Bilder av knuste deler
#1
Posted 23 February 2005 - 00:00
#2
Posted 19 April 2005 - 23:00
Knekt parallell-stag og høyre drivaksling,knokkelhus og CV-ledd:D
Geir Solli-
NMK Egersund, D.O.R.K
geirso@online.no , 92424955
#3
Posted 18 April 2005 - 23:00
http://www.pirate4x4...51&page=1&pp=25
Pål Blesvik
Tlf: 91531373
Member of Insane Rock Crawling Association
PUT UP or SHUT UP!
Fat people are harder to kidnap!!
#4
Posted 14 March 2005 - 00:00
Follow your dreams
www.bilbygging.no www.volvoland.se
#5
Posted 12 March 2005 - 00:00
#6
Posted 12 March 2005 - 00:00
Årsaken. En liten tanke bøyd ut av senter kanskje?
Autodidakt Elektromekaniker.
#7
Posted 11 March 2005 - 00:00
#8
Posted 24 February 2005 - 00:00
"Abusos non tollit usum"
Garasje: http://www.offroad.n...?TOPIC_ID=14175
Nå skal det sveises fast en gang for alle!!!!!!
#9
Posted 24 February 2005 - 00:00
Moser aksler skulle liksom være 25% sterkere enn orginalt.
Det stemmer ikke !!!!!!
NP208 Transferkasse og adapter og gearkasse brudd på Sub-Up:
Dana44 akselbrudd, 1.gang på van:
Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink........
NY GARASJE Gammel Garasje
#10
Posted 23 February 2005 - 00:00
Bøyd Parrallellstag på Unimog 404. Utført på Nordic trial 2003, første seksjon
Fikk det rettet sånn nogenlunde av noen kjendiser fra Finland.
Stikkaksel bak av typen Dana 60. Montert på en Suburban med 44" dekk.
righthttp://www.otc-mc.org/~087/mc/SigOffroaders.jpg[/img=right]
Prates.. Tom
'87 MB 280GE
'63 Unimog-S 404
#11
Posted 23 February 2005 - 00:00
-----------------
Toylet, there's only one
www.toylet.no
#12
Posted 23 February 2005 - 00:00
Pål Blesvik
Tlf: 91531373
NMK Arendal
PUT UP or SHUT UP!
#13
Posted 03 May 2005 - 23:00
Pål Blesvik
Tlf: 91531373
Member of Insane Rock Crawling Association
PUT UP or SHUT UP!
Fat people are harder to kidnap!!
#14
Posted 02 March 2005 - 00:00
#15
Posted 02 March 2005 - 00:00
UBER HOMPF UND KNØL
Trail team sokndal
Tom Ekeberg
mob. 95029069
offroadguru wannabe
#16
Posted 09 July 2005 - 23:00
Gående drev i volvo-portal
righthttp://www.otc-mc.org/~087/mc/SigOffroaders.jpg[/img=right]
Prates.. Tom
'87 MB 280GE
'63 Unimog-S 404
#17
Posted 10 July 2005 - 23:00
Skjedde forsåvidt ikke offroad, men i 120km/t på E18. Kunne nok lett ha endt offroad i veigrøfta utenfor Kopstad
Slitespor fra rullelager på avveie
Rulle og kulelagere utsatt for avansert metallsløyd. Kuler mangler og rullene ligger feil vei.
Input-aksel med _smeltet_ dekkplate.
Noen som vet kokepunktet for aluminium?
Litt dårlig bilde, men det er massevis av porøse bobler, akkurat som stivnet lava.
300GD STT 33"
#18
Posted 09 August 2005 - 23:00
Bigblock og Lystgass i 2,2 tonn bil blei for mye for de nedre stagene bak (38x3mm)
Jari B
Strand
#19
Posted 15 August 2005 - 23:00
#20
Posted 09 August 2005 - 23:00
Kopi av melding:
MOSER møkka AKSLER:
Moser aksler skulle liksom være 25% sterkere enn orginalt.
Det stemmer ikke !!!!!!
JODA.
Så lenge du bruker dem rett frem på veien skal det stemme, og ved lik belastning visstnok.
Men det var det nok ingen som fortalte deg
Subbeløs, men ikke motløs