder ARB-fangeren, fordi de har en profil fremover som ikke møter kravet til utvendig utforming i EU-direktivet.
WARN-fangerene har ikke denne profilen og har derfor ikke problemer med dette. Vi kan levere dokumentasjon på alle våre fangere fra Teknologisk Institutt her hjemme på at de er i samsvar med EU-direktivet.
Stig
BG nor as
#20
Posted 02 June 2003 - 23:00
mail: dan.bjordal@hydro.com