Gå til innhold



Foto

Dodge T-REX 6x6, Howdy


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
42 replies to this topic

#21 Stan Prueitt

Stan Prueitt

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 224 Innlegg:

Posted 23 December 2004 - 00:00

quote:
Siden den T-Rex har stor Tyrer det gor ikke so bra po hovidvie po grun av bensin er dyrt, so jeg har en annen 6x6 som er min tow truck. Jeg caller den min TOW-REX biggrin.gif

Bilen kan tow 40,000kilo ingen problem. Den har Cummins turbo diesel. Meget bra!!tongue.gif






Ja jeg tro at jeg vil ikke har anledning til a kjore min biler in Norge fordig bilene er for stor.

Er bensin(fuel) dyrt i Norge?

Her bensin er $1.89 per gallon og desiel er $2.00 per gallon. DYRT!!!mad.gif


Stan Prueitt
Dodge T-REX 6x6
Los Alamos NM USA
www.UrbanSurvivors.com

Originally posted by Stan Prueitt



Stan Prueitt
Dodge T-REX 6x6
Los Alamos NM USA
www.UrbanSurvivors.com

#22 Stan Prueitt

Stan Prueitt

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 224 Innlegg:

Posted 12 November 2004 - 00:00

Her er noen fra Top Truck Challenge:
user posted image
user posted image


Dere kan link til:

www.fourwheller.com

a da til Top Truck Challenge Page for bildene.

Stan Prueitt
Dodge T-REX 6x6
Los Alamos NM USA
www.UrbanSurvivors.com

#23 Hilux

Hilux

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 12 November 2004 - 00:00

Nice truckB) Really niceB)

Hvis du noen gang legger turen til Norge, må du legge ut planer for turen på forumet her..



#24 Amund

Amund

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 13 November 2004 - 00:00

Gøy å se kjendiser her! Hadde vært kult å få besøk av deg her i Norge. Bilen din er kanskje litt stor for norske trialløyper, men vi skulle vel fått til noe... hadde vært bra doning i Svinndal? [tongue.gif]

Vi skulle ordna noe stort vet du, og fått over masse "rigs" fra Canada og U.S., som White Knight, Bigtoyfreak, Havik, hmm.. husker ikke fler smile.gif Kanskje det går an å lage en deal med et fraktselskap. Så kommer vi til dere neste år!




#25 Espen4x4

Espen4x4

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 622 Innlegg:

Posted 13 November 2004 - 00:00

Hey... That is so cool.smile.gif I read about your truck in Fourwheeler the first time it was featured, and also in the TTC coverage issue. Do you know why the people at fourwheeler.com wont ship the TTC tapes overseas? I tried to get them the last two years but when I finaly got hold of a real person, she wanted 50USD To ship two tapes:o No thanks:devil:

Hope you hang around Stan, welcome to the site! You can see some pictures of my lifted 87Suburban under our clubb section called Harstad Offroaders at the bottom of the forum list. Always been 1980's chevy's for me, had 2 K5's and now the Suburban.



Heres a link: http://www.offroad.n...09&whichpage=11



1988 Suburban.hevet 4".315 75 16

#26 Roadrunner

Roadrunner

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 124 Innlegg:

Posted 13 November 2004 - 00:00

Leste om Top Truck Challenge i Four Wheeler. Ganske så heftig konkurranse, det der. Knalltøff bil du har, forresten! smile.gif

Roadrunner
'97 TJ

#27 Stan Prueitt

Stan Prueitt

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 224 Innlegg:

Posted 15 November 2004 - 00:00

[quote]Hey... That is so cool.smile.gif I read about your truck in Fourwheeler the first time it was featured, and also in the TTC coverage issue. Do you know why the people at fourwheeler.com wont ship the TTC tapes overseas? I tried to get them the last two years but when I finaly got hold of a real person, she wanted 50USD To ship two tapes:o No thanks:devil:

Hope you hang around Stan, welcome to the site! You can see some pictures of my lifted 87Suburban under our clubb section called Harstad Offroaders at the bottom of the forum list. Always been 1980's chevy's for me, had 2 K5's and now the Suburban.
[quote]

****************************

Nice 'Brub!!!! I like Dodge and Chevy. Ja Jeg har vart til din Klubb webpage.....WAY COOL!!cool.gif If you can't get TTC DVDs I will try to work out a deal for you. I will see if I can buy a whole bunch for your klubb and then I will ship them to you in one big bulk package.

Ijen mega fint Suburban. Her er noen bilder av min andre biler som jeg har bydgt.

