Gå til innhold



Foto

Oppdatert layout/bilder/tekst www.ford-project.com


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
105 replies to this topic

#21 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Er meget stolt av bilen jeg, elsker bilen over alt på jord. Har til og med fått en lusing eller to av samboern fordi alt handler om den smile.gif Det er jo nettopp derfor jeg gidder å strekke meg så langt som jeg gjør. hvis jeg forsto deg rett da smile.gif
Kan være glad i noe som ikke ser ut som folk å, hehe


www.ford-project.com
Tom Thorvaldsen
Stolt eier av : 1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

#22 Amund

Amund

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Skal vi GI deg 200.000 fordi du har kjøpt en håpløs bil?? blink.gif Smart tenkt...

#23 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

Posted 24 May 2005 - 23:00

først av alt v jeg si at layouten på siden din er helt rå... kjempeside.

Synd at du føler deg lurt, jeg gidder rett og slett ikke ta noen stilling til rett eller galt her, men skjønner at du føler deg lurt og det er synd.

Så vil jeg si at ideen med sponsing er helt kongebra, håper virkelig mange stiller opp (kommer selv til å donere en hemmelig slant, vi trenger flere 4x4 biler her i landet)
Men regner med at mesteparten må du hente fra bedrifter (lykke til der)

Synes kanskje du bør snu vinklingen din litt mere bort fra "jeg er lurt og trenger penger" taktikken, synes "Bli med og spons norges råeste bilprosjekt" taktikken funker bedre;)

Stå på, men synes du bør slutte å jamre mer om denne handelen, virker på meg som en sak mellom deg og selger, som vi andre har hørt mer enn nok av, de aller fleste her inne har vel gjort en dårlig handel i ny og ne uten at vi har tatt av som dette:fish:


Tommy Olsen

#24 Iver460

Iver460

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2473 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Skal ikke sitte på noen høy hest jeg, men jeg syntes at et såpass friskt utspill som å spørre andre, som i like stor grad som Denominator bruker sine små kroner på å pusse opp bil, fortjente et ærlig svar.

Det er naturlig vis lov til å prøve seg og kommer det noen penger utav det skal jeg stå i første rekke og applaudere, men jeg synes vel i lik het med Amund at det er noget pussig å be andre om økonomisk støtte siden du har kjøpt bil usett uten å gjøre skikkelig research først.
Utover dette sympatiserer jeg naturlig vis med deg i sak mot forhandleren.

300 GD Cab 32"
280 GE LWB

#25 Henning

Henning

    Grunnlegger Harstad Offroaders

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4712 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Kopi av melding:

patatisk= overlesset av følelser.. for å nevne det;) biggrin.gif


Opprinnelig postet av ShuDuck



[quote]Er meget stolt av bilen jeg, elsker bilen over alt på jord. Har til og med fått en lusing eller to av samboern fordi alt handler om den smile.gif
Kan være glad i noe som ikke ser ut som folk å, hehe


www.ford-project.com
Tom Thorvaldsen
Stolt eier av : 1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

Opprinnelig postet av Denominator
[quote]

Fra ordlista leser jeg: en person som er patetisk er svak og hjelpeløs, og gjør at du føler sympati og medfølelse biggrin.gif


STOREBROR SER DEG



#26 RKR

RKR

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 905 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

har nu ikke så mye å si enn at æ ska nu IKKE donere nå peng til prosjektet.

RKR

ingen vits å ta livet alvorlig, ingen overlever uansett!!

#27 Iver460

Iver460

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2473 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Forøvrig vil Iver460, rytter av den høye hest, gjerne komme med et tips til Denominator om det skulle mangle på sympati i almuen. Det er 100% gratis og lyder som følger:
Endre posten "Yrke" på personlig profil her på offroad.no fra, jeg siterer uten noen form for endring, "Dagdriver av yrke smile.gif" til noe som høres litt mer hardtarbeidende og oppoffrende ut. Kanskje "Bruktbilrammet" gir sympati?

Med et oppriktig ønske om at du får fin fart på en tøff bil igjen;
-Iver-

300 GD Cab 32"
280 GE LWB

#28 HardKåre

HardKåre

    Skogens kongle

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7424 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Hehe leste for ikke så lenge sia om ei internett-sia som va dedikert til masse bilda og film av en KANIN. Eiern fulgte således opp me en TRUSSEL om at hvis han ikke fikk inn var det 50 000$ på konto, kom han til å drepe og spise kanin... HAN HAR FÅTT INN 28 400$ så langt!!! Only in America... http://www.savetoby.com/

Du kan jo true med å spise F-150'en din hvis du ikke får inn nok pææng... biggrin.gif


If it ain't broken, you haven't been looking good enough!

