Gå til innhold



Foto

Oppdatert layout/bilder/tekst www.ford-project.com


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
105 replies to this topic

#1 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 21 May 2005 - 23:00


www.ford-project.com
Tom Thorvaldsen
Stolt eier av : 1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

#2 Simen Malerbakken

Simen Malerbakken

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 577 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Vi har bestemt oss for å ikke gi opp kampen om bilen og rettferdigheten.
Så der det rettslige apparat og fornuften tar slutt, der fortsetter vi.
Det ser ikke ut til at det er noe å hente i fra bilselger, så vi forsøker nå en noe uvanlig løsning, i håp på det beste.
Vi nekter å gi oss!!!
Vi har derfor jobbet på siden www.ford-project.com , og den er nå nesten ferdig, det mangler kun noe småpuss.
Noen vil kanskje si at dette er feil fremgangsmetode, men de som har denne hobbyen i sitt hjerte på samme måte som meg, vil forstå at alt må prøves.
Spre ordet til alle dere kjenner, vi håper på at dette vil bli bra!!



www.ford-project.com
Tom Thorvaldsen
Stolt eier av : 1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

Opprinnelig postet av Denominator



Hvilken rettferdighet? At du er stokk dum og ikke kan noe om bil? At du handler med verdens snilleste selger?

Du tar ikke et hint, når en haug med folk forteller deg hvor utrolig tett du er? når domstolene er ENIG med selger og gir han 100% medhold.

JEG HÅPER INGEN STØTTER DEG I DETTE IDIOTIET.

Du er ikke bare dum, men også frekk, makan til frekk faen har jeg aldri opplevd, ikke nok med at du gikk ut med at selger var en svinder som hadde prøvd å lure deg, men nå går du ut å tigger i tillegg.
ALLE instanser har gitt selger medhold, du frestiller et urimelig krav.

Jeg vil få komme med all mulig ros til et dønn seriøst og ærlig bilfirma som har solgt denne bilen i utgangspunktet.
Selv ikke en forhandler i BIL hadde gjordt ting bedre enn dette, her har vi en eksemplarisk selger som har gjordt feil, og som innrømmer det. Likevel er kunden så tett at han ikke skjønner noe. Selger har her tilbudt seg å heve kjøpet, med 100% tilbakekjøp. Selv etter å ha påkostet bilen fler tusen for at Thorvaldsen skal bli fornøyd.
Og vi snakker om et vrak av en bil, en bil som var annonsert til 35 000,-
Og som et innlegg til at denne bilen er så sjelden, Ford F-serie er verdens mest solgte bil.....

Tom Thorvalsden er en person man ALDRI må finne på å selge noe som helst til.


Simen J. Malerbakken
http://www.stjerneservice.no

#3 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Kopi av melding:
har nu ikke så mye å si enn at æ ska nu IKKE donere nå peng til prosjektet.

RKR

ingen vits å ta livet alvorlig, ingen overlever uansett!!

Opprinnelig postet av RKR



Nå var vel heller ikke dere her inne min målgruppe.
Ville bare vise frem siden jeg, men dere tar ting så tungt så, da blir det ikke så moro, hehe


www.ford-project.com
Tom Thorvaldsen
Stolt eier av : 1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

#4 Simen Malerbakken

Simen Malerbakken

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 577 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Skal ikke si noe annet enn at du lyver alt du skriver Simen. Det er ingen som har fått noe medhold eller avslag ennå, så det ødelegger jo selve essensen i innlegget ditt smile.gif


www.ford-project.com
Tom Thorvaldsen
Stolt eier av : 1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

Opprinnelig postet av Denominator




Selv forbrukernes eget organ gir selger medhold, det eneste de gjør er å gi deg pepper for å publisere dritt om selger.

