Gå til innhold



Foto

hmm.. hummer h2 offroad? nei..


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
56 replies to this topic

#21 Kokken

Kokken

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 428 Innlegg:

Posted 27 March 2005 - 00:00

Å sammenlinge meg med kulturministeren understreker jo poenget mitt om hvor jævlig seriøse enkelte kan være......
Jeg kjører hva bil jeg vil,uansett hva andre mener,men dette forumet er en kjempe plass å skaffe seg info om andre biltyper/modeller.
Men jeg ser ikke poenget i å slenge dritt om biler man ikke har prøvd engang selv,skal man kunne uttale seg om noe så må man kunne noe om det!!!



93 ZJ 5.2 V8 Laredo

#22 Kinge`n

Kinge`n

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 245 Innlegg:

Posted 27 March 2005 - 00:00

Om vi kjører rundt med Hummer, Toyota, Nissan eller Suzuki såmå det vel gå an å slenge litt med leppa uten at det skal taes høytidligt "alt" !

Trodde værkelig at Valgjerd Svarstad Haugland holdt seg borte fra dette forumet og holdt seg til TV og Radio, men det viser seg at yttringsfriheten og Valgjerd er kommet inn på dette forumet også !!
Som eg pleier og si til de som ikke vil se noe på TV "det er fritt valg" Tv har ein av knapp og det har Radioen også, så er det noe du ikke vil se eller høre så styr unna !!!
Min mening da !!


Går det, så går det!!

#23 Guest_hilux33_*

Guest_hilux33_*
  • Guests

Posted 27 March 2005 - 00:00

smile.gifMå egentlig si meg enig med blazerteam her.
Hva jeg eller andre sier om Toyota, Ford eller Chevrolet osv osv... Skal for andre være revnende likegyldig. Vi har våre meninger og de må vi ha:devil:.
Men vi har alle problemer med våre merker, og sliter nok med dem:(
Som alle vet, så får man en litt bedre følelse innvendig :Dav og se andres problemer.
Vi er like alle sammen, Toyota-klanen holder seg til Toyota, og Chevy-klanen holder seg til Chevy. Sånn er det bare:blush:.
At man trekker seg fra Forumet er fritt valg og skal ikke klandres for det.
Men hvis vi ser nermere på overskriften på dette Forumet "Offroad (Off-topic)".
Så betyr det på en måte at vi kan skrive og mene det som måtte passe oss....ohmy.gif så lenge det er off-road relatert.
Og skulle det ikke passe enkelte.... så er det bare å gi faen i å titte innom her:lol:.

Mvh Ronny Blørstad

Ronny 90990434
ronny@offroad.no

#24 Stefan E.

Stefan E.

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 956 Innlegg:

Posted 27 March 2005 - 00:00

Hmm, e nu enig med de fleste her på sett å vis... wink.gif

MEN

Trur nu egentlig ikkje at den HUMMERN e så gal, vess man tar den for det det e! Ka kosta det for en ny H2? Veit ikkje, har ikkje peiling i det heile tatt men vess eg sku gjett så vil eg tru at den kosta i mella en halv og en mill et sted, som varebil.

Hvilke andre 2005-modella, store firehjulstrekkera i den prisklassen utmerka seg som mykje bedre offroadkjøretøy:wtf: Uavhengig hjuloppheng har jo de aller, aller fleste, selvfølgelig, for det e MYKKJE bedre på vei! Som de aller, aller fleste som kjøp en sånn bil bruka den 99.9% a tia!

Skjerp dokker folkens, har på følelsen at den missunnelsen fort e ute å går blandt enkelte. Kan jo for svarte ikkje sammenlign verken Hummer, eller nye landcruiser eller patrol for den saks skyld, med gamle suzuki 413 eller HJ60'er?

Kor mange av dokker har egentlig prøvd H2 i terrenget og sammenligna den med sine konkurrenter? (og kom ikkje med den der at "hey, så den på autofil, og den kom seg jo ikke opp en litn bakke en gang på snyen!")

Vess nån H2 eiera meld seg, og verkelig tar med brakka oppi steinrøysa førr å kjør offroad der andre kjør med 20 år gamle vrak som kosta 10 000,- : RESPEKT! Vess ikkje, ta dokker ei Cola, ro dokker ned og innse at alt e laga t sitt bruk.

E nu ikkje plaga med å se verken Landcruisera, Tahoea, Suburbaner, Patrola og Geländewagena a nyere modell utaforr veien i alle fall. Ikkje her oppe i hvert fall, kanskje det e annerledes søraførr?

Nattinatt!

-Volvo Feltvogn 1966 - SOLGT
-Toyota Corollux 2,2d prosjekt
-Subaru 1800 stv (konebil)
-44 GMC CCKW 6x6 tipp
-83 Chevrolet Caprice
stv 350
-2 stk gamle Opel.
user posted image


"Valplaus, men ikkje motlaus!"

#25 blazerteam

blazerteam

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Posted 27 March 2005 - 00:00

Det nytter ikke å melde seg ut av forumet.Påstander om bilvalg finner du overalt i samfunnet.

