Gå til innhold



Foto

Hvem har slitedeler til Trooper?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
26 replies to this topic

#21 randknu

randknu

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1784 Innlegg:

Posted 07 July 2005 - 23:00

Skal du kappe akselen? er ikke det noe du vil beholde selv for reservedeler da? Det er det samme for meg. mitt har røket fordi mansjetten hadde et stort hull, masse gjørme og småstein har kommet til der.

jeg sender en PM med adresse og så kan du sende en til meg med kontonummer med pris på frakt.

-Knut

isuzu økonomi 4x4


#22 RiceCooker

RiceCooker

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 114 Innlegg:

Posted 07 July 2005 - 23:00

Får se imorgen om jeg gidder å skru det fra hverandre,eller om jeg kapper. Tviler sterkt på om jeg kommer til å få bruk for akselen, det er jo leddene som bruker å ryke, akselen brukes jo om igjen. Men trenger du hele innerleddet komplett, altså med stikkaksel og hele greia, eller greier du deg med bare knuten? Hvis mansjetten har gått ser det kanskje stygt ut inni huset også, kan vel lønne seg å bytte hele greia. Dette får du bestemme.

#23 Trooper

Trooper

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 48 Innlegg:

Posted 08 July 2005 - 23:00

Stort sett har jeg hatt hel med følgende fremgangsmåte:
stikke innom Biltema uten hell
ringe Torshov Bilrekvisita
eller ringe Mekonomen
eller ringe Opel (dyrt!)

btw: for 2.3l bensin finnes det nesten ikke komplette fordelere lengre - jeg fikk tak i en av de 5!!!! igjen tilgjengelig for et år siden!

#24 Partypatrol

Partypatrol

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 978 Innlegg:

Posted 06 August 2005 - 23:00

Opel har en bil som likner veldig på Isuzu Trooper som heter Monterey/Montery. Og det kan være verdt å merke seg at Opel heter Vauxall i bla England og Australia. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har lett etter noe til Nissan Patrol og fått beskjed om at det ikke finnes, og så har jeg bedt om å få se katalogen og funnet delen på Datsun.

#25 rune-racing

rune-racing

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 15 Innlegg:

Posted 18 September 2005 - 23:00

Ville bare si at de foringene gikk greit. Riktig som paulerik sier, bilhuset i Mo er vennlige og ordner på god tid ! Stjerne i boka til de.

Tror jeg må ha ny clutch nå, men er usikker på om jeg gidder. Blir bare å ha bilen til ut oktober. Kanskje noen er interessert ?

Rune

I love anything fast enough to do something stupid with..

#26 randknu

randknu

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1784 Innlegg:

Posted 18 September 2005 - 23:00

Jeg har byttet den indre drivknuten nå. det var faktisk ikke hull i mansjetten allikevel, må ha sett syner...

Det var kuleholderen som hadde sprukket og så hadde kulene stukket av til steder der de ikke hadde noe å gjøre:fish:
Så tusen takk Ricecooker det var akkurat den delen jeg trengte.

I like trucks, Becouse size does matter.
-Knut

isuzu økonomi 4x4

#27 hiab

hiab

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 118 Innlegg:

Posted 18 September 2005 - 23:00

alt av pakninger får du på reko motor på ski
og restene etter izusu delene etter importør ligger på opel i spydeberg.....
har handla mye billige deler der. bedre servise finner du nokk ikke...
kællen er izusu frelst.

den så vi knapt. nei den har vi ikke sett.