#29 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Henning : Jeg mener i allefall at jeg skal forvente at det som bilselger sier er sant. Hadde han fortalt at han solgte et prosjekt hadde saken vært en annen. Men han selger bilen som en perlse, som kun mangler litt rustbehandling og ny lakk. Uansett hvor billig eller dyrt en selger selger en vare for, må jeg da forvente at det som blir opplyst er sant. Du vrir liksom saken mot din dømmekraft når du kan skrive slike ting. "Hva forventer du av en bil til 35.000" Ingenting annet enn at det som ble lovet, skrevet og fortalt er sant. Går du rundt å forventer deg noe over alt du handler, "hei, elkjøp selger denne varen til bare 300 kroner, det må være noe helt annet med den enn det de forteller" Kanskje mann burde gjort dette, men det skal ikke fungere slik!


www.ford-project.com
Tom Thorvaldsen
Stolt eier av : 1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

#30 RKR

RKR

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 905 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Kopi av melding:
har nu ikke så mye å si enn at æ ska nu IKKE donere nå peng til prosjektet.

RKR

ingen vits å ta livet alvorlig, ingen overlever uansett!!

Opprinnelig postet av RKR



Nå var vel heller ikke dere her inne min målgruppe.
Ville bare vise frem siden jeg, men dere tar ting så tungt så, da blir det ikke så moro, hehe


www.ford-project.com
Tom Thorvaldsen
Stolt eier av : 1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

Opprinnelig postet av Denominator




kan du forklare koffor nån ska gi dæ peng til nåt såm helts?? har du gitt peng til nån som har gjort et dålig bil kjøp?? nei det her blir får dumt, skjønner ikke at du ikke har holdt det her som en privatsak. det som er så synd er at det sikkert er noen som lar seg lure til å sette inn peng til deg.devil.gif

RKR

ingen vits å ta livet alvorlig, ingen overlever uansett!!

#31 Simen Malerbakken

Simen Malerbakken

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 577 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Kan ikke dy meg med å svare på noe av det du skriver Simen. Nå har jo du gått god for denne svindelen tidligere på en annen kanal, og fikk der masse pepper for at du som bilselger syntes dette var greit.
Du skriver også at bilselger ville kjøpe tilbake bilen, men leste nok ikke mine tidligere innlegg.
Her er en kopi av det jeg skrev lenge tilbake i posten :
"Bilselger spilte jo også hele tiden på at han kunne ta tilbake bilen, men at jeg ikke ville det.
For å se hva som skjedde gikk jeg med på tilbakelevering, men har etter dette ikke hørt noe mere i fra han."
Han har heller ikke kostet på denne bilen masse tusen, men fiksa bensinregulatorn, når det nesten ikke gikk ann å kjøre bilen fremover når jeg mottok den. Det har jo også opplyst om hele tiden.
Hva slags link du har til denne bilselgern vet jeg ikke, men det blir for tydlig at du har et kjennskap til han når du kan forsvare en sak du vet så lite om!!

Hvis du mener at en bilforhandler som nødfikser en bil, slik at han kan få solgt den, for så å avslå alle krav når feilene kommer tilbake er en ærlig bilselger.
Må vel jeg si det samme som andre fortalte deg tidligere, da er ikke du en god rep. for bilselgere og jeg ville ikke ha handlet med deg, og det var flere av oss sist gang du åpnet kjeften!!!


www.ford-project.com
Tom Thorvaldsen
Stolt eier av : 1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

Opprinnelig postet av Denominator



AV i alt over 10 debatanter var det to som var enig i at jeg kanskje hadde en for avvisende holdning til ditt krav. INGEN var enige med ditt krav.
Selger har bare uttalt at du kunne komme med bilen å få penger tilbake.
Jeg klarer ikke å se at du på noe som helst punkt skal ha noe juridisk å komme med, bare en masse tåkeprat om tull og svada.

Så påkosten av bensinregulatoren er ikke en påkost? Hva kostet det da om det ikke var fler tusner???

Folk må tro hva de vil, men jeg har ingen kjennskap til selger, aner ikke hvem han er eller hvor han holdertil, men det er over slike kunder totalt blottet for inteligens man blir irritert.

Jeg er helt oppriktig GLAD for at du ikke vil handle med meg, jeg vil heller ikke ha deg som kunde.
Jeg unner ingen andre heller å få deg som kunde.

Du har helt urealistiske forventninger til et produkt.
Man kjøper ikke en ny Gallardo og forventer at den skal være først gjennom rubicon trial.
Man kjøper ikke en Unimog og forventer at man skal være raskest på nardobanen.
Man kjøper ikke et vrak av en bil, som koster nesten ingen ting og forventer at den skal være som en pærle.
Betalte du ikke 28 000,- for den da?

Når du etter å ha kjøpt et vrak av en bil, blir sur og krever både bilen og erstattning for din egen idioti da er det bare deg det er synd på, du er patetisk, så inngrodd at det ikke lar seg gjøre å få noe forstand inn i deg.

Uttrykket kleppdeg å få deg en jobb er det beste jeg har hørt hittil.
På den annen side ingen vil vel gi deg en jobb, det finnes tiltak for sånne som deg i staten.

Argh kjenner at jeg begynner med flaming men pokker heller makan til tosk har jeg ikke opplevd.

