Gå til innhold



Foto

jihaaa


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
61 replies to this topic

#41 Modifisert 4Runner

Modifisert 4Runner

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 876 Innlegg:

Posted 22 December 2004 - 00:00

ja er fornøyd.. men d hadde vært bra med en fusion 900:D

Kjell Ivar Knutsen
Alta

#42 Muzaki

Muzaki

    Skeptisk

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1512 Innlegg:

Posted 22 December 2004 - 00:00

Kopi av melding:
Her er min!!!!



Bare at jeg har kort type....

Mvh
Muzaki


Member of: Valdres Tå Vegen
Member of: Offroadere mot politikere og andre tullinger

Garasje
Ny Garasje
Rigs
Homepage
Mail


#43 Rukus

Rukus

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1358 Innlegg:

Posted 22 December 2004 - 00:00

Modifisert 4runner: Hva er gjort med scooteren din? Du sa det var vforce3 på den, er den portet eller noe da? har jo ikke mye virkning uten det.

zr900: hvor i alledager har du sånne fjell å skoger utenom alpene å i usa?! Vil vite, for dit vil jeg. Sikker på at det er deg? Mener jeg har sett det bildet på en internett side fra statene.

Det vanskelige er en lek, å det umulie en utfordring

#44 skidoo

skidoo

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 362 Innlegg:

Posted 22 December 2004 - 00:00

Dette er min mach z



Det er mye bra på denne sida. Snowtrade.nett

#45 chevy4

chevy4

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 507 Innlegg:

Posted 22 December 2004 - 00:00

dette er min 700 tripel topp turing maskin:)
user posted image


www.motorgarasjen.com

#46 Modifisert 4Runner

Modifisert 4Runner

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 876 Innlegg:

Posted 22 December 2004 - 00:00

Kopi av melding:
Modifisert 4runner: Hva er gjort med scooteren din? Du sa det var vforce3 på den, er den portet eller noe da? har jo ikke mye virkning uten det.

zr900: hvor i alledager har du sånne fjell å skoger utenom alpene å i usa?! Vil vite, for dit vil jeg. Sikker på at det er deg? Mener jeg har sett det bildet på en internett side fra statene.

Det vanskelige er en lek, å det umulie en utfordring

Opprinnelig postet av Rukus



selfølgelig har d virkning med bare vforce.. du henter 5HK... du trenger ikke å porte får å få efekt.. men kansje du henter mere viss du porter..

Kjell Ivar Knutsen
Alta

#47 Rukus

Rukus

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1358 Innlegg:

Posted 22 December 2004 - 00:00

Kopi av melding:
Kopi av melding:
Modifisert 4runner: Hva er gjort med scooteren din? Du sa det var vforce3 på den, er den portet eller noe da? har jo ikke mye virkning uten det.

zr900: hvor i alledager har du sånne fjell å skoger utenom alpene å i usa?! Vil vite, for dit vil jeg. Sikker på at det er deg? Mener jeg har sett det bildet på en internett side fra statene.

Det vanskelige er en lek, å det umulie en utfordring

Opprinnelig postet av Rukus



selfølgelig har d virkning med bare vforce.. du henter 5HK... du trenger ikke å porte får å få efekt.. men kansje du henter mere viss du porter..

Kjell Ivar Knutsen
Alta

Opprinnelig postet av Modifisert 4Runner





Joda, litt henter man, men er liksom ikke mye. finnes jo billigere ting som henter like mye smile.gif
Men da var no en RÅ scooter! Hvilke planer har du for den?

Jeg går å venter på min nye scooter, ZR 800 efi 02 mod. biggrin.gif

Det vanskelige er en lek, å det umulie en utfordring

#48 nicolasn

nicolasn

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 46 Innlegg:

Posted 23 December 2004 - 00:00

Det her er maskin å dra på topptur med!!!!!!!

eller kanskje ikke:D

nn

#49 wally

wally

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 253 Innlegg:

Posted 23 December 2004 - 00:00


zr900: er dette mellom storlien og ånn?

86 rocky 35" 2,8 td
87 astro 5,0tpi

#50 Modifisert 4Runner

Modifisert 4Runner

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 876 Innlegg:

Posted 23 December 2004 - 00:00

Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Modifisert 4runner: Hva er gjort med scooteren din? Du sa det var vforce3 på den, er den portet eller noe da? har jo ikke mye virkning uten det.

zr900: hvor i alledager har du sånne fjell å skoger utenom alpene å i usa?! Vil vite, for dit vil jeg. Sikker på at det er deg? Mener jeg har sett det bildet på en internett side fra statene.

Det vanskelige er en lek, å det umulie en utfordring

Opprinnelig postet av Rukus



selfølgelig har d virkning med bare vforce.. du henter 5HK... du trenger ikke å porte får å få efekt.. men kansje du henter mere viss du porter..

Kjell Ivar Knutsen
Alta

Opprinnelig postet av Modifisert 4Runner





Joda, litt henter man, men er liksom ikke mye. finnes jo billigere ting som henter like mye smile.gif
Men da var no en RÅ scooter! Hvilke planer har du for den?

Jeg går å venter på min nye scooter, ZR 800 efi 02 mod. biggrin.gif

Det vanskelige er en lek, å det umulie en utfordring

Opprinnelig postet av Rukus


tenkte på nytt efekt anlegg(dobbelt) finne riktig giring.. d er d som står først for tur...biggrin.gif

Kjell Ivar Knutsen
Alta

#51 Rukus

Rukus

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1358 Innlegg:

Posted 24 December 2004 - 00:00

Modifisert 4runner: Har du variator kit på den? Er vel det viktigste å ha for at den skal funke. Annbefaler hammer time, da de i år har kåmmet med smidde vekter. (i fjor var de støpte, og noen oplevde å knekke vektene) Å en heelix i sekundervariator. Da bli nåkk dette en SYK maskin! wink.gif

Det vanskelige er en lek, å det umulie en utfordring

#52 Modifisert 4Runner

Modifisert 4Runner

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 876 Innlegg:

Posted 24 December 2004 - 00:00

Kopi av melding:
Modifisert 4runner: Har du variator kit på den? Er vel det viktigste å ha for at den skal funke. Annbefaler hammer time, da de i år har kåmmet med smidde vekter. (i fjor var de støpte, og noen oplevde å knekke vektene) Å en heelix i sekundervariator. Da bli nåkk dette en SYK maskin! wink.gif

Det vanskelige er en lek, å det umulie en utfordring

Opprinnelig postet av Rukus



forsket hele fjor på rette giringen.. men blei ikke helt fornøyd.. skal fortsette i år.. bynner å nerme mæi:D tenkte kansje bare å kjøpe mæi opsettet fra SLP.. må først se om jeg kansje kjøper mæi ny 900.. d hadde vært topp.. biggrin.gif

Kjell Ivar Knutsen
Alta

#53 Rukus

Rukus

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1358 Innlegg:

Posted 24 December 2004 - 00:00

Kopi av melding:
Kopi av melding:
Modifisert 4runner: Har du variator kit på den? Er vel det viktigste å ha for at den skal funke. Annbefaler hammer time, da de i år har kåmmet med smidde vekter. (i fjor var de støpte, og noen oplevde å knekke vektene) Å en heelix i sekundervariator. Da bli nåkk dette en SYK maskin! wink.gif

Det vanskelige er en lek, å det umulie en utfordring

Opprinnelig postet av Rukus



forsket hele fjor på rette giringen.. men blei ikke helt fornøyd.. skal fortsette i år.. bynner å nerme mæi:D tenkte kansje bare å kjøpe mæi opsettet fra SLP.. må først se om jeg kansje kjøper mæi ny 900.. d hadde vært topp.. biggrin.gif

Kjell Ivar Knutsen
Alta

Opprinnelig postet av Modifisert 4Runner



Prøvde du hammertime variator kittet da? Vist ikke, hvilke kitt prøvede du i fjor?

Det vanskelige er en lek, å det umulie en utfordring

#54 MoNiTo

MoNiTo

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 759 Innlegg:

Posted 25 December 2004 - 00:00

Solgte crossen min å kjøpte meg snøscooter for et par uker siden.. Det er en ski-doo mach 1 93 mod jeg har skaffa meg.. Jaja.. jeg vet den er gammel, men et sted må man jo begynne... Synd at snøen har latt seg vente på her i Larvik, men jeg skal opp på hytta i valdres rundt nyttår. Er det noen som vet hvor mye snø det er der? Hytta ligger på Liaåsen rett over Reinli.. Jeg trenger en snørapport!!!!wtf.gifwtf.gif

#55 Modifisert 4Runner

Modifisert 4Runner

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 876 Innlegg:

