Gå til innhold



Foto

Nå blei jeg forbanna her


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
38 replies to this topic

#1 Eppy

Eppy

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1533 Innlegg:

Posted 15 January 2005 - 00:00

Synes det er veldig bra at vi har fått noen retninglinjer på forumene her, men det går ann å ta litt hensyn da.

Jeg satt inn en annonse i jula rett før retningslinjene kom, og har brukt en del tid på få frem detaljene.Annonsen hadde ikke fått noen bud før inntil samme dag som den ble slettet.Og nå har jeg mista innformasjon om budgivere.

Synes i alle fall det hadde gått ann å sendt en pm først.Istenfor å slette hele f---skapen.Hadde fikset det innen 1 min jeg:angry:mad.gifmad.gif

#2 Kinge`n

Kinge`n

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 245 Innlegg:

Posted 16 January 2005 - 00:00

Greit nok hva bestemødre kan skrive, men de har jo ikke peiling på bil og bilkjøring !!

Forresten så er det vanskeligt og gi ein beskjed via pm om oppdatering av annonser før sletting, det er jo ikke alle som leser de hver dag !!

Går det, så går det!!

#3 paularne

paularne

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 179 Innlegg:

Posted 16 January 2005 - 00:00

Støtter klagen som er kommet på slettingen, en bør få beskjed om at annonsen kommer til og bli slettet fordi det mangler endel info i annonsen.
Fikk også min annonse slettet og likte det dårlig. Derfor kan dem som driver og sletter svare på alle spørsmålene her.

Paul Arne

#4 åge

åge

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 733 Innlegg:

Posted 16 January 2005 - 00:00

Kopi av melding:
har da sett en god del annonser i de siste dagene hvor det ikke står f.eks hvor varen befinner seg i topic`en... er ikke rart de blir slettet da, står jo rimelig klart hvordan et annonse innlegg skal skrives.. til og med bestemora mi hadde klart det!! Følg regla og det blir ikke sletta, er vel ikke så paranoide dere gutta at dere tror redaktørene sletter annonsene deres fordi de ikke liker dere... eller????

makan til mas!

Opprinnelig postet av nielsen



VI SPØR HVORFOR DEI BLI SLETTET, HAR DET VERT NEVNT AT NOEN IKKJE LIKRE OSS. OM BESTEMORA DI HAR NOE HU VIL ANNONSERE SÅ KLARER HO NOK DET. DU DER IMOT VIL EG TRU KAN FÅ PROBLEMER;)

TEAM ANTISTRESS.
ÅK

#5 Driving

Driving

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1626 Innlegg:

Posted 15 January 2005 - 00:00

Enig lite vits med slettediktatur uten å ta hensyn..... Sikkert ikke alle som har fått med seg retningslinjene. !...

#6 åge

åge

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 733 Innlegg:

Posted 15 January 2005 - 00:00

ENIG. 2 AV MINE ANNONSER ER SLETTET.devil.gifdevil.gif HAR PRØVD Å FINNE UT HVORFOR, PRIS TLF NR OG STED VAR MED I ANNONSEN. KANSJE SJEFENE HER INNE KAN GI MEG EIT SVAR:wtf:wtf.gif

TEAM ANTISTRESS.
ÅK

#7 Bronx

Bronx

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 743 Innlegg:

Posted 15 January 2005 - 00:00

Dekkannonsen min er også slettet selv om dekk/felg størrelse,sted,pris var nevnt. Hvorfor??

GO MAD-RUN CRAZY

#8 åge

åge

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 733 Innlegg:

Posted 15 January 2005 - 00:00

KANSKJE FEIL PRIS:D NEI FRÅ SPØK TIL ALVOR, DEI SOM SLETTER MÅ GI OSS SVAR HVORFOR:wtf:wtf.gifwtf.gifwtf.gif

Kopi av melding:
Dekkannonsen min er også slettet selv om dekk/felg størrelse,sted,pris var nevnt. Hvorfor??

