Gå til innhold



Foto

For firkantet her inne ??


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
59 replies to this topic

#1 Ove

Ove

    Helt eller Velt Offroad-team

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 734 Innlegg:

Posted 27 March 2005 - 23:00

Vil bare få sagt at nå ble jeg litt provosert av , etter mitt syn , litt for firkantet håndheving av regelverket her på Suzuki-forumet !!

Her legger abt.lola ut noen bilder av sine sysler på bilen i påsken , og hva skjer ??

Joda ,tråden ble låst den !!

Begrunnelse : snikstifting av garasje på dette forumet ??

Det han så ulovlig gjorde var å :

*Poste 4 bilder av sitt arbeid med Suzukien i påska
(dette inspirerte ShuDuck så mye at "måtte bare ut å bygge" han også)biggrin.gif

*Postet 1 bilde av påbegynte halvdører , der han ber om tips på videre progress i bygginga av dørene.

Så var jo Geared så ond at han la ut et bilde av den nye motoren sin , med en forklaring på hva som måtte gjøres for å få en Swift-motor inn i bilen !!

Ærlig talt , jeg synes dette begynner å bli for dumt hvis ikke er mulighet for å legge ut et bilde i ny og ne av ting som er gjort , dette er jo bare inspirerende for oss andre .

Tviler på at denne håndhevingen fordrer til at folk legger inn bilder som kan være nyttige for alle som går med tanken og lysten på litt bygging .

Regner med at de fleste her inne er såpass voksene og oppegående mennesker at de selv skjønner forskjellen på dette og en garasje .

Jeg håper at brukerene har inne er enige med meg på dette , og at redaktørene kanskje kan vise litt mere fleksibilitet og muligens tenke seg om en gang til før "slettetasten" brukes.


Ove

#2 Roar Hovet

Roar Hovet

    Bygdetulling

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5180 Innlegg:

Posted 28 March 2005 - 23:00

Jeg synes også at redaktørene gjør en kjempebra jobb, ikke lett å være dem som skal ta i mot dritt hele tiden.

Når det gjelder garasje sidene, må jeg innrømme at jeg savner de gamle. Det var liksom så lettvint å se hvilke garasjer det var aktivtet i. Mye mer sosiale var de også.

Har jo fått meg en ny garasje, men synes den er tungvint å bruke. Har betalt 200 for den å det synes jeg den er verd, men synes fortsatt den gamle var bedre.

_____________________
Roar Hovet
Tlf: 98883546
Andebu i Vestfold
Suzuki Vitara JLX Cab

#3 HH

HH

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 603 Innlegg:

Posted 30 March 2005 - 23:00

Kopi av melding:
...jeg trekker igjen frem HH sin gamle garasje som et glimrende eksempel på hva jeg mener er en god garasje.

Opprinnelig postet av Blom



Takk for det! cool.gif

Jeg er nok ikke like mye inne på Offroad.no nå som da de gamle garasjesidene var i bruk.... sleep.gif De nye garasjesidene er og blir en fiasko, og jeg kommer ALDRI til å lage noen garasje her - hverken i sølv eller gull.... fish.gif

Men www.bilbygging.no er jo et bra alternativ wink.gif

#4 madman

madman

    Trønder sjø

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 790 Innlegg:

Posted 30 March 2005 - 23:00

Hei igjen

Nå er jeg forholdsvis fersk på forumet enda, men har noen synspunkter likevel.

De nye garasjeside er tungvindte, se bilder på galler, over til gjestebok for å stille spørsmål.
Er også vanskeligere å finne.
Det er faktisk ikke værre enn å sette passord på Garasjedelen. Betal og få pass på mail, deretter kan du åpne en ny tråd.

Ellers må jeg skryte av dere som er redaktører og admins, syns dere gjør en skikkelig god jobb.
Trives derfor veldig godt på offroad.no

#5 Mad Max

Mad Max

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3468 Innlegg:

Posted 30 March 2005 - 23:00

Kopi av melding:

*Sett et tak på kanskje 30 sider

Hvis det settes et tak på antall sider , vil automatisk "eier" redigere bort tomprat og unyttige bilder for ikke å "sprenge" garasjen sin.

