hevesett
#1
Posted 18 January 2005 - 00:00
for/imot??
hørte med hoel på bgnor, han anbefalte dobinson,
noe mer holdbart...???
hvis alt går veien sin nå, så har jeg hevesett innen forholdsvis
kort tid..!!!!
If You're Gonna Be Dumb,
You Gotta Be Tough!
Galleri - http://www.offroad.n...wGalery&id=2823
#2
Posted 26 January 2005 - 00:00
L200 som vi skal begynne å ta inn...(jobber for NTE), der var det ikke mye org. L200 igjen!
kufanger og vinsj intrigrert i støtfangern, som det stod WARN på med stooore bokstaver...den var FET!
masser av "dørplate/diamantplate"! så ut til å være mer bakkeklaring enn orginalen også...
så kommer det som ødelegger hele bilen...det avr jo seff. org. dekk på ramma da...tamt som det er.. =)
men resten av bilen var det håp for...ja..unntatt den svææære kassen dem hadde erstatett platten med... =)
If You're Gonna Be Dumb,
You Gotta Be Tough!
Galleri - http://www.offroad.n...wGalery&id=2823
#3
Posted 26 January 2005 - 00:00
#4
Posted 26 January 2005 - 00:00
de som har opplevd at båtrullene ikke holder mål tror jeg har behov for å justere "momentet" i armen som trekker til bolter og kanskje gjøre en liten siktejustering på øyet som kjelper hodet med å bestemme hvor båtrullen skal sitte under bilen.....
lykke til!!
Ikke bare idrettsstjerner driver med høydetrening....
#5
Posted 26 January 2005 - 00:00
vurder bodylift seriøst til våren.
hadde vært greit med godkjenning må vel undersøke litt med bt trondheim før man kjøper
bt på steinkjer liker ikke ombygde biler serlig godt.
en kompis ble stoppa i sommer med en fiat uno turbo av de, å den er det orginalt styling,
fangere å hele bilen er bredda det måtte han ha tuv papirer på ,orginal bil.
å hjemme laga eksos med potter å greier, å den krevde de støy kontrol på sintef.
å en annen kompis fikk godkjen senke sett på ett annat bt av en volvo,
den godkjenningen prøvde de å få annulert for de mente det var de som skulle ha godkjent den for de var nermest.
så dit skall ikke jeg.
#6
Posted 25 January 2005 - 00:00
eller synes du kanskje ikke det er så lekkert med heva bil
å 205 R16??? hehehe...
If You're Gonna Be Dumb,
You Gotta Be Tough!
Galleri - http://www.offroad.n...wGalery&id=2823
#7
Posted 25 January 2005 - 00:00
#8
Posted 25 January 2005 - 00:00
er jo en enkel sak å montere så er det vel like enkelt å bytte dem om det skulle vise seg å bli nødvendig........
http://www.zett.no/4...y_mc?aId=217987
Patrol 3,3td-86
Ski-Doo Summit 800X -01
Patrol-86 Delebil
Corolla -87 (konebil)
Suzuki LT 50 (4hjuling)
#9
Posted 25 January 2005 - 00:00
er ikke bodylift klossene harde?
#10
Posted 24 January 2005 - 00:00
standard nylonstang hos industrivarer eller lignede er toppers! =)
If You're Gonna Be Dumb,
You Gotta Be Tough!
Galleri - http://www.offroad.n...wGalery&id=2823
#11
Posted 24 January 2005 - 00:00
#12
Posted 24 January 2005 - 00:00
så var det bare å få tid til å gjøre jobben da:)
WWW.NORDLANDOFFROADERS.COM
Patrol 3,3td-86
Ski-Doo Summit 800X -01
Patrol-86 Delebil
Corolla -87 (konebil)
Suzuki LT 50 (4hjuling)
#13
Posted 24 January 2005 - 00:00
for de bilene er kjent for å ruste nettop der.
må være tamt å starte på jobben får så å finne ut att det er helt råtten.
vurderer selv bodylift, men spekulerer på å forsterke først
#14
Posted 24 January 2005 - 00:00
#15
Posted 24 January 2005 - 00:00
#16
Posted 24 January 2005 - 00:00
som stiller med 33" å 3" bodylift...(håper innen da at jeg har 2,5" hevesett..!)
=) dum som faan!!! KÅNGE!!!!
If You're Gonna Be Dumb,
You Gotta Be Tough!
Galleri - http://www.offroad.n...wGalery&id=2823
#17
Posted 24 January 2005 - 00:00
Men TUV/TUF godkjennings papir eller andre godkjenningsdokumenter
kan man bare glemme, det eksisterer ikke til noen bil, muligens
bortsett fra et tysk bodylift sett til jeep.
Det finnes heller ikke komplette ferdige bodylift sett til patrol å få kjøpt,
stortsett så brukes sett til toyota 4runner eller kingcab. Setta til
japanske biler kunne like gjerne hett Japan Universal.....
Tilsynet i trondheim godkjenner bodylift hvis det er gjort skikkelig!!
Og det er enklere desto mindre man løfter! Er ganske mye mere jobb
med 3" bodylift enn 2"!!
Gjødsler dekka dagli,
men de blir ikke større!?!
#18
Posted 24 January 2005 - 00:00
men det er bare å løsne dem litt, så går det bra....
man trenger ikke å bøye girstengene egentlig, men har aldri kjørt patrol med
"normale" girstenger da...hehe...bodylift var allerede montert da jeg kjøpte den.. =)
men det kan selvfølgelig gjøres med fordel overfor giring.. =) kommer ganske nært
dashbordet i 1. 3. og 5.... (å den kan være litt ekkel å få i 4L...men ellers ingenting..)
som du ser..det bør gjøres.. =) hehe...
If You're Gonna Be Dumb,
You Gotta Be Tough!
Galleri - http://www.offroad.n...wGalery&id=2823
#19
Posted 21 January 2005 - 00:00
trodde ikke det ikke var så lett på å få godkjent bodylift.
men er det muli å få godkjent skal det vurder det.
#20
Posted 22 January 2005 - 00:00
If You're Gonna Be Dumb,
You Gotta Be Tough!
Galleri - http://www.offroad.n...wGalery&id=2823