Kjenner ingen i Stavanger bor i Hedmark,men det må da være noen her på forumet som bor i nærheten.
Konklusjon på for lave sylinderforinger 3,3td
Started by
Seedy
, Jan 09 2005 00:00
50 replies to this topic
#41
Posted 12 January 2005 - 00:00
#42
Posted 12 January 2005 - 00:00
Narvik?
Har du eller noen andre, tegnigene med momenter og rekkefølge. De som du viste til tidligere klarte jeg ikke å få frem på print. Og en liten tegning over den fordømte motoren/toppen.
Har du eller noen andre, tegnigene med momenter og rekkefølge. De som du viste til tidligere klarte jeg ikke å få frem på print. Og en liten tegning over den fordømte motoren/toppen.
#43
Posted 12 January 2005 - 00:00
Trur nå jeg ville plana toppen når jeg først var av med den,skifta tettninger og slipa ventilene også for den del. Behøver ikke å bli så dyrt det, å da er du jo iværtfall sikker på at alt som har med toppen å gjøra er ok! Sjekk den godt for sprekker når du har tatt den av. Lykke til:)
#44
Posted 12 January 2005 - 00:00
Det var en annen her på forumet som hadde overhalt en topp med bytting av forkammere å greier var ikke så dyrt heller om jeg husker riktig.
#45
Posted 12 January 2005 - 00:00
Seedy send meg email adressen din skal jeg maile moment og tiltrekningsrekkefølge på toppen.
#46
Posted 02 February 2005 - 00:00
Har topp og turbo. 1985 patrol 3,3 td. ring eller mail. Torgeir13@hotmail.com 91847925.
#47
Posted 14 January 2005 - 00:00
Er det noen som har tegning over toppen på Patrolen? Hva som skal løsnes osv?
#48
Posted 15 January 2005 - 00:00
#49
Posted 15 January 2005 - 00:00
ja det blei jo lesbart, ska prøve å få det andre også.
#50
Posted 15 January 2005 - 00:00
Heilt kjempe fint.
Begynner å psyke meg opp til å ta tak i dette når jeg kommer hjem.
Begynner å psyke meg opp til å ta tak i dette når jeg kommer hjem.
#51
Posted 18 January 2005 - 00:00
Er du mulig at ett slipe sett koster 2377 kr? Ingen som vet hvor det er mulig å få tak i ett billigere? Syntes dette var nok.