Ove
Opprinnelig postet av Ove




He he he he ja da skulle jeg liksom ha redigert bort ca 80 sider????



http://www.bilbyggin...p?t=104&start=0
DAMER, Tron er singel....OG Prospect i Team Antistress...

#6 Blom

Blom

    Fullstendig uautorisert terrengbilbygger

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3571 Innlegg:

Posted 29 March 2005 - 23:00

En annen ting med de gamle garasjene, de var en del av forumet, av selve offroad.no.

Jeg synes ikke de nye er det. De ligger liksom utenfor, bortenfor noe, gjemt vekk, ute av syne osv osv.

JEG hadde ikke trengt admin rettigheter til min gamle garasje, det er jo veldig mye avhengig av hva som skjer i en garasje om hvilke innlegg en får. Serverer man tøys og tull - får man tøys og tull, tirrer man folk, får man det samme tilbake. Har man saklige, innlegg, så blir det desto bedre. (jeg trekker igjen frem HH sin gamle garasje som et glimrende eksempel på hva jeg mener er en god garasje).

Men, som det sies, vi får avvente en reaksjon fra eierene av Offroad.no, Anders og Anders.

Blom - 1990 Hilux X-cab og 2 stk Suki LJ80 - www.hilux4x4.no

#7 Runner

Runner

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1736 Innlegg:

Posted 29 March 2005 - 23:00

Jeg er med i Gammelgarasjenes venner;) Jeg savner dem stort:angry:

Leon Enge

Rana Offroad Team

#8 HardKåre

HardKåre

    Skogens kongle

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7424 Innlegg:

Posted 29 March 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Et forslag ang garasjene :

*Åpne de gamle garasjene mot samme betaling som gull-garasjene
*La "eier" av garasjen ha fulle muligheter til å slette og redigere
*Sett et tak på kanskje 30 sider
Opprinnelig postet av Ove

Fornuftig tanke... Men problemet er at det visstnok ikke er fult så enkelt å tildele admin-rettigheter til den enkelte bruker... Dette argumentet ble i allefall brukt da ny-garasjene kom...

Men... Er det bare jeg som er teit her, ellerwtf.gifwtf.gifwtf.gifblush.gif
Hva er forskjellen på gjesteboka i nygarasjen og de gamle garasjene?? Mindre skrift?? Og at bare de som har betalt 200,- får lagt inn bilder?? Og max 1 bilde pr. innlegg...


If it ain't broken, you haven't been looking good enough!

#9 Ove

Ove

    Helt eller Velt Offroad-team

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 734 Innlegg:

Posted 29 March 2005 - 23:00

Et forslag ang garasjene :

*Åpne de gamle garasjene mot samme betaling som gull-garasjene
*La "eier" av garasjen ha fulle muligheter til å slette og redigere
*Sett et tak på kanskje 30 sider

Hvis det settes et tak på antall sider , vil automatisk "eier" redigere bort tomprat og unyttige bilder for ikke å "sprenge" garasjen sin.

Regner med at etterhvert som garasjen fylles opp , vil vi ha masse nyttig stoff i begynnelsen og kosepraten vil foregå på de siste sidene.

DA vil vi ha garasjer som er oversiktelige og sosiale .

Dette en tanke fra min side ..........


Ove

#10 Ove

Ove

    Helt eller Velt Offroad-team

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 734 Innlegg:

Posted 29 March 2005 - 23:00

Hei ZukiJack

Bare så det er sagt , mitt innlegg var ikke ment som et personlig angrep på deg eller Vidar .

Det var meningen å sette et spørsmåltegn på regelverket som dere er satt til å styre , gitt av eierene for dette forumet.

Regnet med at dere i redaktørforumet er blitt innstruert og enige om håndhevingen av disse reglene.Det jeg reagerte på er at , etter mitt skjønn , det er endel forskjell i hva som , la oss ikke kalle det tillates, men sees gjennom fingrene på hva som postes.

Nå ser jeg jo at i etterkant er det blitt ryddet opp noen andre forumer også , synd , for det er jo akkurat slike tråder vi som brukere savner .

Så fortsett med den gode jobben dere gjør , etter de regler som er satt , og la oss håpe at A&A gir oss litt takhøyde for tilsvarende i tiden som kommer .

