Gå til innhold



Foto

Hvorfor er det sånn: "musikk offtopic"


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
71 replies to this topic

#61 Driving

Driving

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1626 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Og ja det er bemerkelsesverdig at de som på død og liv kritiserer mitsuformuet ikke har mitsu, relevant eller ikke !.

#62 HardKåre

HardKåre

    Skogens kongle

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7424 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Her var debatten litt opphetet, ser jeg?? Gidder ikke lese hele tråden, blir bare deppa av sånnt... Derfor forsøker jeg heller å trekke tråden inn på sporet den bynte:

Hørt denne, Jeepir?? "Schnii, Schnaa, Schnappi, Schnappi, Schnappi, Schnapp." Får den ikke ut av hodet...


If it ain't broken, you haven't been looking good enough!

#63 exe

exe

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 375 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Det er ikke så lenge siden en eller annen prøvde med en "til salgs" annonse her ...... synes å huske at han fikk beskjed hva han kunne gjøre med den...
Da var det i alle fall en mitsu som skulle selges:D
For meg er det greit samma po.... (nesten) MEN legger man ut noe som tydlig er så off topic må man regne med reaksjoner.

#64 glenn3500

glenn3500

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 111 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Kanskje vi kan dra det litt inn på topic her.

Hva gjør dere når terrenget begynner å bli litt ujevnt, som akkurat offroad?
Jeg har litt problemer med at cdene skipper litt.
Så sånn sett kan musikk faktisk være et problem for oss offroadere.
Så jeg mener absolutt at musikk passer inn på et offroad forum.

Da er det greit å ha go'låter på iPoden smile.gif

Fikk jeg med offroad nok ganger nå?

Roads!? How boring!


#65 Paja

Paja

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 907 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Måtte bare få ut noen ord jeg og.. wink.gif

Igrunn har jeg gitt opp å spørre/å få svar på noe på mitsi-forumet.. Hvorfor? Den følelsen jeg sitter igjen med er at ingen/svært få har noe peiling.. Og de som bruker forumet leverer inn bilen og går og kikker på at noen gjør jobben for dem....

De som virkelig bygger bilen selv, kjører i stykker og reparere holder seg sikkert langt unna forumet fordi her er altfor mye pisspreik... HVis her i det hele tatt er noen da???...

Kansje derfor dere syns det er helt greit å bruke forumet til pisspreik om ALT annet en bil fordi dere ikke har intresse av å skru noe på bilen selv?? hva vet jeg?? Personlig syns jeg at det hadde vært bedre med noe mer teknisk stoff om pajero(mitsi generelt) enn å høre om hva Per og pål spiste til middag...

Og dette med at du ikke trenger å lese det er helt på trynet... Jeg leser over de fleste nye emner når jeg går igjenom sidene... Selv om jeg ikke trenger..

Noe kan no man tillate.. men alt med måte..

- Paja -

http://www.offroad.n...e=ShowID&id=588

#66 glenn3500

glenn3500

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 111 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Jeg hører til gruppen som gjerne vil skru, men ikke tør blush.gif
Men jeg forlater ikke rommet når jeg får hjelp til noe. Kanskje jeg kan gjøre det selv neste gangen.

Men mange av de som virkelig kan bil, vet vel kanskje ikke hva et forum er tongue.gif

Roads!? How boring!


#67 roxxx

roxxx

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 529 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Jeg er enig med Zuki, absolutt alle brukere som er registrert kan komme med betrakninger ang forumet.
At noen brukere ikke er enig i dette kan ikke jeg forstå, eller er det om og gjøre og rotte seg sammen, "oss mot dem"?

Vi her på Mitsubishi har en egen "sludder & vås" hvorfor ikke bruke den til sånt?
Det er jo ikke så vanskelig og se at det er de samme brukerne som går igjen når det gjelder posting av disse innleggene.

Skal forumet fungere må det være likhet med hensyn til innhold, og det gjelder alle avdelingene, og hva som forventes og være på et offroad forum som dette.

#68 EvoMan

EvoMan

    PajeroTeam

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6501 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Kopi av melding:


Igrunn har jeg gitt opp å spørre/å få svar på noe på mitsi-forumet.. Hvorfor? Den følelsen jeg sitter igjen med er at ingen/svært få har noe peiling.. Og de som bruker forumet leverer inn bilen og går og kikker på at noen gjør jobben for dem....

De som virkelig bygger bilen selv, kjører i stykker og reparere holder seg sikkert langt unna forumet fordi her er altfor mye pisspreik... HVis her i det hele tatt er noen da???...

Opprinnelig postet av Paja



Nå er du ganske så langt på jorde.. her er det veldig mange med mye erfaringer og iddeer og som kan mye rart.... bare å lese vidre på mitsu sidene så ser du veldig mange problemer som er blitt løst....



MhcG2c

#69 Chevy-Sheriff

Chevy-Sheriff

    Out for Justice

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3129 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

...her var det mye krangling.....og det bare pga en melodi som satt seg på minnet og ikke ville slippe........




...en humørfylt januarhilsen fra Sheriffen.....smile.gif

Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink........
NY GARASJE Gammel Garasje

#70 Reven

Reven

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 264 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Og hvor er alle postene mellom kl14 og kl19?

____________________
Garasjen min på NLCK: http://nlck.no/forum...topic.php?t=303
Rigs: http://www.offroad.n...de=View&RID=153

#71 Amund

Amund

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Kopi av melding:
Og hvor er alle postene mellom kl14 og kl19?
Opprinnelig postet av Reven



U-u-u-ute til lunsj biggrin.gif

#72 ShuDuck

ShuDuck

    x-mod og pirat...

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4142 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

hehehehe biggrin.gif



btw: hinthint http://www.offroad.n...?TOPIC_ID=24824