Min Chev:


user posted image



Og min Dodge Ramcharger med en 440( 7.5liter) race motor. Den var for Desert Racing.

user posted image


Min Konas (wife's) bil:

user posted image



og da en av min laste bils fra militar:

user posted image

De er min hobby til og bygd biler. Jeg hare restored noen muscle cars ogso:

en av min 68 Chargers:



user posted image


min Konas 68 Charger:


http://www.offroad.n...z/uploaded/stan prueitt/yelcharger.jpg



Vel de er nok for tiden. Kanskje jec kan viser mer av min gamel biler senera.smile.gif


Stan Prueitt
Dodge T-REX 6x6
Los Alamos NM USA
www.UrbanSurvivors.com

#28 Team Low Cost Offroad

Team Low Cost Offroad

    --- rubrikk til salgs ---

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1599 Innlegg:

Posted 15 November 2004 - 00:00

Coool too see Pirateguys over here Stan, it would be very sweet to see the T-Rex in some Norwergian Terrain. How did you do in TTC BTW ?



Moab looks like major Fun.. biggrin.gif

Offroad.no


#29 Stan Prueitt

Stan Prueitt

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 224 Innlegg:

Posted 15 November 2004 - 00:00

We did great offroad. It was the street events that hurt our score. Our best score on the street was in acceleration where we took only 7th place. sleep.gif But OFF ROAD we did well,

Hill Climb 4th place(no problem)
Tow test up hill 2nd place
Mud pit 2nd place
Mini Rubicon(rocks, we love the rocks!!biggrin.gif) 1st place
Obstacle Course(T-Rex does not turn as sharp as the jeeps) 5th place
Tank Trap ....That was disappointing. we could have taken 2nd or so but our Winch failed!!mad.gif fish.giffish.gif We got stuck and the winch did not work so we could not finish. We were so close. The finish line was in view about 70 meters away. So we dropped to 5th place.

But it was a blast anyways!!! I would do it again anytime! We were the only truck that did not have any mechanical failures, besides the winch. The engine, axles, tranny, and transfer case worked flawlessly!! At the end of the competition we were one of the only trucks that could drive under its own power back to base camp.

It was fun. You should see the DVD's!

Stan Prueitt
Dodge T-REX 6x6
Los Alamos NM USA
www.UrbanSurvivors.com

#30 Go-carter

Go-carter

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 373 Innlegg:

Posted 15 November 2004 - 00:00

very very very VERY nice car!

Like dodge, like bogie, like 6x6, it's the ultimate car for me:D

Land Rover 109" Ex-mil

#31 simon

simon

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1373 Innlegg:

Posted 16 November 2004 - 00:00

Hi Stan

nydelige biler ! Jeg må springe ut å kjøpe siste nummer av FourWheeler smile.gif Bare det å bli plukket ut til å delta i TTC er jo helt topp.

Håper du kan får fraktet bilen over dammen (Atlantic). På Independence Day-feiring i år http://www.accn.no/I...endence_Day.htm snakket jeg med noen fra et flyttebyrå som spesialiserer seg på å flytting mellom US og Norge, og de hadde ekspertise på å frakte biler som flyttegods o.l, Det var ikke så dyrt. Jeg kan finne frem kortet jeg fikk av dem.

BTW, hva slags motor er det i Chargeren`?

Simon
----------------
Wrangler YJ -95 4.0L, aut. 2.5" OME, 33x12.5 BFG MT,W8000, Rocksliders, SYE

#32 Stan Prueitt

Stan Prueitt

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 224 Innlegg:

Posted 17 November 2004 - 00:00

quote:
Hi Stan

nydelige biler ! Jeg må springe ut å kjøpe siste nummer av FourWheeler smile.gif Bare det å bli plukket ut til å delta i TTC er jo helt topp.

Håper du kan får fraktet bilen over dammen (Atlantic). På Independence Day-feiring i år http://www.accn.no/I...endence_Day.htm snakket jeg med noen fra et flyttebyrå som spesialiserer seg på å flytting mellom US og Norge, og de hadde ekspertise på å frakte biler som flyttegods o.l, Det var ikke så dyrt. Jeg kan finne frem kortet jeg fikk av dem.

BTW, hva slags motor er det i Chargeren`?

Simon
----------------
Wrangler YJ -95 4.0L, aut. 2.5" OME, 33x12.5 BFG MT,W8000, Rocksliders, SYE


Originally posted by simon




Takk for det, Den svart Charger hadd en 440 Magnum Over 400 HP Veldig fort!!!

Min Konas Charger 360 Magnum 350 HP
:user posted image



Detter min 1968 RT Charger med 440 med omkring 430 hp:

user posted image


Og dette var min forste Charger 383 med 360 HP:
user posted image


Sansanligvis jeg hadde til a selge alle mine Chargers so at jeg kunne har nok penger til a byg min T-Rex. jeg ogso salgt min Ramcharger og den stor militar lastebil til og har penger for det T-Rex.

