Gå til innhold



Foto

For firkantet her inne ??


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
59 replies to this topic

#41 M.S

M.S

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1017 Innlegg:

Posted 27 March 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Eller vil jeg si at jeg håper at vi får bedre og strengere rettningslinjer for hele forumet, noe som vil gjøre jobben enklere for redaktørene og forumet til en bedre plass å være for alle som er her..


Tommy Olsen


Opprinnelig postet av Tommy



Til slutt blir det jo ingen andre enn redaktører og folk uten egene meninger som er igjen her.
Syns OVERHODET ikke Suki forumet har sklidd ut i noen retninger i det hele tatt.

Å som Ove skriver: begynn å rydd opp etter deg sjøl før du begynner på andre. ref biltrail, er ikke dette en garasje så vet ikke jeg


OJ....det går det!?
Tlf 98204312

#42 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

Posted 27 March 2005 - 23:00

ellers håper jeg at suzuki rekatørene flytter dette emnet til diskusjoner om forumet... siden det er der den hører hjemme...wink.gifwink.gif

Tommy Olsen

#43 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

Posted 27 March 2005 - 23:00

jeg er ikke redaktør på Zuki forumet så jeg utaler meg på generall basis..

For det første synes jeg at reglene på dette forumet burde vært håndhevet enda strengere så er det sagt..

Hva jeg mener om de gammle og nye garasjene skal jeg la ligge, siden det også ikke vedkommer denne saken.

Det er selvsagt ikke noe problem at noen legger ut bilder av hva de holder på med men problemet er når trådene blir lange og innebfatter nye ting hver dag...
eks. i dag lagde jeg halvdører, i dag byttet jeg motor, i dag bygde jeg om fjærene...
Når slike ting kommer i samme tråden så er det en garasje.. sånn er det bare.
hadde vedkommende laget en ny tråd for hver ting han gjorde hadde saken vært glimrende, om ikke så får han åpne seg en gratis garasje og legge slike ting der.. Det som var litt av problemet med de gamle garasjene var at nyttig teknisk informasjon forsvant i masse prat, of at man aldr visste hvor denne informasjonen var..

Eller vil jeg si at jeg håper at vi får bedre og strengere rettningslinjer for hele forumet, noe som vil gjøre jobben enklere for redaktørene og forumet til en bedre plass å være for alle som er her..


Tommy Olsen

#44 sven

sven

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4833 Innlegg:

Posted 27 March 2005 - 23:00

kan ikke si meg mer enn helt enig med både Shu og Ove. Det er stor forskjell på å poste litt oh hva som har skjedd den siste lille tiden og lage garasje.

jeg synes også det har blitt litt overformynderi her på forumet.

men for all del.. redaktørene gjør en bra jobb de, men dette var ALT for strengt.. Greitt nok at vi ikke skal drukne i de samme emnene om ogom igjen, men slikt emne som det er snakk om her liver opp litt synes nå jeg

________________________________________________
"THE MASTERPIECE OF SUZUKI'S ORIGINAL ENGINEERING"
"powerful & high performance engine smile.gif"

#45 ShuDuck

ShuDuck

    x-mod og pirat...

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4142 Innlegg:

Posted 27 March 2005 - 23:00

jeg syntes det var en fin tråd jeg smile.gif redaktørene gjør en veldig god jobb på suzukisidene det skal de ha, men dette var litt i strengeste laget..

#46 Catosen

Catosen

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1281 Innlegg:

Posted 31 March 2005 - 23:00

Jeg er enig i at det er på tide å vurdere de gamle garasjene igjen jeg også. Jeg var ikke den mest aktive på de gamle garasjene men likte å se på alle de andre.... Jeg var i utgangspunktet positiv til de nye "garasjene" og er selv medlem der men..... Jeg må si at det har vært en stor skuffelse.....alt for tungvint og både bruke og navigere i.....

Jeg kunne ønske at de gamle sidene hadde blitt gjenåpnet sånn at vi hadde fått det sånn som det var , kan ikke huske at noen klaget på de gamle garasjene i det hele tatt wtf.gifwtf.gif
Jeg var Utrolig hekta på Offroad.no før men må si at interessen falt et par hakk etter garasjefloppen........Jeg er fortsatt hekta men med gjenåpning av de gamle garasjene så vil nok suget bli enda større:P

Vil til slutt bare si at jeg synes A&A gjør en storartet jobb med forumet men håper de vil evaluere aktiviteten på de nye garasjene opp mot de gamle sånn at folk igjen blir fornøyde.....Tross alt må jo fornøyde brukere være det viktigste ?????

Catosen

#47 M.S

M.S

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1017 Innlegg:

Posted 27 March 2005 - 23:00

Syns det var frekt å låse det emnet!
Er artig å se hva de andre har gjort i påsken med bilene sine.
Blir jo ikke noe garasje side av att noen legger inn noen bilder + spør etter råd å tips!!!
Sendte en PM til Red igår kveld for å høre om dette var riktig, men fikk ikke svar.....

