Er det ingen som har tengt på den gode gammle krigeren, Willis jepp`......
D e itj så gæli at d itj e gått ferr nånn.........
Verdens beste terrengbil?
Started by
Propellue
, Feb 02 2005 00:00
65 replies to this topic
#61
Posted 09 February 2005 - 00:00
#62
Posted 09 February 2005 - 00:00
Tror nok at Land Rover defender eller lada niva er de som oppfører seg best i skogen.
Får de som argumenterer med at det må være GW siden det var den forsvaret valgte, så var rangeringen på fremkommelighet: Lada Niva, Land rover 110(som den het da) og GW på tredje.....
Får de som argumenterer med at det må være GW siden det var den forsvaret valgte, så var rangeringen på fremkommelighet: Lada Niva, Land rover 110(som den het da) og GW på tredje.....
#63
Posted 09 February 2005 - 00:00
Sperren på Ladaen er kun senterdif sperre, det vil si at det ikke er mer sperre på den enn stort sett alle 4x4 terrengbiler;)
Tommy Olsen
Tommy Olsen
#64
Posted 09 February 2005 - 00:00
lada niva skulle da komme fram her og der! kort og sterk med kryss-sperre!
Det er fart som vil tell!
Det er fart som vil tell!
#65
Posted 09 February 2005 - 00:00
er vel ingen tvil om hvem bil som er best velllll
holdbarhet, komfor, fremkommelighet så vinner Pajero Gen2 og Gen3 LETT.
men istedet for å diskutere dette kunne vi kjørt en konkuranse mellom alle bilene som folk mener er best og sjekke ut, komfort, holdbarhet og styrke i fremkommelighet...
landcrusier trenger ikke være med for det har vi flere kjørt fra i konkuranse før....
MhcG2c
Hva skjer a ?...Det var forresten jeg som spiste opp Doffen...
holdbarhet, komfor, fremkommelighet så vinner Pajero Gen2 og Gen3 LETT.
men istedet for å diskutere dette kunne vi kjørt en konkuranse mellom alle bilene som folk mener er best og sjekke ut, komfort, holdbarhet og styrke i fremkommelighet...
landcrusier trenger ikke være med for det har vi flere kjørt fra i konkuranse før....
MhcG2c
Hva skjer a ?...Det var forresten jeg som spiste opp Doffen...
#66
Posted 11 February 2005 - 00:00
Kopi av melding:
Den er vel også for mye terrengbil for daglig bruk. Sitat fra Four Wheeler Magazine: "The Rubicon is a specialized veichle built for technical trail sections. That's it. Check it out if rocks are your thing. Avoid it if you have to commute in it..."
Pøhh, de vil jo helst ha det som hjemme i sofaen.
Kjører TJ hver dag i jobben, opptil maaange timer av og til, så lenge man kan høre musikk, drikke kaffe og røyke mens man kjører
E DE BÆRRE LÆKKERT:D
Regner med Rubicon er litt bedre på veien enn min.
Der og:blush:
BobbysocksJeep - There's only one