Nissan bilder til inspirasjon
#1
Posted 17 February 2005 - 00:00
Tommy Olsen
#2
Posted 26 April 2005 - 23:00
#3
Posted 16 March 2005 - 00:00
har fundert på turboer til Hyundai H-1 men veit itte om det funker som je håper...
Ittno er umulig,det umulige tar bare mer tid!
#4
Posted 15 March 2005 - 00:00
Ittno er umulig,det umulige tar bare mer tid!
[/quote]
Ser egentlig ingen hensikt i å bytte ut 3.3 med 4.2, det er plenty krefter å hente i 3,3'n. Billigere blir det også... Men er det ingen som har bytta ut turbo'n til en annen type på 3,3? Den som sitter der er vel ganske så steinalder..
Gjødsler dekka dagli,
men de blir ikke større!?!
Hans Heimdal
915 97 415
#5
Posted 31 March 2005 - 23:00
#6
Posted 30 March 2005 - 23:00
If You're Gonna Be Dumb,
You Gotta Be Tough!
Galleri - http://www.offroad.n...wGalery&id=2823
Nb! Ring gratis med www.skype.no
#7
Posted 14 March 2005 - 00:00
Kopi av melding:
Den var skikkelig rå!! Veit du hvor store hjul det sitter på'n?
Ittno er umulig,det umulige tar bare mer tid!
Opprinnelig postet av Inge
Den rød/guld farga Y60'n er Levi Rødsjø sin. 38,5 x 16,5 Dick Cepec funcountry dekk på den. Motorn er en TD42TI, og mener at den ikke passer uten videre i k160'n. Og heller ikke på kassa der. Den 4,2dieseln som ble levert engang i verden i k160 var en helt annen motor. Uten turbo leverer den ca 140hk. Med ettermontert turbo og intercooler lett 180-200hk.De mest extreme 4,2'ene i australia leverer over 300gamp...
Ca pris komplett motor og kasse, 40store...
Gjødsler dekka dagli,
men de blir ikke større!?!
Hans Heimdal
915 97 415
#8
Posted 28 March 2005 - 23:00
Grom vogna til roli;)
Ittno er umulig,det umulige tar bare mer tid!
#9
Posted 12 March 2005 - 00:00
#10
Posted 12 March 2005 - 00:00
RKR
ingen vits å ta livet alvorlig, ingen overlever uansett!!
#11
Posted 12 March 2005 - 00:00
Nissan Micra , 1990 modell , her utstyr med Rover V8 og Gelender understell.
Member of Notch Johnson Fan Club
#12
Posted 12 March 2005 - 00:00
Ittno er umulig,det umulige tar bare mer tid!
#13
Posted 21 March 2005 - 00:00
Det kan være for seint å snu, men åffer? Først da begynner moroa!
#14
Posted 12 March 2005 - 00:00
Måtte bare legg inn bilde av sjefen sin sinnsyke 80mod 4,0liter bensinerB)
RKR
ingen vits å ta livet alvorlig, ingen overlever uansett!!
#15
Posted 21 March 2005 - 00:00
patrol 160 3,3
min lille patrol
Frank R Fossen
Patrol 39"
#16
Posted 12 March 2005 - 00:00
Åssen er din å kjøre etter veien med tanke på styrestaget?? Blir jo en del vinkling på det så bilen blir litt vinglete etter veien..det er i allefall min.. Men det er jo vanesak da,hehehe...
Ittno er umulig,det umulige tar bare mer tid!
#17
Posted 12 March 2005 - 00:00
JAN
TLF.99206547/99455292
#18
Posted 13 March 2005 - 00:00
Kopi av melding:
Hobbypatrol:Du har ikke tilfeldigvis noe bilder eller noe av åssen du har bygd om styringa??
Må gjøra noe med det staget je å for å få det mer vannrett.. Bilen min er litt lavere forran nå men skar bytte ut fjærene snart å da blir'n høyere å da blir det vel håpløst å kjøre med så lenge det staget er som det er..
Ittno er umulig,det umulige tar bare mer tid!
Opprinnelig postet av Inge
JAN
TLF.99206547/99455292
#19
Posted 12 March 2005 - 00:00
If You're Gonna Be Dumb,
You Gotta Be Tough!
Galleri - http://www.offroad.n...wGalery&id=2823
Nb! Ring gratis med www.skype.no
#20
Posted 28 February 2005 - 00:00
GO MAD-RUN CRAZY