Ove

#11 ZukiJack

ZukiJack

    Huffroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3756 Innlegg:

Posted 28 March 2005 - 23:00

Takk alle sammen for ros og konstruktiv ris....

Dette startet litt vondt...og det såret meg veldig, men jeg har selv prøvd å være så sakelig og diplomatisk som mulig for ikke å støte noen.
Jeg ryddet derfor de usakelige innleggene, og heldig vis var det en ganske kort og rask jobb.

Tusen takk for at dere er så sakelige. biggrin.gif:D:D

Vil minne om noe som jo står mellom alle de tusen ordene jeg allerede har skrevet her......at vi redaktører ikke sitter med de endelige avgjørelsene på hva som skjer her....vi bare er med på å gi tips om hvordan.... Derfor er det godt når dere ikke kritiserer med personlig mynte mot oss.....og dette ser det ut til at det har gått bra her nå etter hvert.


Må igjen si at det ser ut til at det er garasjesystemet som får dette problemet opp i dagen.

De fleste savner det sosiale...som de gamle garasjene ga....

Vi får her som særlig Zuki presiserer nå vente å se hva admin. velger å si og gjøre i denne sammenheng.



--Member Of Team Blikkhallen Oslo--

"Jai sover ikke, Jai skruuuur!"
->>MIN GARASJE!!!<<-
->>MINE RIGS!!!<<-


#12 Aina

Aina

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 331 Innlegg:

Posted 28 March 2005 - 23:00

Som nybegynner og jente i tillegg har jeg hatt stor glede av forumet:), har blitt godt mottatt og føler meg velkommen her. Har funnet løsninger på mange av mine problemer med å søke rundt. MEN, det jeg savner er det sosiale der man kan fange opp råd og tips på ting som man egentlig ikke har lurt på. Det er jo ikke snakk om å diskutere klesvask og middag. Det er bare det å ha et miljø rundt seg som man kan dele offroadinteressen med. Jeg har fått mye inspirasjon og nye vinklinger på ting ang bilen gjennom å luske rundt i de forskjellige trådene. Jeg kom inn på forumet etter at de nye garasjene kom til. Garasjene er der jeg er minst og som jeg ikke trives med. Ser jo også i gjesteboken at det ikke er så mange andre som er der:(. Gidder jo ikke å bruke tid på å legge ut bilder og lignende på et sted hvor ingen ser!!!

Til slutt vil jeg bare få si at offroad.no er et supert sted og at de som driver dette gjør en flott jobb;)

Ja, takk! Begge deler....

#13 vidar

vidar

    Vidar

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1917 Innlegg:

Posted 28 March 2005 - 23:00

Hei...jeg må da kunne la dere være hjemme en liten dag uten at dere skal rive ned hele huset...biggrin.gif:D

Takk til ZukiJack for god håndtering!

Av og til blir jeg litt sint/opprømt/sur eller rett og slett støtt av noe som blir skrevet i diverse fora, da tenker jeg at jeg skal lese innlegget en dag i ettertid, dette funker fint for meg og da får jeg ofte en annen opplevelse av det som står skrevet.

Jeg ser at garasjesidene er det gjennomgående temaet her, tror vi skal la AA se på det og komme med forslag?

Utfra det som ble diskutert om Suzukiforumet så håper jeg inderlig at vi skal kunne fortsette i en positiv trend og at det som jeg en gang startet blir brukt.

En ting får vi være bedre på:

nykommere må få en bedre innføring i hvordan ting fungerer, jeg husker selv da alle spørsmål var dumme og jeg ikke visste opp ned på en Suzuki, så min oppfordring er at vi blir bedre på å ta vare på rekrutteringen!

Så til slutt: kanskje vi kunne ha en overskrift på slike gode gjennomganger som abt-lola prøvde på, kanskje vi kan merke emnet med FAQ eller noe sånt, slik at den som legger inn en fin gjennomgang av fex, hvordan lage halvdører kan lage denne for så å legge den til våre tips og triks sider.

Til alle og Suzuki folket især, lykke til videre og håper vi kan utvikle dette i en positiv retning.

Vidar
Tze Suzuki meizter...

#14 blazerteam

blazerteam

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Posted 27 March 2005 - 23:00

Hvor vanskelig er det å få tilbake de gamle garasjene:wtf:

De var artige,underholdende,lærerike,spennende,personlige.wink.gif

Mener bestemt at de var en årsak til kreativitet og drifting av hobbyen offroading.

Selv er jeg aldri innom de nye garasjene,men har vært der og snust.IKKE artige i dag,og det er ikke for at jeg er vanskelig.

Nå har vi vært uten garasjene i et kvart år og folk bør få lov og si hva de mener om de nye garasjene etter denne tiden.

JEG personlig vil ha de gamle garasjene tilbake,og mange gamle brukere vil nok synes det samme.De nye brukerne vet ikke hva som var her.........

Ett garasje miljø på skjermen..........wink.gif

Håper ikke dette blir slettet på grunn av at garasje diskusjonen skulle være over,men men.........


mob nr 95142673


Mo i Rana Offroad Team

#15 Newton

Newton

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 846 Innlegg:

Posted 27 March 2005 - 23:00

1: Synes redaktørene gjør en kjempejobb og skal ha salutt for det
2: Synes de får mye tøff motstand som de står saklig imot, salutt for det
3: Jeg finner masse nyttig og spennende på denne siden, salutt for det

At en og annen bruker får litt feilaktig behandling på forumet synes jeg det bør være rom for bland brukerne.
Hvis dette kunne løses individuelt uten å vende hele 4x4 verdenen mot redaktørene hadde vært fint. Jeg tror ingen ville være tjent med at bare brukerne var de som styrte skuta.
wink.gif

SLy

#16 HardKåre

HardKåre

    Skogens kongle

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7424 Innlegg:

Posted 27 March 2005 - 23:00

Er serdeles enig i at det kanskje var litt strengt å stenge akkurat denne tråden... Men nå har jo diskusjonen igjen gått over til hvor dårlige de nye garasjesidene er igjen!! Men for nye brukere:

Etpar mnd før de nye garasjene ble oppretter var det stor oppstandelse pga. treg server og nedetid på forumet, og folk ønsket å få innført avgift for å delta pga at serveren var overbelastet... Folk betalte GLADELIG 200,- uten vederlag for å la offroad.no få kjøpe inn en større server...

Så kom de nye garasjesidene, og folk synes det er FORKASTELIG å måtte betale 200,- for å kunne opprette seg en gullgarasje. Men dersom dere legger godsida til så vil dere se at loggboka i gullgarasjen kan NESTEN brukes som de gamle garasjene. Absolutt alle kan legge inn svar, og alle som har betalt de 200,- (som dere før ønsket å gjøre) kan legge inn bilder også...


If it ain't broken, you haven't been looking good enough!

#17 Roffy

Roffy

    Roffy

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2287 Innlegg:

Posted 27 March 2005 - 23:00

Enig med jeepir....

tør påstå at i 90% av tilfellene noen logger seg inn her så er det for å "se hva som sjer", er ikke i første rekke et "oppslagsverk", syns det viktigste er at folk skal trives her

inne på klubbsidene (nederst på forumsiden) så er det jo laaaange tråder om hva folk i klubbene driver med... ser ut som "gamle"garasjer i mine øyne.... og tydlig å se at folk trives der.....;-)




Follow your dreams smile.gif
www.bilbygging.no www.volvoland.se

#18 Zuki

Zuki

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1858 Innlegg:

Posted 27 March 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Admin. mener at det nye systemet kanskje ikke har slått så bra ann enda som vi håpet. Men mente også at det beste kanskje er å prøve å videreutvikle det nye systemet til å bli mer synlig og brukervennlig i forumet....i steden for å gå tibake på det gamle.


Jaja, siden dette er et stadig tilbakevendende tema, kan jeg like godt bare si det her: Dette handler nå om noe helt annet: Å erkjenne et nederlag. Status etter drøye tre måneders eksistens er at de nye garasjene gikk rett i dass, og nå snakkes det om å videreutvikle de?? Noe som går i dass bør skrinlegges før katastrofen blir uopprettelig, og ikke videreutvikles...Populære produkter som er i ferd med å gå ut på dato kan videreutvikles, men ingen vettuge ledere vil vel videreutvikle et produkt som aldri har solgt noe særlig??

