Gå til innhold



Foto

SsangYoung Musso


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
23 replies to this topic

#21 Jossi_20

Jossi_20

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 67 Innlegg:

Posted 31 December 2004 - 00:00

Tusen takk for svar, skal prøve en 2001 mod neste uke. Vuderer denne mot en 96 pajero 2,8 med masse utstyr eller denne mussoen, med mye midre utstyr. Musso'en har 50 000 på telleren og fulgt service, men ikke lsd (har antispinn bak, hvor effektift det er på en sånn bil?) ikke klima, bare el viduer og sentral lås. Fin bil utvedig og innvedig. Dette var en Daewoo da, men er samme bilen som Ssang Yong.
Veldig billig bil som kan trekke 2800kg!!

Pajeroen får du mye stæsj til da, deler og sånnt er lett å få tak i. (lettere å selge antar jeg..bilen altså)
Hvordan er det med heve sett og skjerm breddere..osv til Musso? har sett noen med masse plast.. denne er helt naken kan man si..

Godt nyttår! hilsen Jostein

#22 amorten

amorten

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 198 Innlegg:

Posted 02 January 2005 - 00:00

Så langt er det ikke min erfaring at delene er dyre, tvert i mot.
(men jeg har da heller ikke kjøpt eller undersøkt priser på alle deler)
Det er fullt mulig å både fjærløfte og karosseriløfte MUSSO.
Fjærløft er jo det enkleste og kanskje det mest fornuftige til vanlig bruk.
Skjermutbyggere osv. finnes også til MUSSO. FJALLASPORT kan sikkert vite noe mer. De bygger jo om Ssang Yong REXTON. Skal du prøve en 01 modell, så har den det nye interiøret. (Nytt dashbord og dørsider).
Få på den fetere hjul, og du har en solig og stilfull bil. MUSSO er tegnet av Engelskmannen Ken Greenley og har fått designpris. (Han har også tegnet Aston Martin og Bentley) Lykke til

#23 panikk

panikk

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 98 Innlegg:

Posted 04 January 2005 - 00:00

bra kjøp, men det er ikke alltid like lett å få tak i deler. Det kan ta litt tid, selv på slitedeler. Dette kommer av at det er få biler, og enda færre som har delene liggende på lager.

Ellers er det en veldig behaglig bil. "min" bruker ca 0,7l på mila, og det er ikke ille.....

Men.... idag skulle jeg dra lift med "konebilen"(96-mod 2,9 uten turbo). Det var da etter at jeg hadde greid å låse nøklene inni, med motoren igang...

Da savnet jeg sperre......

Trenger et sted å skifte motor på van...

#24 panikk

panikk

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 98 Innlegg:

Posted 16 January 2005 - 00:00

Skal kvitte meg med konebilen nå.... Løp og kjøp....... Har ikke fått tatt biler enda(pokkers kamera). Skal prøve på nytt til uka....

Trenger et sted å skifte motor på van...