GO MAD-RUN CRAZY

Opprinnelig postet av broncobilly



TEAM ANTISTRESS.
ÅK

#9 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 15 January 2005 - 00:00

http://www.offroad.n...de=View&RID=846

Men lekebiler er det plass til.....

sig

Suburban is the answer (what was the question again?…)

http://www.offroad.n...?TOPIC_ID=15394



#10 M.S

M.S

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1017 Innlegg:

Posted 15 January 2005 - 00:00

For eksempel : Om jeg legger ut et offroad produkt med pris, inklusive porto til hele landet, spiller det så stor rolle om sted er inne i bildet da ?

Det er jo alltid greit å vite hvor tingene befinner seg, kanskje du er en nabo som skal selge noe, Kanskje jeg trenger det du skal selge fort.
Da er det jo greit å vite om det er innen hente rekkevidde?
Eller no sånt:)

OJ....det går det!?
Tlf 98204312

#11 effer

effer

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 357 Innlegg:

Posted 16 January 2005 - 00:00

Jeg må si at jeg ble temmelig irritert, da annonsen min anngående noen dempere til salgs, ble slettet 2 ganger...første gang den ble slettet, skjønte jeg ikke hva som skjedde, og la la inn en fyldig og go annonse med bildet og det hele om igjen... Annonsen ble slettet med en gang igjen,og fikk bare en pm tilbake at jeg måtte lese retningslinjene før jeg la inn annonse, (jeg hadde hvist glemt og skrive at varen befant seg i aust agder). At det går ann.. Det blir bare for dumt for meg, og veldig irriterende..devil.gif.
Et forslag til redaktørene her... -Hvist dere ser en upassende anonse, eller et innlegg som ikke er som det skal være. så ikke send en pm at annonsen er slettet, skriv heller hva som er galt. Så skal vi vel heller rette på annonsen. Det burde ikke være noe stort problem... wink.gif
(det absolutt værste jeg vet er firkantede regler, og motorsager som ikke vil starte)
(ellers takker jeg for et flott nettsted og håper ikke dette innlegget blir slettet) hehe biggrin.gif

#12 effer

effer

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 357 Innlegg:

Posted 16 January 2005 - 00:00

Kopi av melding:
http://www.offroad.n...de=View&RID=846

Men lekebiler er det plass til.....

sig

Suburban is the answer (what was the question again?…)

http://www.offroad.n...?TOPIC_ID=15394


[b]Denne er vel heller ikke så særlig offroad relatert... wink.gif
http://www.offroad.n...ew&RID=1030</b>

Opprinnelig postet av Chevy-LPG



#13 neowulf

neowulf

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 774 Innlegg:

Posted 16 January 2005 - 00:00

greit med retningslinjer men enkelte gang tar byorokraene av hær på forumet av og sletter det som slettes kan.
(foresten er det ikke retningslinjer men loven hær på offroad.no)
byn jo å bli like vanskelig å få noe lagt ut her som å få bilen godkjent på BT. :*P

men for all del lag regla og retningslinjer. men da kan dere jo lage skjema også med "dette må fylles ut" i slik at vi som driter i retningslinjene men må følge dem slipper og bli plaget i ettertid.

(har ennå ikke lest retningslinjene men er imot de jaja)



#14 Paja

Paja

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 907 Innlegg:

Posted 16 January 2005 - 00:00

Hvorfor ødlegge et flott netsted???? Er dette hensikten med Offroad.no?? Er det ønskelig at bare redaøtører og et par andre skal bli igjen?? Eneste dere oppnår er at fære og fære bruker forumet.. Men hva vet jeg... Kansje det er ønskelig fra enkelte her inne... Virker sånn ihvertfall...

Og på selges eller kjøpes deler??? hva er forskjellen om du kjøper noe fra finmark eller oslo?? Frakten er så og si det samme alikavel. Eller en bil?? Har du lyst på en bil så spiller det liten rolle hvor i landet den står... Skjønner meg ikke helt på dere lengre e.. Eller er det noen som ikke tør å reise ut av oslo(eller ikke vet at det finnes noe mer enn Oslo) som sitter å lager retningslinjer for forumet???

Syns noen bør ta tak i dette og få mekket sammen en GOD forklaring på dette no... Det vi har fått til no er bare pisspreik.......

HIPP HURRA FOR DE MED LITE Å GJØR PÅ.................... SKAFF DERE EN BIL OG GJØR NOE ISTEDENFOR Å GJØR LIVET SURT FOR OSS ANDRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- Paja -

http://www.offroad.n...e=ShowID&id=588

#15 VCE

VCE

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2374 Innlegg:

Posted 16 January 2005 - 00:00

før dette ble innført, klagde folk over at de måtte spørre for å få vite hvor i landet tingen befant seg, og når løsningen kom, klager dere også? da kan dere vel heller legge ut en annonse på finn.no eller noe slik...men, oi-oi-oi! de krever at du skriver hvor du bor der også!


1988 Chevy Subb - Garasj: http://www.offroad.n...=ShowID&ID=3157

#16 Trondroen

Trondroen

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 737 Innlegg:

Posted 16 January 2005 - 00:00

syntes det er veldig greit å vite hvor ting befinner seg, samt pris. Da vet jeg om det er noe jeg skal gå videre med. Feks en motor. befinner den seg i nordland og jeg bor i arendal, er det helt uaktuelt å handle, med tanke på frakten. Er det noe i mitt nærområde så er det mye mer aktuellt, da kan jeg kjøre og hente det på en henger f.eks

#17 Bronx

Bronx

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 743 Innlegg:

Posted 16 January 2005 - 00:00

La ut chevy headers for salg i går! Hvorfor e den bort? Forklaring kreves!

GO MAD-RUN CRAZY

#18 nygaard

nygaard

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 628 Innlegg:

Posted 16 January 2005 - 00:00

vi har fått noe nytt i norges land ANNONSEPOLITIET.min annonse ble slettet kun for at redaktøren ikke hadde lest hele annonsen .det er litt døft syns nå jeg .jeg er enig med at de kan slette de annonsene som ikke er offroad relatert men ta det nå litt med ro når det gjelder slette tasten er dere snille...DETTE ER JO EN KANON BRA SIDE ...

http://www.offroad.n...?TOPIC_ID=23295

ole kristian nygaard

#19 fra-norm

fra-norm

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2501 Innlegg:

Posted 16 January 2005 - 00:00

Finnes det ingen mulighet til å finne ut hvem som har sletta alle disse innleggene??
For da kan vel rette vedkommende ta den kritikken som må til og miste eventuellt redaktørstatus!!!!
Det bør jo finnes en naturlig forklaring på disse tapte X-files

Mvh Frank




"Han sover ikke, han jobber for maij"

http://www.offroad.n...p?TOPIC_ID=5117

#20 åge

åge

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 733 Innlegg:

Posted 16 January 2005 - 00:00

Kopi av melding:
før dette ble innført, klagde folk over at de måtte spørre for å få vite hvor i landet tingen befant seg, og når løsningen kom, klager dere også? da kan dere vel heller legge ut en annonse på finn.no eller noe slik...men, oi-oi-oi! de krever at du skriver hvor du bor der også!


1988 Chevy Subb - Garasj: http://www.offroad.n...=ShowID&ID=3157

Opprinnelig postet av VCE



MED SÅ GOD FORKLARING MÅ VI VEL VER FORNØYD:devil: I MINE ANNONSER VAR PRIS,STED OG TLF. MED. HVORFOR BLEI DEI SLETTET:wtf:wtf.gif

TEAM ANTISTRESS.
ÅK