Kopi av melding:
innlegget begynnte egentlig ikke HELT seriøst, men innleggene dine Cruser`n er virkelig SMAKLØSE! han var interresert i hvordan han kunne stille inn pumpa noenlunde optimalt selv, ikke hva du slenger ut uten begrunnelse, og hvis han tar ut pumpa for å justere den i benk, hvordan kan den da justeres i forhold til turbo/innsug/eksosanlegg? på feeling?
Det er ikke fart som dreper, det er smellen.
It's not the fart who kills, it's the smell!
Opprinnelig postet av VCE
hva mener du med SMAKLØSE hvis du hadde tatt deg tid til å lese alle innlegg så har du muligens forstått at det ikke bare kan "skrues "på ei diselpumpe for å øke mengden etter du har økt trykket på turbo`n dette må gjøres i BENK for å få det bra, der øker de mengden diesel som motoren skal ha "ps jeg er maskin mekaniker og du skjønner sikkert hvorfor det er plombering på pumpene på maskinene du kjører også det er kun for små små justeringer ikke for å øke 20-30 % effekt
Og de justerer ikke etter fealing de tar utgangspungt i mengden som er orginal og justerer i henhold til det trykk som er økt samt volum eksetra FORNØYD !!!!!!!!!!!!!!
rævnætting ståltrå og tape yyyyyhaaaaaaaaaa