Gå til innhold



Foto

Terreng touringen 10.04, Røedsåsen


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
2 replies to this topic

#1 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

Posted 09 April 2005 - 23:00

Grattis til Morten Sivertsen "Sivrt" som vant dagens konkurranse etter omkjøring med Arne Horve.. Stig Valle tok tredjeplassen..

Bare 9 biler til start, kan ikke kalles noen god start, men klubben lovet likevell at de skal prøve minst et par touringer til.. det bør komme rundt 20 biler på en slik touring..

Mange imponerte meg, men mest av alt imponerte Morten med sin flotte cherokee og sin kontrollerte kjøring..

Still opp folkens dette er bare gøy, og ikke noe farlig

Tommy Olsen

#2 sivrt

sivrt

    Pirat moderator

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1350 Innlegg:

Posted 09 April 2005 - 23:00

Takk for fine kompliment, Tommy.. Må si jeg ble imponert over bilen din også, så ikke ut til å være mange utfordringene for deg idag..
Jeg må bare si at jeg storkoste meg idag og det er ikke siste gang jeep`en stiller i terreng touring..
Vil også si til alle som lurer på å bli med, dette er ikke farlig eller noe sånt for bilen. Det er alt etter hva man gjør det til selv.. Selv kom jeg gjennom alle 3 seksjonene med både 0 prikker og 0 skrap/skader..

Håper dette er noe som varer, jeg er ihvertfall med neste gang..

Morten.
`99 Jeep Cherokee Sport Jamboree 2.5TD
http://www.offroad.n...de=View&RID=160
Goodyear Wrangler MT/R
31x10,5-15
3,5" Rubicon Express + JKS sjakler

#3 Severin

Severin

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 144 Innlegg:

Posted 18 May 2005 - 23:00

Når blir neste sjanse? Blir det offentliggjort i god tid så vi gamle med familie og mange uvaner, kan rekke å organisere oss og stille opp?

Severin.
Tidligere Cj7
Nå Cj5 og XJ.