Det forutsetter at de som har ansvaret og muligheten til å gjøre noe med det erkjenner at det gikk galt, selv om det føles litt surt. Har derimot en følelse av at jo flere vi er som ønsker oss de gamle tilbake, dess større motvilje blir det mot å erkjenne de sørgelige fakta. Er det en urokkelig tro på produktet på tross av forbrukernes dom, eller er det på ren, skjær faen? Nå synes jeg vi har talt klart nok...oversikten over de 20 siste innleggene i gjesteboken fordeler seg over 9 dager, dvs 2 innlegg pr dag. Det er vel bare Tatra-forumet som har en dårligere statistikk enn dette...

#19 ZukiJack

ZukiJack

    Huffroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3756 Innlegg:

Posted 27 March 2005 - 23:00

Da har mine gjester reist igjen og jeg kan ta meg litt tid til dette.

Dette ser ut til at dette grunner i det jeg anntok tidligere.
Dere savner gamlegarasjene.....and that's it.

Det er slik som Tommy sier at vi redaktører får UTROLIG mange PM om at nå må vi få ræva i gear og rydde opp i forumene som sklir helt ut i bare drittprat og emner som er lite teknisk nyttige...

Da er det fryktelig vanskelig å rydde opp da.......uten å tråkke dere andre på tærnen....som synes vi er for strenge.
Mange ting....og de aller fleste ting som dukker opp i forumet....som problematikk.....blir diskutert oss redaktører og Admin. i mellom inne på redaktørenes eget forum....og ut i fra dette blir offroad.no styrt....
Vi redaktører prøver å gi innspill og forslag til hvordan ting burde se ut og håndheves, men til syvende og sist er det admin. som har det siste ordet.

Ut i fra klager, tips og ytringer fra dere brukere prøver vi å gjøre forumet til en grei plass å være for flest mulig brukere.
Da er det plent umulig for oss å gjøre alle brukere til lags........jeg vet ikke hvor mange hundre eller tusen aktive brukere vi har.. men dere forstår vel også dette...??!!!!!


Når jeg nå har oppdatert lista over alle Suzuki-garasjer og brukerprofiler, så fikk jeg se hvor mange av oss som faktisk ikke har opprettet seg noen garasje enda i det nye garasje-forumet.
Jeg har snakket litt med noen få brukere her om dette og jeg fikk fort inntrykket av at gamlegarasjene savnes og de føler ikke for å lage nye garasjer her.

Ut i fra dette tok jeg dette opp i Redaktør-forumet med headingen "Evaluering av nye/gamle garasje-forumet"
Og tok opp om vi kanskje bør revurdere hvor stor/liten suksess den omgjøringen har hatt...
Forsåvidt er ikke diskusjonen om det ferdig der enda.
Admin. mener at det nye systemet kanskje ikke har slått så bra ann enda som vi håpet. Men mente også at det beste kanskje er å prøve å videreutvikle det nye systemet til å bli mer synlig og brukervennlig i forumet....i steden for å gå tibake på det gamle.

Det var dette jeg også nevnte i mitt forige lange innlegg.

Da er det opp til dere på et vis å slå dere til ro og vente og se om de utbedringene blir slik at dere vil komme til å like det nye systemet.....eller om dere har bestemt dere for at dere ikke vil se for dere hvordan det nye systemet vil bli med utbedringer.

Om dere tror at det nye systemet KAN bli noe fint og brukervennlig...om det blir forbedret....så hadde det vært mer konstruktivt av dere å komme med gode tips om hvordan det kan gjøres for at dere skal like det.
Her igjen må det presiseres at her er det umulig å gjøre alle til lags.
Men man må håpe at i allefall flest mulig blir fornøyd.

Om dere ikke klarer å fårestille dere at det nye systemet skal kunne bli et godt likt og brukervennlig system....så kom gjerne også med det...på en konstruktiv måte...

Fra starten av i dette emnet så så dette ut til å omhandle styringen av Suzuki-forumet sentralt sett....tenkte jeg at det var greit at dette emnet ble liggende i Suzuki-forumet.
Nå derimot ser det jo tydlig ut til at grunnlaget i denne disusjonen ligger i at offroad.no mangler den sosiale delen som gamlegarasjene ga... og er derfor nå enig at dette emnet har blitt et mer gjeldende generellt for hele offroad.no...derfor flytter jeg det nå til "Forslag og diskusjon om forumet".

