Kn filter og IC
#1
Posted 06 February 2005 - 00:00
Kjøpte Ic fra Iveco kr 1900 og kn filter kr 500. Slanger og rør til IC kom
seg på 600kr. Turbo og diesel pumpe er nå justert. Kn filter er satt på,
men jeg har ikke satt på slangene til IC enda (det blir i morgen)
For de som lurer : 108.7 hk er hva patrolen min hadde (i benk)
Skal bli inntr å se hvor mange det blir etterpå
Staget til turboen er kortet inn og sveist
Av stiving til filter mangler ( mye fint i strips:D ) og ventilen til turboen er plugget igjen
Iveco IC passer nesten perfekt
Oljedamp slangen går der den skal ( tror jeg)
#2
Posted 06 February 2005 - 00:00
#3
Posted 06 February 2005 - 00:00
Kopi av melding:Blir ikke begrenset flow uansett på indre diameter i manifolden da? F... spennende... Når får du målt ny effekt...?
Kappet orginal røret helt intil turboen og sveiste på 3" på flensen der. I etterpå klokskapens tegn ser jeg at jeg godt kunne hatt annlegget delt en plass, så muligheten til å ta det av hadde vært der
Opprinnelig postet av norwayr6
If it ain't broken, you haven't been looking good enough!
#4
Posted 06 February 2005 - 00:00
Der jeg holder til driver også et firma med Audi VW hva betalte du for benktesten?
#5
Posted 06 February 2005 - 00:00
#6
Posted 08 February 2005 - 00:00
#7
Posted 08 February 2005 - 00:00
#8
Posted 08 February 2005 - 00:00
#9
Posted 08 February 2005 - 00:00
#10
Posted 08 February 2005 - 00:00
Kan se ut som denne typen rør som dere bruker, faller utenfor det systemet jeg har kikket i. Det står kanskje på røret hvem som leverer denne typen??
#11
Posted 08 February 2005 - 00:00
#12
Posted 08 February 2005 - 00:00
men på 3" piping er det vel 3" innvendig mål, så en ytterdiameter varierer etter veggtykkelse!
#13
Posted 08 February 2005 - 00:00
#14
Posted 06 February 2005 - 00:00
Kopi av melding:
Hvor kjøpte du rørene til eksosen? Laget du overgang fra manifold eller kjøpte du den? Har du sveist noe, eller er det bare klemmer du har brukt??
Opprinnelig postet av Forest Jump
Alt av rør kjøpte jeg på maskinagentur i tr. heim.
Alle skjøter er sveist. Kappet orginal røret helt intil turboen og sveiste på 3" på flensen der. I etterpå klokskapens tegn ser jeg at jeg godt kunne hatt annlegget delt en plass, så muligheten til å ta det av hadde vært der
#15
Posted 08 February 2005 - 00:00
#16
Posted 08 February 2005 - 00:00
#17
Posted 08 February 2005 - 00:00
Garasje: http://nlck.no/forum...topic.php?t=519
Rigs: http://www.offroad.n...de=View&RID=833
#18
Posted 08 February 2005 - 00:00
Det neste må være hvem får mest for penga.
#19
Posted 08 February 2005 - 00:00
#20
Posted 08 February 2005 - 00:00
Det som er brukt er en 2,5"-3" overgang, 1stk 90`bend, 2m rør +potte