Men kjøper du deg amerikansk bil er det noen som hakker på deg,å kjøper du en toseter sportsbil er det noen som har en mening om det og.sleep.gif

Har funnet ut at det spiller ingen rolle hva folk sier.JEG kjøper den bilen JEG liker åsså er det bare åšslutte å bry seg,å er det noen som sier noe,må de bare si det,men da må de også tåle å høre noe om sine bilvalg...........wink.gif


Å ellers så kan man jo slenge litt med leppa,men det er ikke alvorlig ment.rolleyes.gif


mob nr 95142673


Mo i Rana Offroad Team

#26 Kokken

Kokken

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 428 Innlegg:

Posted 26 March 2005 - 00:00

Begynner å bli lei "alle" de som hver gang det er bilder av en bil ,uansett merke ,som har problemer ler og godter seg:devil:
Er dette blitt et forum for folk som er missunnelige på andres biler!
Om noen vil kjøre H2 eller Suzuki eller Jeep eller samma faen hva merke, så må de vel få lov til det uten å bli uthengt som idioter som har kjøpt biler som ikke "duger"!!!
Alle har vi forskjellig smak og takk for det:)
Er enig i at det er mange biler som ikke lever opp til (for) høye forventninger,men jeg gidder ikke bruke tia mi på å klage å syte på andres bilvalg.
Objektive biltester er noe helt annet:)
Er det bare jeg som føler det sånn:wtf:
I så fall beklager jeg utbruddet og trekker meg fra forumet.

Mvh Lars Myklatun

93 ZJ 5.2 V8 Laredo

#27 RogerFo

RogerFo

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 25 Innlegg:

Posted 26 March 2005 - 00:00

God eller dårlig..., H2 er ikke laget for offroad-bruk. Uavhengig hjuloppheng foran med 2 gummimansjetter over drivknuter på hver side er ikke en løsning jeg ville dratt dit LandCruiseren har vært.
/roger

#28 blazerteam

blazerteam

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Posted 26 March 2005 - 00:00

Eller en misunneli fyr har vært å SAGET av et styrestag for å drite ut Hummern.biggrin.gif;)


mob nr 95142673


Mo i Rana Offroad Team

#29 blazerteam

blazerteam

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Posted 26 March 2005 - 00:00

Alle biler har svakheter.Tror nok at disse bilene er sterke nok.Kan jo være skadet ved en annen anledning;)


mob nr 95142673


Mo i Rana Offroad Team

#30 Kinge`n

Kinge`n

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 245 Innlegg:

Posted 26 March 2005 - 00:00

Som f.eks. ein stein langs landeveien hehe... eller ein fartsdemper hehe...

Går det, så går det!!

#31 Roar Hovet

Roar Hovet

    Bygdetulling

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5180 Innlegg:

Posted 26 March 2005 - 00:00

Skal det være Hummer må det være H1. Disse er jo bare brukanes til bykjøring.

_____________________
Roar Hovet
Tlf: 98883546
Andebu i Vestfold
Suzuki Vitara JLX Cab

#32 dracan

dracan

    Dracan

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 858 Innlegg:

Posted 25 March 2005 - 00:00

Aner jeg en liten misunnelse her?
Sikkert noe Biltema styredeler han har fått billig! biggrin.gif



"Abusos non tollit usum"
Nå skal det sveises fast en gang for alle!!!!!!

#33 dalix

dalix

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2225 Innlegg:

Posted 25 March 2005 - 00:00

jau, Tahoe med hummer skall ;P
banna siiit




Rana Offroad Team

Real Cowboys smell like Dieselfuel

Save a Horse, Ride a Cowboy

#34 Guest_hilux33_*

Guest_hilux33_*
  • Guests

Posted 25 March 2005 - 00:00

Har alltid sagt det......UBRUKELIG.
Det er faktisk samme understell som på Chevrolet Suburben, de har bare satt på et annet skall


Ronny 90990434
ronny@offroad.no

#35 silverbullit

silverbullit

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2206 Innlegg:

Posted 25 March 2005 - 00:00

som tahoe'n


GUNG-HO

#36 Kinge`n

Kinge`n

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 245 Innlegg:

Posted 25 March 2005 - 00:00

Må kun være skallet og interiøret, resten knekker jo som fyrstikker !
Er sikkert bare ment til å kjøre rundt og briefe langs landeveien !!!!!!

Går det, så går det!!

#37 MoNiTo

MoNiTo

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 759 Innlegg:

Posted 25 March 2005 - 00:00

Se på den svære driten, da. Ikke rart den knekker så overproposjonert den erB)

Rigs:
http://www.offroad.n...de=View&RID=511

Harald Hermundsplass
Tlf: 99 46 10 45

#38 blazerteam

blazerteam

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Posted 27 March 2005 - 00:00

Når Stefan nevner Autofil,så må jeg bare si at den gangen de testet H2 må de ha pumpet ekstra mye luft i hjulene for eller latt vær å tappe ut luft,for H2 er i grunn en Tahoe og den går jo ikke for å være en dårlig vinterbil.

Men når det er sagt,så er faktisk han islendingen som tester i Autofil IKKE selger av H2,så det har vel litt å si på fremkommelig heten..........

Når de testet Arctic trucken mot forsvaret sine gelendwagen hadde de jo mye større tilfart med toyotaen enn med gelendewagen.....

Just my point of wiew.......




mob nr 95142673


Mo i Rana Offroad Team

#39 bareare

bareare

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 662 Innlegg:

Posted 25 March 2005 - 00:00

HAHAHA !


Min Suzuki SJ 413 JX

#40 Kinge`n

Kinge`n

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 245 Innlegg:

Posted 28 March 2005 - 23:00

Til Kokken !
Håper da ikke det at vi er i Beirut da har eg navigert feil affal hehe...

Og så !
Hilux33!! det er ikke så mye trykk i den Fødepumpa nå affal etter at Hiluxjenta har krøpet igjennom OOPPS !

Håper du tar det som ein spøk hehe... det gjør eg !!!

Og så til alle uvitende: H2 som eg prøvde var det ikke sperre foran på og ikke vinsj heller, men alt kan ettermont. selv på disse bilene..

Påskehare har dratt for år også, så nå er det og vente på jul igjen !!!

Går det, så går det!!