Posted 25 December 2004 - 00:00

Kopi av melding:
Modifisert 4runner: Etter hva jeg har hørt så skal motoren tåle det ja. Inntil en viss grense da. Billig trim egentlig, med tanke på hvor mye hk man får. 50 +/- hk for 10-15000 er jo billig.
Vist du ikke har prøvd hammer time kittet så prøv det!!!! Det fungerer helt SYKT bra! Stort sett alle som kjører drag bruker det.
Gå inn på www.r-tech.no å sjekk ut. Holder til i indre troms. De importerer det fra USA. Og har solgt det til folk fra nordland helt opp til kirkenes. Vi testet det på en F7, og med perfekt oppsett for aks så var det en utrolig forskjell. biggrin.gif

Det vanskelige er en lek, å det umulie en utfordring

Opprinnelig postet av Rukus


fant ikke nokka hammer kit:(

Kjell Ivar Knutsen
Alta

#56 Rukus

Rukus

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1358 Innlegg:

Posted 26 December 2004 - 00:00

Kopi av melding:
Kopi av melding:
Modifisert 4runner: Etter hva jeg har hørt så skal motoren tåle det ja. Inntil en viss grense da. Billig trim egentlig, med tanke på hvor mye hk man får. 50 +/- hk for 10-15000 er jo billig.
Vist du ikke har prøvd hammer time kittet så prøv det!!!! Det fungerer helt SYKT bra! Stort sett alle som kjører drag bruker det.
Gå inn på www.r-tech.no å sjekk ut. Holder til i indre troms. De importerer det fra USA. Og har solgt det til folk fra nordland helt opp til kirkenes. Vi testet det på en F7, og med perfekt oppsett for aks så var det en utrolig forskjell. biggrin.gif

Det vanskelige er en lek, å det umulie en utfordring

Opprinnelig postet av Rukus


fant ikke nokka hammer kit:(

Kjell Ivar Knutsen
Alta

Opprinnelig postet av Modifisert 4Runner



Men jeg vet de har. Ikke sikkert de har fått lagt det ut på nettet. Prøv å ring de, de har det. Kjøpte jo der selv wink.gif Hammer Time varoator oppsettet koster 3100 kr, å er deffinetivt verdt pengene!
Tror det sto tlf nr på siden deres. Ring det nr som tillhører Ole Helge. biggrin.gif

Det vanskelige er en lek, å det umulie en utfordring

#57 Modifisert 4Runner

Modifisert 4Runner

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 876 Innlegg:

Posted 26 December 2004 - 00:00

sendte prisforespørsel til altaracing.no på hammer kit å lyst gass kitt.. dæm har vært å tetet den nye mach zen.. var jo ikke innkjørt ,men rx1 med turbo hadde rævkjørt den... men rx1 hadde jo 300hks turbo:D

user posted image


Kjell Ivar Knutsen
Alta

#58 Runner

Runner

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1736 Innlegg:

Posted 26 December 2004 - 00:00

Kopi av melding:
sendte prisforespørsel til altaracing.no på hammer kit å lyst gass kitt.. dæm har vært å tetet den nye mach zen.. var jo ikke innkjørt ,men rx1 med turbo hadde rævkjørt den... men rx1 hadde jo 300hks turbo:D

user posted image


Kjell Ivar Knutsen
Alta

Opprinnelig postet av Modifisert 4Runner




Fy fan der er drømmescoteren min. Den er bare helt rå



Leon Enge

Rana Offroad Team

#59 Modifisert 4Runner

Modifisert 4Runner

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 876 Innlegg:

Posted 28 January 2005 - 00:00

user posted image


Kjell Ivar Knutsen
Alta
Min garage: http://www.offroad.n...=ShowID&ID=1553

#60 RonMaster

RonMaster

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1130 Innlegg:

Posted 03 January 2005 - 00:00

Kopi av melding:
Kopi av melding:
sendte prisforespørsel til altaracing.no på hammer kit å lyst gass kitt.. dæm har vært å tetet den nye mach zen.. var jo ikke innkjørt ,men rx1 med turbo hadde rævkjørt den... men rx1 hadde jo 300hks turbo:D

user posted image


Kjell Ivar Knutsen
Alta

Opprinnelig postet av Modifisert 4Runner




Fy fan der er drømmescoteren min. Den er bare helt rå



Leon Enge

Rana Offroad Team

Opprinnelig postet av Runner



Amen:D

Man hever ikke 4x4 man bredder dem.

Hilsen
Ronny