Stan Prueitt
Dodge T-REX 6x6
Los Alamos NM USA
www.UrbanSurvivors.com

#33 NM190

NM190

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 302 Innlegg:

Posted 19 November 2004 - 00:00

If it's one thing you guys "over there" are good at..., it's the cars. Man i envy your taxes and cheap parts. When i lived in the U.S i saw this 1920's pickup for sale; 3 grand!! If i had shipped it home, worked the body a little bit, painted it matt black, i would have gotten 80000:o kroners for that thing, possibly more. (times 7, do the math)cool.gif

By the way nice rig Stan, read all the articles i've found in am. car magazines, love your muscle cars too, the charger looks sharp with slotmags!cool.gif
If you ever come to Norway with your t-rex, check our laws first, the norwegian government/car-approval authoroties are real strict on what's allowed and not.mad.gif

So, welcome to Norway dude, and keep practising that norsk, you're doin' fiiiine!!biggrin.gif

Alt går med fart!

#34 Go-carter

Go-carter

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 373 Innlegg:

Posted 21 November 2004 - 00:00

er t-rex'en ombygd fra 4x4 til 6x6, eller er det en av concept'ene fra dodge?

Land Rover 109" Ex-mil

#35 blazerteam

blazerteam

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Posted 21 November 2004 - 00:00

Den mener jeg å ha lest er ombygd fra 4x4;)

Blazer 77 -83-83-78-89+suburban k10 83
mob nr 95142673

#36 sub-87

sub-87

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 670 Innlegg:

Posted 22 November 2004 - 00:00

Det stemmer det Blazerteam.


Chevrolet Suburban V.20. M/ 315/75-16 Mickey Thompson Baja Claw Radial.
1954 Opel Kapitan.



Man træng ikke å hævså mye, D e jo bære å skjær ut!!

#37 Stan Prueitt

Stan Prueitt

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 224 Innlegg:

Posted 22 November 2004 - 00:00

quote:
er t-rex'en ombygd fra 4x4 til 6x6, eller er det en av concept'ene fra dodge?

Land Rover 109" Ex-mil

Originally posted by Go-carter



Dodge bynt til o bydge disse 6x6, men da Mecedes"took over" De "killed the project." So Jeg bygd det T-Rex min selve.

Here er hva den T-Rex var for:
user posted image



Og da endelig.




Stan Prueitt
Dodge T-REX 6x6
Los Alamos NM USA
www.UrbanSurvivors.com

#38 Stan Prueitt

Stan Prueitt

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 224 Innlegg:

Posted 22 November 2004 - 00:00

Siden den T-Rex har stor Tyrer det gor ikke so bra po hovidvie po grun av bensin er dyrt, so jeg har en annen 6x6 som er min tow truck. Jeg caller den min TOW-REX biggrin.gif

Bilen kan tow 40,000kilo ingen problem. Den har Cummins turbo diesel. Meget bra!!tongue.gif






Ja jeg tro at jeg vil ikke har anledning til a kjore min biler in Norge fordig bilene er for stor.

Er bensin(fuel) dyrt i Norge?

Her bensin er $1.89 per gallon og desiel er $2.00 per gallon. DYRT!!!mad.gif


Stan Prueitt
Dodge T-REX 6x6
Los Alamos NM USA
www.UrbanSurvivors.com

#39 HardKåre

HardKåre

    Skogens kongle

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7424 Innlegg:

Posted 22 November 2004 - 00:00

Kopi av melding:

Her bensin er $1.89 per gallon og desiel er $2.00 per gallon. DYRT!!! mad.gif
Opprinnelig postet av Stan Prueitt

No, it's not! Her i Tromsø koster bensin ca. 11,50NKr/l og diesel 10,00 mellow.gif Dette blir ca. $5,80/USG for bensin og $5,00 for diesel...


If it ain't broken, you haven't been looking good enough!

#40 Stan Prueitt

Stan Prueitt

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 224 Innlegg:

Posted 22 November 2004 - 00:00

quote:
<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">
Her bensin er $1.89 per gallon og desiel er $2.00 per gallon. DYRT!!! mad.gif
Opprinnelig postet av Stan Prueitt

No, it's not! Her i Tromsø koster bensin ca. 11,50NKr/l og diesel 10,00 mellow.gif Dette blir ca. $5,80/USG for bensin og $5,00 for diesel...


If it ain't broken, you haven't been looking good enough!

Originally posted by HardKåre

[/quote]




HOLY DIVER!!!!!!ohmy.gif:o:fish:mad.gif det er mega dyrt!!! Jeg tro Jeg skall kjope en Jeep neste gang.

Stan Prueitt
Dodge T-REX 6x6
Los Alamos NM USA
www.UrbanSurvivors.com