Gå til innhold



Foto

Kjøp av dekk hos interdekk.no


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
14 replies to this topic

#1 SveinK

SveinK

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 17 Innlegg:

Posted 04 December 2004 - 00:00

Er det noen av dere som har erfaring med kjøp av dekk på web-shopen til interdekk? Ser jo ut til å ha gode priser. Tenkte på Cooper piggdekk til en LJ 70, 85 modell.

mvh SveinK

#2 StandarLux

StandarLux

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 159 Innlegg:

Posted 08 December 2004 - 00:00

prøv også www.dekkonline.com ,prisene er inkl. frakt i norge

Originalt e bra, modifisert e bedre

#3 VCE

VCE

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2374 Innlegg:

Posted 16 December 2004 - 00:00

Kopi av melding:
Kopi av melding:
Eh.. ja.. Vet ærlig talt ikke helt. Har sett på prisene på Discoverer mpigg. Er ute etter et dekk som fungerer bra på vei, er desverre alt for sjelden utafor allfarvei:( Gode råd mottas med takk.

Opprinnelig postet av SveinK


Jeg har kjøpt discoverer m/pigg for veibruk. De står på veldig bra ved bremsing i forhold til hva jeg er vant med (AT og MT siden 1988). De virker litt svake "sidelengs" i svinger, men det kan være en subjektiv opplevelse. Andre med samme "følelse"?

OME + BB, 31", JKS, RUSTY'S, KEVINS, RE.

Opprinnelig postet av 93ZJ



Jeg har samme dekk som deg, med pigg, med i 265/75-16 og de er jeg meget fornøyd med, også når det gjelder side stabilitet/feste. jeg er overasket over bremseegenskaper på asfalt med tynn ishinne, det er overlegent!

men jeg kjører med bare 25psi i hjulene... smile.gif hvis noen har sånne dekk, står det på siden av dekket "max 35psi" når jeg kjøpte bilen var det 50 psi i dekka, og det var helt JÆVELIG å kjøre på, jeg vil ikke anbefale mer enn 25-35 avhengig av bredde/profil/vekt. et bredt hjul med mye ballong skal ha mye mindre luft enn et smalt lavprofildekk.
et eksempel er chrysler stratus'n til mor mi har 225/45-17, der er anbefalt dekktrykk 48psi foran og 40/45psi bak (med noe/full last)

1988 Chevy Subb

#4 93ZJ

93ZJ

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1152 Innlegg:

Posted 16 December 2004 - 00:00

Kopi av melding:
Eh.. ja.. Vet ærlig talt ikke helt. Har sett på prisene på Discoverer mpigg. Er ute etter et dekk som fungerer bra på vei, er desverre alt for sjelden utafor allfarvei:( Gode råd mottas med takk.

Opprinnelig postet av SveinK


Jeg har kjøpt discoverer m/pigg for veibruk. De står på veldig bra ved bremsing i forhold til hva jeg er vant med (AT og MT siden 1988). De virker litt svake "sidelengs" i svinger, men det kan være en subjektiv opplevelse. Andre med samme "følelse"?

OME + BB, 31", JKS, RUSTY'S, KEVINS, RE.

#5 SveinK

SveinK

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 17 Innlegg:

Posted 15 December 2004 - 00:00

Først må jeg beklage for at jeg ikke har gitt noen tilbakemelding til alle som har svart. Pc`en har hatt endel "nede-tid" i det siste. Så; tusen takk for gode innspill:) Har ikke helt bestemt hva jeg gjør, men det blir uansett ikke før etter jul.
KatManDu; tar kontakt hvis det blir aktuelt med hjelp til frakt.

#6 Einar

Einar

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 87 Innlegg:

Posted 08 December 2004 - 00:00

Vær obs på lang leveringstid fra dekkonline, jeg ventet 1 1/2 mnd. på mine wrangler mtr 32"

#7 KatManDu

KatManDu

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 37 Innlegg:

Posted 07 December 2004 - 00:00

Dekkomsetning Kallhovd Kjell Ove. Tlf: 37933919. Frakt vet jeg ingenting om. Kanskje båt fra Kristiansand og nordover? Jeg kan hente dem og hive dem på båten hvis det skulle bli aktuelt.