OJ....det går det!?
Tlf 98204312

#48 Ove

Ove

    Helt eller Velt Offroad-team

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 734 Innlegg:

Posted 27 March 2005 - 23:00

Du Tommy , hadde regelverket her inne vært håndhevet strengere , og nå uttaler jeg meg om Suzuki-forumet , hadde ihvertfall ikke jeg giddet å besøke denne siden .devil.gif

Det vil da bli for "tørt" her inne, etter min mening har det allerede begynt å bli det wink.gif

Det er jo nå slik at det skal det være gøy å sekvensiere her inne , og det er snart slik at jeg foretrekker å besøke Mitsu-forumet framfor Suzuki-forumet. Der skjer det ihvertfall noe , og det er heldigvis litt mere takhøyde der inne.biggrin.gif

Du skriver : "Det er selvsagt ikke noe problem at noen legger ut bilder av hva de holder på med men problemet er når trådene blir lange og innebfatter nye ting hver dag...
eks. i dag lagde jeg halvdører, i dag byttet jeg motor, i dag bygde jeg om fjærene...
Når slike ting kommer i samme tråden så er det en garasje.. sånn er det bare.
hadde vedkommende laget en ny tråd for hver ting han gjorde hadde saken vært glimrende, om ikke så får han åpne seg en gratis garasje og legge slike ting der.. "


Er du sikker på at du er enig med deg selv nå , gå bare inn på Biltrial-forumet , og der er det jammen en tråd som heter " Ikke fullt så hemmelig .... Update Proto " . Sier ikke mer om den jeg wink.gif

Og når det gjelder å poste slikt i garasjene ; jeg suger til meg alt jeg kan komme over av teknisk om bilbygging , men etter at de nye garasjene kom , har jeg ikke besøkt mer en èn garasje .
Synes de nye garasjene ikke egner seg til mitt formål , er altfor lite oversiktelig og er for tungvinte å finne den infoen jeg er ute etter !

Så når slikt som denne tråden her inne , og den du selv er med å drive frem på Biltrial-forumet , dukker opp ønskes de hjertelig velkommene av meg .


Ove

#49 madman

madman

    Trønder sjø

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 790 Innlegg:

Posted 27 March 2005 - 23:00

Enig i det meste her jeg.
MEN, savner de gammle garasjesidene. Tror ikke det var så lurt å endre på det.
Hva var grunnen til omgjørelsen ?
Var vist snakk om betaling for å få en garasjeside. Betaler gladelig for det jeg, men da vil jeg ha den som det var før.
Er det ikke mulig med noen form for å få et passord tilsendt når man har betalt, og da først kan man starte en ny tråd under garasjer.
Itte vet je, med er blitt hekta på offroad.
Er blank på å skru og ordne bil, men et prosjekt er i fødselen.
Detta blir noe ingen har sett før.

#50 SJ421

SJ421

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 176 Innlegg:

Posted 28 March 2005 - 23:00

Er SÅ enig med Zuki og blazerteam. De gamle garasjene var jo halve forumet for min del. Denne sosiale biten er jo mer og mindre borte nå.
Er det vrangskap som gjør at gammel-garasjene ikke kan gjennopprettes?? ikke vet jeg. Kanskje vi kunne sende en felles protest til admin ang. dette??, har en følelse av at vi er ganske mange som ønsker de tilbake!

- Geir

************************
Å, det går nå på himelaga æu

#51 Blom

Blom

    Fullstendig uautorisert terrengbilbygger

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3571 Innlegg:

Posted 28 March 2005 - 23:00

En interessant tråd og heldigvis svært få usaklige innlegg.

Jeg var innom da det kun var ett innlegg på den angivelige tråden og tenkte med meg selv at her er det laget en "garasje". Skal bli artig å se hvor lenge det går før denne blir steng, var min tanke da. Jeg skulle få meget rett.

Jeg foreslå nettopp denne løsningen i den "O' store garasjediskusjonen", men fikk da meget klar beskjed at alle tilløp og forsøk på å lage garasjer andre steder enn på de nye garasjesidene skulle stanses umiddelbart.

Se her : http://www.offroad.n...397&whichpage=1



Blom - 1990 Hilux X-cab og 2 stk Suki LJ80 - www.hilux4x4.no

#52 yakuza

yakuza

    Yakuza

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 02 April 2005 - 23:00

Eg har skrekkelig lyst å støtte offroad.no, men vil ikkje støtte den einaste funksjonen eg ikkje likar her inne.. (liker igrunn ikkje rigs heller som mangler styring)
ville uten tvil betalt for dei gamle garasjene eller ein lignande funksjon der det kan vere skikkelig god muligheit for feedback.. dei nye får en rett og slett ikkje feedback i, og eg legg merke til at eg heller ikkje gidd å surfe rundt der å gi feedback til andre.

Ein anna funksjon eg kunne tenkt meg i garasja var at kun inviterte hadde tilgang til å gi feedback eller noke sånt..?

Suzuki SJ413JX 31"x10.5"
garasje: http://www.offroad.n...=ShowID&id=1554

#53 Eppy

Eppy

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1533 Innlegg:

Posted 02 April 2005 - 23:00

Jepp er helt enig i det.Håper A^2 vurderer garasjene på nytt.Jeg bruker garasjene på Nlck.no men syntes alltid det var gøy å kikke på de flotte garasjene på Offroad.no .Dette var med på å skape inspirasjon for oss.Det blir jo selvfølgelig en del mer serverplass å drifte.Men det har vi jo sagt oss villig til å betale for.Noe som går imot deres policy.At offroad.no skal være gratis.Kan vi ikke finne en sponsor da , som sponser garasjene

#54 HardKåre

HardKåre

    Skogens kongle

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7424 Innlegg:

Posted 31 March 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Det er ikke lett å forholde seg til 4000 personer som skifter meninger samtidig med underbukser.
Opprinnelig postet av MoNiTo

biggrin.gif Enig...


If it ain't broken, you haven't been looking good enough!

#55 MoNiTo

MoNiTo

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 759 Innlegg:

Posted 31 March 2005 - 23:00

Hadde egentlig ikke tenkt å blande meg inn her, men nå gjør jeg altså det allikevel.

Jeg syns redaktører og admin gjør en kjempejobb, så det er ikke der skoen trykker som nevnt før, men et spørsmål om gamlegarasjen. Folk trenger et sted å boltre seg som er "sitt".
Jeg har vært inne å sett på 3 bilder i den nye garasjen. I den gamle kunne jeg sitte i flere timer!
Så jeg tror man kan konkludere med at de har vært en fiasko. Men jeg kan huske at de nye garasjesidene ble vist frem på forumet, der admin spurte om dette så bra ut, og at brukerne hoppet og klappet i kor. Admin brukte da masse tid på å gjøre ferdig disse garasjene. Når de først kommer ut, blir de slaktet.
Derfor vil jeg ikke klage så mye, for jeg vet at det er mye jobb, dette er et meget bra tiltak, og jeg er stort sett fornøyd.
Det er ikke lett å forholde seg til 4000 personer som skifter meninger samtidig med underbukser. Men jeg tror tiden er inne for å diskutere en annen frivillig betalingsmåte, samt om vi skal åpne de gamle garasjene.
Enig?

Rigs:
http://www.offroad.n...de=View&RID=511

Harald Hermundsplass
Tlf: 99 46 10 45

#56 Amund

Amund

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 31 March 2005 - 23:00

Fritt valg, jeg vil bare understreke at de nye garasjene til offroad.no i følge Anders og Anders nettopp er en avansert "Rigs", og det er det helt suverent til. Bilbygging.no er for oppbygningsprosjekter, og det er den siden bra til wink.gif (Og det skal bli bedre). Vil også understreke at vi ikke lagde bilbygging for å "ta over" for de gamle garasjene som ble stengt her, vi åpnet bilbygging før disse garasjene stengte og det var ikke meningen å "stjele" brukere og stoff, men fylle et hull.

Hilsen Amund, med to bein i bilbygging.no og et halvt i offroad.no

#57 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

Posted 31 March 2005 - 23:00

dette blir en litt merkelig diskusjon.. som jeg egnetlig ikke vil ta, jeg ser selvsagt at flere har åpnet garasjer der..mitt poeng er at aktiviteten i de garasjene ikke kan måle seg med slik ting var her på forumet.. når de gamle garasjene var oppe..

Ellers må jeg si at bilbygging.no etterhvert har blitt det Amund sa det skulle bli, og det er gledelig, for jeg tror absolutt det er plass til begge fora om de drives etter de forutsettninger som var utgangspunktet..


Tommy Olsen

#58 Henning

Henning

    Grunnlegger Harstad Offroaders

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4712 Innlegg:

Posted 31 March 2005 - 23:00

Tommy:

bilbygging.no har 347 brukera, der ikkje aile e offroad interessert. Di 347 brukeran har laga 78 offroad garasja. 25 av di garasjan har hatt aktivitet den siste uka.

offroad.no har 4040 brukera, di 4040 brukeran har laga 232 garasja, di 232 garasjan har hatt 14 innlegg i gjesteboka å 17 i loggboka dein siste uka.

æ vet du e en kjæmpe oppegåanes kar smile.gif så da treng æ ikkje førkare tallan.



#59 madman

madman

    Trønder sjø

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 790 Innlegg:

Posted 31 March 2005 - 23:00

Merkelig at så mange har forsvunnet dit ???

Kan admins/redaktører ta et hint her?
Syns det er trist om flere forsvinner.

#60 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

Posted 31 March 2005 - 23:00

bare så det er sagt så er det få garasjer med laber aktivitet på bilbygging også.. så tror ikke særlig mange har "forsvunnet" dit...

Tommy Olsen