Jeg har ingen ting i mot alle konstruktive innspill som kommer her og jeg er ikke bestemt på å drive Suzuki-forumet med en enerådende stil med fast jernhånd.
Det er bare slik det har blitt gjort ut i fra de gansk massive klager vi har fått pr. PM....
Jeg er klart interessert i å bidra til at flest mulig brukere er fornøyd.
Det er jo derfor også fint at dere kommer med slike emner som dette...og jeg har vel også gitt utrykk for det.

Når det innimellom her kommer hetsing eller usakelige innlegg som ikke har noe kostruktivt med seg så blir det kjedelig og trist å være redaktør.sad.gif

Jeg håper derfor at det ikke kommer for store protester mot at jeg sletter disse og oppfordrer at det ikke kommer flere av dem.smile.gif




Håper med dette at jeg har vist at jeg prøver å gjøre min jobb best mulig for dere som brukere..... og at jeg er interessert i å la dere få ta del i å forme mitt arbeide FOR dere.

La oss ikke surve mer fordi dette emnet ble stengt.,,,men heller finne ut hvordan den tekniske og sosiale bruken av forumet skal kunne fungere best mulig sammen uten å drukne hverandre.

Dere skulle bare VITE hvor mange timer jeg har sittet her å lage de link-listene og garasjeliste-emnet.
Jeg har ikke bare laget listene, men også prøvd å gjøre de så oversiktlig og brukervennlig som mulig.

Jeg mener også at Suzuki-forumet vårt har vært skånet for veldig mange krangler og uromomenter som de f.eks. har hatt i Mitsu-forumet...(for å bruke det litt som eksempel.)
Det ble reagert på at jeg refererte til dette her så jeg... med grunnlag i at "mitsu-forumet har ikke hatt problemer med at folk har laget seg garasje-emner der..."
Det var ikke det jeg spesifiserte til heller. Jeg bare refererte til den uro de har hatt der generellt. Jeg har heller ikke ment å rakke ned på Mitsu-folket på noen måte heller eller dra de frem i noe dårlig lys det har bare vært en kjent sak at det har vært uro der...

DERFOR har jeg hatt følelsen av at Suzuki-forumet har bært frukter av at vi har styrt det slik vi har gjort....og også fulgt den linja...

Alt i alt har jeg følt at dere har syntes den jobben jeg har gjort har vært bra og trodd at dere har vært fornøyd.
Denne linja er det mulig å endre på, om vi TIL SAMME finner den rette linja uten å krangle om dette.



Hands in the air...
Hilsen
Terje

--Member Of Team Blikkhallen Oslo--

"Jai sover ikke, Jai skruuuur!"
->>MIN GARASJE!!!<<-
->>MINE RIGS!!!<<-


#20 Zuki

Zuki

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1858 Innlegg:

Posted 27 March 2005 - 23:00

Kopi av melding:

A&A vet hvor skoen trykker


Eh, det har de neppe skjønt alvoret av, i så fall ville de gamle garasjene vært åpnet for lengst...wink.gif

Kopi av melding:

ikke lett å gjøre 4000 brukere til lags.. men vi prøver sågodt vi kan..


Det er det som er så vanskelig, 4000 brukere KAN ikke gjøres til lags. Redaktørene gjør en fantastisk og tidkrevende jobb[smile.gif. All applaus til dere, jeg synes dere gjør det svært bra ut fra de rammene dere har!

Det er rammene det står på: Noen ønsker å legge ut bilder av kufangeren sin, andre ønsker bare hardcore tech. Nå er forumet som helhet svært bra, det finnes steder å poste hardcore tech, ting som ikke passer andre steder (offroad off topic) det finnes til og med steder å poste GPP som ikke har noe med offroad å gjøre (off topic). Det eneste som mangler er et sted man kan poste slike emner som dette startet med: Noen bilder og kommentarer fra mekkingen sin, for de nye garasjene fungerer åpenbart ikke og "eksisterer ikke" hos flesteparten av brukerne som et aktuelt sted å poste noe.