Det er hva leserne av Autofil bestemte.....
http://www.nrk.no/pr...il/4425886.html
ÅÅÅ, det gjorde godt og se det innslaget igjen:D:D
petter
CJ-7. AMC 360
2,5"ProComp.1,5"bodylif Tot. Løft. 4"++....
35x12.5 X-Terrian ProC.
Rigs:
http://www.offroad.n...ode=View&RID=33
Petter`s gml. Garage
http://www.offroad.n...p?TOPIC_ID=1796
Ny Garage
http://www.offroad.n...howGalery&id=23
Dodge Ram SRT-10. Autofil sitt beste innslag!
Started by
petter
, Jan 17 2005 00:00
9 replies to this topic
#1
Posted 17 January 2005 - 00:00
#2
Posted 06 February 2005 - 00:00
Joda.Raskest er den ikke,men den skulle vært bra modifisert den syclonen som skulle hengt med dodgen rundt en bane;)
mob nr 95142673
Mo i Rana Offroad Team
mob nr 95142673
Mo i Rana Offroad Team
#3
Posted 07 February 2005 - 00:00
men det skiller jo nette 10 år mellom dem og;)
En Cherokee med bitte små vinterhjul er ingen tøff Cherokee... sukk la det bli vår
En Cherokee med bitte små vinterhjul er ingen tøff Cherokee... sukk la det bli vår
#4
Posted 22 January 2005 - 00:00
srt 10 ER verdens RASKESTE p/u, men ikke på akselerasjon...
1988 Chevy Subb 6.2D - th400 - 208 - 265/75-16 | Garasj: http://www.offroad.n...=ShowID&ID=3157
1988 Chevy Subb 6.2D - th400 - 208 - 265/75-16 | Garasj: http://www.offroad.n...=ShowID&ID=3157
#5
Posted 22 January 2005 - 00:00
denne er jo bare RÅ men jeg syntes at de skulle lagd den med 4wd, men med mulighet for å koble ut 4wd`en.
men men det er nå ikke jeg som bestemmer det :P
dere viste foresten at dette ikke er verdens raskeste pickup.
det er det gmc syclone som er den har 0-100 på 4,7 sek mens srt10`en bruker 5,3:)
men men det er nå ikke jeg som bestemmer det :P
dere viste foresten at dette ikke er verdens raskeste pickup.
det er det gmc syclone som er den har 0-100 på 4,7 sek mens srt10`en bruker 5,3:)
#6
Posted 17 January 2005 - 00:00
hadde vært fet bil om den hadde noe annet enn RWD
men stiv aksel forran med drift hadde vel drept de små egenskapene den har på bane
feit tralle!
men stiv aksel forran med drift hadde vel drept de små egenskapene den har på bane
feit tralle!
#7
Posted 17 January 2005 - 00:00
Den bilen er no rå, dritbra kjøring på det innslaget. Du kan no ikkje sei at den he små egenskapa på bane
Kan ikkje ha nåke 4wd på den der nei, det hadde berre blitt litt feil, men det hadde vore tøft om dei hadde laga en med 4wd, men det måtte blitt en med Ifs sånn at den fortsatt hadde bra kjøreegenskapar.
If you can`t Dodge it, RAM it!
Kan ikkje ha nåke 4wd på den der nei, det hadde berre blitt litt feil, men det hadde vore tøft om dei hadde laga en med 4wd, men det måtte blitt en med Ifs sånn at den fortsatt hadde bra kjøreegenskapar.
If you can`t Dodge it, RAM it!
#8
Posted 18 January 2005 - 00:00
Kopi av melding:
Den bilen kjørte rundt Arctic circle på 1,49 sek.
Bmw m5 brukte 1,48:P
Tommy Rustad kjørte begge bilene(nei,ikke samtidig)
Synes og den reportasjen var rå
mob nr 95142673
Mo i Rana Offroad Team
Opprinnelig postet av blazerteam
Kort bane i oppi der... får jo nesten ikke slippi clutsjen!!! he he
#9
Posted 17 January 2005 - 00:00
Den bilen kjørte rundt Arctic circle på 1,49 sek.
Bmw m5 brukte 1,48:P
Tommy Rustad kjørte begge bilene(nei,ikke samtidig)
Synes og den reportasjen var rå
mob nr 95142673
Mo i Rana Offroad Team
Bmw m5 brukte 1,48:P
Tommy Rustad kjørte begge bilene(nei,ikke samtidig)
Synes og den reportasjen var rå
mob nr 95142673
Mo i Rana Offroad Team
#10
Posted 18 January 2005 - 00:00
3800 meter lang.Ikke som de gocartbanene som finnes sør i landet:D
Har sjøl kjørt rundt der på 2,13.Med 86 mod king cab;).Nei det va ikke en diesel:blush:En kompis kjørte samtidig med saab 900 aero på 2,10:)
mob nr 95142673
Mo i Rana Offroad Team
Har sjøl kjørt rundt der på 2,13.Med 86 mod king cab;).Nei det va ikke en diesel:blush:En kompis kjørte samtidig med saab 900 aero på 2,10:)
mob nr 95142673
Mo i Rana Offroad Team