endre forum til motocross/enduro
#1
Posted 21 December 2004 - 00:00
#2
Posted 21 April 2005 - 23:00
Fjellklatring er for pyser.... Fjell skal KJØRES opp!!=)
#3
Posted 17 April 2005 - 23:00
#4
Posted 28 February 2005 - 00:00
Hi Lux 2.4d 80mod. 33"x12.5x15 ,Chesterfield sofa og takluke
#5
Posted 21 December 2004 - 00:00
///Anders
cj7@offroad.no
"Se opp og frem -dit kommer du aldri!"
#6
Posted 21 December 2004 - 00:00
__________________________________________________
"Outer diameter of all pipe must exceed the inner diameter. Otherwise the hole will be on the outside."
Member of:
gammel-garasjens venner,
Offroadere mot politikere og andre tullinger
#7
Posted 21 December 2004 - 00:00
#8
Posted 25 December 2004 - 00:00
Enduro og motocross er jo like mye offroad. Det er jo ingen av grenene som blir kjørt på veien. I noen enduroløp er det jo transportetapper på vei også, så det gjør det vel til litt mindre offroad enn du skulle ha det til. Når vi først er i gang, kan jeg jo nevne at endurosykler oftest er firetakt mens motocross er totakt. Motocross-sykler må ha variasjon i turtallet. Dvs. de skal HELST IKKE kjøres på vei, men på bane. Endurosykler tåler veikjøring...
I say no more...
#9
Posted 25 December 2004 - 00:00
#10
Posted 25 December 2004 - 00:00
#11
Posted 09 January 2005 - 00:00
Er nå min mening
________________________
-SJ410JL HighRoof
-SJ413JX Cab
-Valmet 565 Cab
#12
Posted 13 January 2005 - 00:00
Truls
#13
Posted 13 January 2005 - 00:00
Kopi av melding:
Trikset er at man må komme seg fra pungt a til b uansett.
Truls
Opprinnelig postet av trulsal
det holder ikke... en må komme seg fra A til B på fortest mulig måte.. det er viktigst, samt å ha det GØY samtidig
Hva skjer`a?...Doffen har daua
MhcG2c
#14
Posted 14 January 2005 - 00:00
Truls
#15
Posted 14 January 2005 - 00:00
er vel ingen stor forskjell fra cross og enduro(når det gjelder selve syklene)
feks. 450 og 525 ktm er jo akkurat samme sykler,både som cross og enduro
bare at enduro syklene har skilt,blinklys og el start.... og litt mykere fjærer.ellers er de identiske
det er heller ikke slik at alle motocross syklene er 2 takt lenger. de blir færre og færre.det er vel en smakssak om man vil ha 2 eller 4 takt,for det har jo sine fordeler og ulemper på forskjellig vis
86 rocky 35" 2,8 td
87 astro 5,0tpi
#16
Posted 16 January 2005 - 00:00
Vi burde bare være glad for at vi fikk et sånt forum, og la oss kjøre hånd i hånd inn i solnedgangen på våre tohjulete sykler. (Hørtes kanskje litt homofilt ut det der:)
Rigs:
http://www.offroad.n...de=View&RID=511
Harald Hermundsplass
Tlf: 99 46 10 45
#17
Posted 30 April 2005 - 23:00
i usa får du ikke stille opp i løp vis du ikke har 4-takter......
nils martin
#18
Posted 01 April 2006 - 23:00
Kopi av melding:
80-90 midt i skauen på en sleip gjørmete sti overgrodd med røtter, og granleggene står tett som haggl 20 cm fra styret på begge sider samtidig.
Opprinnelig postet av Raymond
Men Motocross er bare full gas og brems hele heatet, er greit nok at endurokjørerene kjøre 5timer o.l. MEN, de kan slakke av når pusten tar dem, slakker du av i Motocross er løpet kjørt, du kan ikke hoppe de tekniske hoppene, noe som enduro gutta ikke har peiling på hva er. Motocross gutta er mye bedre tenknisk i svingene over hopp og på strekker: Det er en grunn til at vi som kjører motocross kjører enduro på vinteren bare for å få litt sykkelfølese til sommeren.
#19
Posted 14 May 2005 - 23:00
#20
Posted 20 May 2005 - 23:00
præs