Simen J. Malerbakken
http://www.stjerneservice.no

#5 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Kan ikke dy meg med å svare på noe av det du skriver Simen. Nå har jo du gått god for denne svindelen tidligere på en annen kanal, og fikk der masse pepper for at du som bilselger syntes dette var greit.
Du skriver også at bilselger ville kjøpe tilbake bilen, men leste nok ikke mine tidligere innlegg.
Her er en kopi av det jeg skrev lenge tilbake i posten :
"Bilselger spilte jo også hele tiden på at han kunne ta tilbake bilen, men at jeg ikke ville det.
For å se hva som skjedde gikk jeg med på tilbakelevering, men har etter dette ikke hørt noe mere i fra han."
Han har heller ikke kostet på denne bilen masse tusen, men fiksa bensinregulatorn, når det nesten ikke gikk ann å kjøre bilen fremover når jeg mottok den. Det har jo også opplyst om hele tiden.
Hva slags link du har til denne bilselgern vet jeg ikke, men det blir for tydlig at du har et kjennskap til han når du kan forsvare en sak du vet så lite om!!

Hvis du mener at en bilforhandler som nødfikser en bil, slik at han kan få solgt den, for så å avslå alle krav når feilene kommer tilbake er en ærlig bilselger.
Må vel jeg si det samme som andre fortalte deg tidligere, da er ikke du en god rep. for bilselgere og jeg ville ikke ha handlet med deg, og det var flere av oss sist gang du åpnet kjeften!!!


www.ford-project.com
Tom Thorvaldsen
Stolt eier av : 1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

#6 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Kopi av melding:
Skal ikke si noe annet enn at du lyver alt du skriver Simen. Det er ingen som har fått noe medhold eller avslag ennå, så det ødelegger jo selve essensen i innlegget ditt smile.gif


www.ford-project.com
Tom Thorvaldsen
Stolt eier av : 1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

Opprinnelig postet av Denominator




Selv forbrukernes eget organ gir selger medhold, det eneste de gjør er å gi deg pepper for å publisere dritt om selger.

Simen J. Malerbakken
http://www.stjerneservice.no

Opprinnelig postet av Simen Malerbakken



Hvor finner du dette medholdet ditt?
Hvis du leser "reglene" til forbrukerrådet, så er ikke deres oppgave å gi noe medhold, men å megle mellom to parter som er uenige. De klarte ikke å få Karlsen til å innrømme noenting, og sendte derfor dette over til FTU, og de er to til tre mnd unna en avgjørelse.
Du vrøvler om ting du ikke kan noe om eller ha domumentasjon på!


www.ford-project.com
Tom Thorvaldsen
Stolt eier av : 1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

#7 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Skal ikke si noe annet enn at du lyver alt du skriver Simen. Det er ingen som har fått noe medhold eller avslag ennå, så det ødelegger jo selve essensen i innlegget ditt smile.gif


www.ford-project.com
Tom Thorvaldsen
Stolt eier av : 1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

#8 Henning

Henning

    Grunnlegger Harstad Offroaders

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4712 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Fan main ka du egentli førveinta av dein biln.... et minimumav research feks i amcars prisguide ville førtelt dæ at di prisa biln te ca 50.000,- Når da en førhainler sæll biln t 35000,- da bør du jo skjønne at det e nåkka som ikkje e 100% med biln......

En bil t 50000 i lesta som e så gammel å sælles før 35000 kain jo ikkje betraktes som nåkka aina ein et objekt.


STOREBROR SER DEG



#9 HardKåre

HardKåre

    Skogens kongle

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7424 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Jeg vil få komme med all mulig ros til et dønn seriøst og ærlig bilfirma som har solgt denne bilen i utgangspunktet.
Selv ikke en forhandler i BIL hadde gjordt ting bedre enn dette, her har vi en eksemplarisk selger som har gjordt feil, og som innrømmer det.
Opprinnelig postet av Simen Malerbakken

Må si meg enig med deg her, Tom... Uttalelsene til Simen henger ikke på greip for oss som tross alt har fulgt kampen din så lenge... fish.gif Å klare å prestere å kalle dette mikke-mus-firmaet for dønn seriøst og ærlig... Hehe...


If it ain't broken, you haven't been looking good enough!

#10 Henning

Henning

    Grunnlegger Harstad Offroaders

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4712 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Først så syntes æ litt synd på dæ..... e jo kjedeli å lure sæ sjøl med bilkjøp. Så syntes æ det va litt kult men veldi barnslig å lage ei sånn hetse bilselger sia..... men nu.....

HERREGUD KOR PATETISKT mellow.gif

STOREBROR SER DEG



#11 ShuDuck

ShuDuck

    x-mod og pirat...

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4142 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Jeg trenger og penger til bilen min, vennligst sett inn på 2584 15 64875 . takk

patatisk= overlesset av følelser.. for å nevne det;) biggrin.gif

#12 Er ikke her lengre

Er ikke her lengre

    http://www.pirate4x4.no/welcome1.php

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4358 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

DONASJON????? Man kjøper ikke bil usett selv det er langt å reise å se på den,da må du være villig til å ta den risikoen.

JAN
TLF.99206547/99455292
GÆRHØLET OFFROADERS
http://www.offroad.n...wGalery&id=4039

#13 HighwayPatrol

HighwayPatrol

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1502 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Virker kansje rett for deg, å skjønner godt at du er forbanna, men dette trekker saken din i feil retning, desverre:(mellow.gif.. Hadde eg vært deg så hadde eg ikkje nevnt dette til så mange (spessielt ikkje på nette) å latt alt gått automatisk av seg sjølv.. Dette ordner Forbrukerrådet, serru;)

Jon Svår, 97 15 49 87

Gammel garasje
http://www.offroad.n...p?TOPIC_ID=9150
Ny garasje
http://www.bilbyggin...topic.php?t=139

#14 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Har sensurert alt som kan spores tilbake til bilselger, så denne siden handler i utgangspunktet kun om meg og mitt, forutenom de som kjenner saken i fra før da, de vil kjenne igjen historien. Forbrukerrådet har avsluttet saken, når de ikke kan tvinge noen til å gjøre opp for seg. Hva eventuelt FTU kommer frem til, vil ikke ha noe innvirkning på dette, bilens tilstand er så dårlig, at selv om bilselger ordner opp, vil ikke dette gjøre store forskjellen. At han dekker alle de feil som er på denne bilen er lite trolig, både fra bilselgers side og jeg har liten tro på at FTU forlanger det av han.
Jeg har blitt lurt og innrømmer det, men forsøker nå å snu skadene som er gjort til en glede smile.gif
Vi får håpe og glede oss til dette er over smile.gif


www.ford-project.com
Tom Thorvaldsen
Stolt eier av : 1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

#15 VCE

VCE

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2374 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

gå til sivilt søksmål!


1988 Chevy Subb 6.2D - th400 - 208 - 265/75-16

Fullsize or no size


#16 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Det er den eventuelt siste løsningen ja, VCE. Men FTU forlanger at intet annet rettslig blir foretatt mens de behandler saken.
Så jeg venter på hva de sier først, blir det negativt der vil sivilt søksmål være løsningen.
Bilselger spilte jo også hele tiden på at han kunne ta tilbake bilen, men at jeg ikke ville det.
For å se hva som skjedde gikk jeg med på tilbakelevering, men har etter dette ikke hørt noe mere i fra han.
Han skulle komme nedover til Hamar, for å prøvekjøre og sjekke bilen. Men, kom aldri....Dette er nå noen få mnd. siden.


www.ford-project.com
Tom Thorvaldsen
Stolt eier av : 1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

#17 Amund

Amund

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Donasjon! blink.gif

#18 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Ja, var ikke det genialt da smile.gif hehe


www.ford-project.com
Tom Thorvaldsen
Stolt eier av : 1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

#19 Iver460

Iver460

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2473 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Ja, var ikke det genialt da smile.gif hehe


Egentlig bare kvalmt! Klipp håret og få deg en jobb!devil.giftongue.gif

300 GD Cab 32"
280 GE LWB

#20 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Det må du bare få lov til å mene Iver460, jeg hadde regna med noen sterke lite gjennomtenkte meninger rundt dette. Hvorfor ikke, når noen finner på noe utenom det vanlige er det alltid noen som setter seg selv på en høy hest og skal fortelle deg hvor dumt det du gjorde var.
I virkeligheten er dette en nødvendig del av hele prosjektet. Og jeg kommer til å prøve alt, før jeg gir meg.
Det blir for dumt hvis denne bilen skal gå på skraphaugen uten at den har blitt gitt en sjanse!
Men, dette er ikke spørsmål jeg kommer til å bruke tiden min til å svare på, din mening har du rett til å beholde, men du kunne kanskje beholde den for deg selv.


www.ford-project.com
Tom Thorvaldsen
Stolt eier av : 1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat