Gå til innhold



Foto

Signaturer - tar det litt av ?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
53 replies to this topic

#21 RockStar

RockStar

    RockCrawler & TinBender

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3789 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Nå skal jeg gå foran som ett godt eksempel, og har fjernet bildet fra min signatur;)

Pål Blesvik
Tlf: 91531373 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net

#22 Roar Hovet

Roar Hovet

    Bygdetulling

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5180 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Jeg synes min og Pål sin signatur er bedre enn mye av det andre jeg har sett her inne. Det blir fort for mye av det gode synes nå jeg. Blir fort uoversiktlig.

Det enkle er ofte det beste.

Roar Hovet
98883546
Sukke, Andebu i Vestfold

#23 harry_Sub

harry_Sub

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 877 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Må si meg enig i mye av det Nielsen sier. Jeg har også merket av mange av de som kan offroad biler skriver mindre og mindre. Disse kan jo mye om offroad, og rigging av bil til dette formålet. Holder selv på å bygge om en sub, men definerer vel egentlig ikke denne som noen offroad bil. Nå er jeg heldig da siden det er en Chevy, og må vel si at det forumet ikke har sklidd så mye ut, men man merker jo at det kommer mange nye på forumet, og disse har igjen mange spm. som vi som har vært her en stund har fått svar på.

Jeg har lenge gått og tenkt på dette med ett Hardcore forum, kommer ikke til å ha noenting til å bidra med der, men det kan bli ett sted hvor man kan få svar på best mulig teknisk løsning når man bygger seg en løpsbil (håper jeg da).

Men, så dette med signaturer da. Hvor stor, eller liten, signatur en person har betyr ikke hvor mye han/hun kan. Jeg vil oppfordre folk til å bruke sunn fornuft når de lager sine signaturer. Ikke lag de for store. Men, bare en liten digresjon, en signatur kan være like irriterende selvom det ikke er noe bilde der. Skal ikke trekke frem noen navn (husker det ikke alikevel) men det var i hvertfall en her som hadde en laaaaaaaaang signatur i bare tekst. Og det er jo nesten verre, for da ser du i hvertfall ikke hva som er signaturen.

Dette kunne ha vært en saklig diskusjon om folk hadde holdt seg til temaet og ikke kastet skit til hverandre. Konstruktiv kritikk er altid sunnt. Og en debatant som går til personangrep har egentlig tapt.

-Jon
--Member Of Team Blikkhallen Oslo--

"Chevy is not a car, it's a lifestyle"

#24 HardKåre

HardKåre

    Skogens kongle

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7424 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Geared, sett enda inn [ hr ] foran signaturen din, så blir det enda lettere å se hva som er signatur og hva som er svar.
See?? wink.gif

Og for dere som er så opptatt av å ha så stor signatur med masse bilder og animasjoner- Hvis dere skal svare flere ganger i samme tråd, VÆÆÆR så snill å fjern haken i [inkluder signatur] AV OG TIL i allefall... [v]


If it ain't broken, you haven't been looking good enough!

#25 sortland

sortland

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1212 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Kopi av melding:
Det er fryktelig irriterende å se på og det medfører at jeg IKKE leser innleggene du lager, uansett hva du måtte komme med.
På meg virker dette umodent og fjortisaktig, desverre. Det er ikke en konkurranse om ha mest mulig gimmicks i signaturen din, men det er mulig du synes det både er tøft og artig, men jeg tror nok flere er enig at det bare virker forstyrrende.

Opprinnelig postet av Blom



Det er synd at du har problemer med å lese innleggene mine hvis du blir så distrahert av signaturen min, men som sagt så tror jeg ikke at det er så mange som lider av samme problem, jeg spør meg selv hvorfor jeg gidder å delta i slike diskusjoner, men nå gjør jeg nå hvertfall. Jeg får flere PM'er daglig hvor folk skryter av signaturen min og spør om hjelp til deres egen. Jeg har ikke laget signaturen får å få skryt, men liker å ha en personlig signatur, noe jeg synes at vi som liker det må få lov til det, men det er sant at det ikke er vits i å bruke svære bilder og slikt som gjør at signaturen blir altfor svær, men det synes jeg ikke at det er så mange signaturer som er, heller ikke min. Men hvis admin ber meg om å fjerne signaturen vil jeg gjøre det.
De som har store problemer med signaturen min, kan bare la vær å lese innleggene mine.

#26 tåffår

tåffår

    Suzuki nærd

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2154 Innlegg:

Posted 18 January 2005 - 00:00

Hallo!! Vær nå litt snille å kje lag helvete ut av bagateller nå folkens, det e jo barra ein signatur... Vår kjære offroad.no har blitt alt får surt i det sista... Barnehagen ligge lengre nede i gatå.....

tåffår 928 52 178
zuki sj413 - vitara`n

#27 Mona Anette

Mona Anette

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 448 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

sortland: jeg synes signaturen din er kul:D
Og pga den så har jeg vært å titta i galeri osv.

Jeg synes det er mye rart folk henger seg oppi...
Trur det er været......



#28 Reven

Reven

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 264 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Det er ikke så rart om det er noen som henger seg opp i slikt.

På forrige side av denne tråden har godeste Sortland to innlegg etter hverandre. Når de to innleggene er på skjermen fyller signaturen hans halve skjermen. Det hadde blitt mye signatur og lite tekst hvis mange hadde hatt slike signaturer!

Det er greit med signaturer, men alt med måte! Det går vel ann å kutte signaturen i hvert fall i noen innlegg, spesielt ved mange innlegg i den samme tråden?

____________________
Garasjen min på NLCK: http://nlck.no/forum...topic.php?t=303
Rigs: http://www.offroad.n...de=View&RID=153

#29 sortland

sortland

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1212 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Kopi av melding:
Det er ikke så rart om det er noen som henger seg opp i slikt.

På forrige side av denne tråden har godeste Sortland to innlegg etter hverandre. Når de to innleggene er på skjermen fyller signaturen hans halve skjermen. Det hadde blitt mye signatur og lite tekst hvis mange hadde hatt slike signaturer!

Det er greit med signaturer, men alt med måte! Det går vel ann å kutte signaturen i hvert fall i noen innlegg, spesielt ved mange innlegg i den samme tråden?

____________________
Garasjen min på NLCK: http://nlck.no/forum...topic.php?t=303
Rigs: http://www.offroad.n...de=View&RID=153

Opprinnelig postet av Reven



Jeg har ikke tatt bort signaturen min i innleggene mine i denne tråden, fodri det er jo nettopp det vi diskuterer, jeg pleier å hake av signaturen min hvis jeg synes det er nødvendig.

#30 pajero 35

pajero 35

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 355 Innlegg:

Posted 18 January 2005 - 00:00

Syns nå min e fin eg:D

user posted image

Pajero
35x15,5x15
Baja.Claw

#31 Øystein

Øystein

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1655 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Kopi av melding:
Jeg har ikke tatt bort signaturen min i innleggene mine i denne tråden, fodri det er jo nettopp det vi diskuterer
Opprinnelig postet av sortland



Og på den måten øker du motstanden mot store signaturer/uvettig bruk enda mer...

#32 RockStar

RockStar

    RockCrawler & TinBender

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3789 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Ta ett hint Sortland..

Pål Blesvik
Tlf: 91531373 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net

#33 sortland

sortland

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1212 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Kopi av melding:
Kopi av melding:
Jeg har ikke tatt bort signaturen min i innleggene mine i denne tråden, fodri det er jo nettopp det vi diskuterer
Opprinnelig postet av sortland



Og på den måten øker du motstanden mot store signaturer/uvettig bruk enda mer...

Opprinnelig postet av Øystein



Skal jeg huke bort signaturene mine i innleggene i denne tråden? slik at folk ikke forstår hva vi diskuterer om? devil.gif
Signaturen min blir så lenge admin tillater signaturer.
Det må da være noe offroad relatert dere kan engasjere dere i heller???

#34 Per Lys

Per Lys

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 304 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Stor signatur= stort markerings behov.

#35 fra-norm

fra-norm

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2501 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Er det ikke no slik som min logo som er grensen til tillatt??

Mvh Frank




"Han sover ikke, han jobber for maij"

http://www.offroad.n...p?TOPIC_ID=5117

#36 VCE

VCE

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2374 Innlegg:

Posted 18 January 2005 - 00:00

hvis noen har tid, ta en titt på http://forum.hardware.no/ og se hvordan det er der, de har hatt 100+ diskusjoner som denne! de som har noe å klage på kan ta det opp pr PM til den dere mener er "uskikkelig"... og de som er uskikkelige kan jo justere dere LITT, sortland: den nye ble bra, hvis du får utjevna pixelene så den blir jevn.


verden er ikke svart-hvit - den er 100 000 gråsoner i fine farger biggrin.gif


1988 Chevy Subb - Garasj: http://www.offroad.n...=ShowID&ID=3157

#37 Reven

Reven

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 264 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Som signaturen din ettertrykkelig slår fast: Du har nok en skrue løs...

Og "for the record": Dette handler ikke om din signatur, men om store signaturer generelt. Å nevne andres signaturer og drittungeaktig sladre om at deres signaturer er "større" enn din, ja jeg har ikke ord. ohmy.gif

#38 sortland

sortland

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1212 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Hele diskusjonen er "drittungeaktig". Jeg melder meg herved ut av denne unødvendige diskusjonen!
Men de som vil, kan jo bare fortsette til denne tråden er 10 sider lang og se om forumet blir bedre av den grunn....

#39 blazerteam

blazerteam

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Det her e den artigste diskusjon eg ha sett på lenge:D:D:D:blush:blush.gifblush.gifblush.gifblush.gifblush.gifblush.gifblush.gifblush.gifblush.gifblush.gifblush.gifblush.gifblush.gifblush.gifrolleyes.gifrolleyes.gifrolleyes.gifrolleyes.gifrolleyes.gifrolleyes.gifrolleyes.gif


mob nr 95142673


Mo i Rana Offroad Team

#40 neowulf

neowulf

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 774 Innlegg:

Posted 17 January 2005 - 00:00

Tja di som synes signaturen tar halve skjermen burde kansje vurdere å handle seg en større skjerm en den som følgte med pcen i 1985.

Velkommen til 2005