Den korteste veien mellom to punkter er bak, rundt og over.
1986 Blazer K5
1985 Harley WideGlide

#8 SveinK

SveinK

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 17 Innlegg:

Posted 07 December 2004 - 00:00

Er det noen som har kontaktinformasjon til Dekkomsetning i Evje? Er de billige på frakt også, må få dekkene til Hammerfest. Interdekk tar 100 kr pr. dekk i frakt.

#9 Eivind37

Eivind37

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 613 Innlegg:

Posted 07 December 2004 - 00:00

Sjekk pris hos Dekkomsetning i Evje...

#10 VCE

VCE

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2374 Innlegg:

Posted 06 December 2004 - 00:00

weathermaster er billigdekk fra cooper, Discoverer m+s er et godt piggfritt dekk, som du i tillegg kan få pigget! biggrin.gif

Member of: Gammelgarasjens venner!

#11 dracan

dracan

    Dracan

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 858 Innlegg:

Posted 06 December 2004 - 00:00

Kopi av melding:
Eh.. ja.. Vet ærlig talt ikke helt. Har sett på prisene på Discoverer mpigg. Er ute etter et dekk som fungerer bra på vei, er desverre alt for sjelden utafor allfarvei:( Gode råd mottas med takk.

Opprinnelig postet av SveinK



Har weathermaster uten pigg på min 70! Funker som fa..!
Ingen problemer.......

biggrin.gif

"Abusos non tollit usum"

Garasje: http://www.offroad.n...?TOPIC_ID=14175
Nå skal det sveises fast en gang for alle!!!!!!

#12 SveinK

SveinK

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 17 Innlegg:

Posted 06 December 2004 - 00:00

Eh.. ja.. Vet ærlig talt ikke helt. Har sett på prisene på Discoverer mpigg. Er ute etter et dekk som fungerer bra på vei, er desverre alt for sjelden utafor allfarvei:( Gode råd mottas med takk.

#13 VCE

VCE

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2374 Innlegg:

Posted 04 December 2004 - 00:00

funker fett, det, men jeg henta mine i butikken på lillehammer...skal du ha weathermaster eller discoverer m+s?

Det er ikke fart som dreper, det er smellen.
It's not the fart who kills, it's the smell!

#14 SveinK

SveinK

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 17 Innlegg:

Posted 21 December 2004 - 00:00

Kopi av melding:
Dekkomsetning Kallhovd Kjell Ove. Tlf: 37933919. Frakt vet jeg ingenting om. Kanskje båt fra Kristiansand og nordover? Jeg kan hente dem og hive dem på båten hvis det skulle bli aktuelt.


Den korteste veien mellom to punkter er bak, rundt og over.
1986 Blazer K5
1985 Harley WideGlide

Opprinnelig postet av KatManDu



Ringte Dekkomsetning i dag. Cooper Discoverer 225/75-16 m/pigg. Han skulle ha 3600,- fritt levert i Hammerfest. Det MÅ da være en god pris:wtf:smile.gif

#15 chri_heim

chri_heim

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 108 Innlegg:

Posted 02 January 2005 - 00:00

Kopi av melding:
Kopi av melding:







Ringte Dekkomsetning i dag. Cooper Discoverer 225/75-16 m/pigg. Han skulle ha 3600,- fritt levert i Hammerfest. Det MÅ da være en god pris:wtf:smile.gif

[i][right]Opprinnelig postet av SveinK

Det va jo nesten gratis. Har du bestilt dekk?
Hadde vært fint å høre om du va fornøyd med dekka og med forhandleren.
Æ fant ut i dag etter en tur mellom Tromsø og Narvik, at æ MÅ ha nye dekk:fish: