5" Bodylift??? tror jeg hadde holdt meg til maks 3". Du bør ihvertfall ha noen festepunkter direkte i ramma " Ikke skrudd med heveklosser men sveisa opp tra ramma"
Mitt nye bodylift (3" + 2") - Nå med bilder!
Started by
ikjos
, Feb 22 2005 00:00
47 replies to this topic
#41
Posted 23 February 2005 - 00:00
#42
Posted 22 February 2005 - 00:00
håper det er i rustfritt...
1000 kr
Ivar Kjøs
-----------------------
http://sfo.kkonsult.net
http://pajero.kkonsult.net
http://rokkjen.kkonsult.net
1000 kr
Ivar Kjøs
-----------------------
http://sfo.kkonsult.net
http://pajero.kkonsult.net
http://rokkjen.kkonsult.net
#43
Posted 22 February 2005 - 00:00
e det i rustfritt det som du ha fått laget? ka du måtte ut me får det??
hakje nå enda nei,kommer vel
hakje nå enda nei,kommer vel
#44
Posted 03 March 2005 - 00:00
Hei Ka bil e da settet egentleg til??
er på tanken å heve min pajero og :-)
GO HIGHER!!!
er på tanken å heve min pajero og :-)
GO HIGHER!!!
#45
Posted 23 February 2005 - 00:00
menne....den bilen på bildet ligner ikke så mye på exe'en din:)
GUNG-HO
GUNG-HO
#46
Posted 28 February 2005 - 00:00
Den fingern er det ikke noe galt med, den lå på kompressorhornet hele helga!
Pajero86
Pajero86
#47
Posted 03 March 2005 - 00:00
Da e Godkjenning eg er ute etter, sikkert ikkje lett på pajero slik eg har forstått da?.
GO HIGHER!!!
GO HIGHER!!!
#48
Posted 24 February 2005 - 00:00
Kult!
Håper du ikke møter biltilsynet. ..!?
------------------------------------------------
"Kufanger? Okai!? Skaffer meg en når jakta begynner."
Greit nok å bo i Bergen, men føler meg litt "bergrenset" noen ganger.
Håper du ikke møter biltilsynet. ..!?
------------------------------------------------
"Kufanger? Okai!? Skaffer meg en når jakta begynner."
Greit nok å bo i Bergen, men føler meg litt "bergrenset" noen ganger.