#32 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

DU antar for mye Simen, nok en gang uttaler du deg om ting du ikke kan noe om. Jeg ga selvfølgelig det selger ville ha for bilen, nemmelig 35.000 kr.
Du forsvarer deg med at kun to var i mot deg, og skriver at ingen var med meg. Men, selv om det blir for lavt å diskutere på denne måten, så tok du også der feil. Det var brukere som også var enig med meg.
Klarer du å få med deg alt som skrives Simen? Ser du ikke at jeg gikk med på selgers løsning om å levere tilbake bilen, men siden har jeg ikke hørt noe mere fra han. Seriøs? Like seriøs som deg kanskje?
Blir for dumt dette Simen! Du er helt tydelig påvirket av et eller annet! Om det er din rolle som bilselger som påvirker deg, eller om du kjenner bilselger skal jeg ikke si for sikkert, men jeg tipper mot det siste.
På lik linje med dine tidligere medspiller er du veldig flink til å rope høyt, med masse skjeldsord og barnslig oppførsel, men du virker i allefall på meg som lite moden siden dette er din måte å løse ting på! Legg bort den banninga di, og kom med noen dokumenterte påstander, så kanskje du blir hørt!


www.ford-project.com
Tom Thorvaldsen
Stolt eier av : 1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

#33 Garmel

Garmel

    Skogens Konge

  • Eier
  • PipPipPipPipPip
  • 1031 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Vennligst fjern Offroad.no logo på din nettside, vi har ikke så sterk sympati i denne saken at vi ønsker å kobles mot dette.
At du ønsker å få 150 000 for en bil du har betalt 35 000 for henger ikke helt på greip, og får bli din egen personlige sak.


///Anders

cj7@offroad.no

"Se opp og frem -dit kommer du aldri!"

#34 Gamle-Erik

Gamle-Erik

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 144 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Jeg har sterk forståelse for det du gjør her. Jeg har fulgt med i saken din i den tidligere tråden din, og for meg er det helt opplagt at selger er en svindler. Det faktum at han på et tidspunkt var villig til å ta tilbake bilen var jo helt opplagt et forsøk på å teste deg. Mulighetene for å donere penger til bilen din synes jeg var oppfinnsomt, selv om jeg tviler du får inn det du håper på smile.gif Innlegget til Simen Malerbakken er helt uhørt, og slikt hører ikke hjemme her. Med mindre han kjenner deg personlig, er innlegget hans helt usaklig. Slikt sprøyt skulle vært sensurert vekk. Jeg har ikke noen forståelse for alle disse "Skyld på deg selv" innleggene her. Forfatteren av tråden vil jo her opplyse om en webside han har laget rundt saken og bilen sin, dessuten har han jo innrømmet at han har blitt lurt, og jeg er rimelig sikker på han ikke ville gjort det samme om igjen. Forøvrig vil jeg oppfordre folk til å sette seg inn i saken før man legger ut med personangrep og hets...

#35 ShuDuck

ShuDuck

    x-mod og pirat...

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4142 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Kopi av melding:

patatisk= overlesset av følelser.. for å nevne det;) biggrin.gif


Opprinnelig postet av ShuDuck



Kopi av melding:

Fra ordlista leser jeg: en person som er patetisk er svak og hjelpeløs, og gjør at du føler sympati og medfølelse biggrin.gif




Opprinnelig postet av Henning



æsj da må ordlista ha blitt oppdatert biggrin.gif

#36 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Vennligst fjern Offroad.no logo på din nettside, vi har ikke så sterk sympati i denne saken at vi ønsker å kobles mot dette.
At du ønsker å få 150 000 for en bil du har betalt 35 000 for henger ikke helt på greip, og får bli din egen personlige sak.


///Anders

cj7@offroad.no

"Se opp og frem -dit kommer du aldri!"

Opprinnelig postet av Garmel



Så jeg får ikke lov til å bruke deres logo på min side, med det i tankene at deres side har vært min hovedkilde for hjelp til reperasjoner lå bak.
Makan til sneversynt folk, herregud at det går ann!!


www.ford-project.com
Tom Thorvaldsen
Stolt eier av : 1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

#37 Jarl_

Jarl_

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2343 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Først et saklig spørsmål til Denominator. Syns du skrev at bilen var eu- godkjent av NAF like før kjøpet. Stemmer det? Hva sier NAF til at de i såfall har eu- godkjent en bil som iflg deg har grove feil med blandt annet fjærer/hjuloppheng?
Så til diskusjonen! Det må være for lite ille som skjer i verden når diskusjonen om en bil til 35000,- tar slik av, med en språkbruk som både mora og ungene deres må skjemmes av!!!!

Jarl Martinussen
Sekretær Nordland Offroaders
-93 Hilux 2,4 D
-84 Pajero 2,3 TD "Røder" 33x12,5x15 Mud
-75 Volvo 242 automat
-00 BMW R 1100 RT
-04 Tysse 6320 (4x0, for transport av Røder)
”Neitakk, æ kjør…”


#38 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Jeg skal ikke uttale meg for høyt om NAF sin rolle i denne saken. Men dere kan bruke gule sider til å finne ut adressen til bilselger og NAF Alta.
Jeg stilte dette spørsmålet tidligere, men da sto NAF sine advokater nesten på døra mi etter 5 minutter.


www.ford-project.com
Tom Thorvaldsen
Stolt eier av : 1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

#39 Winter

Winter

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 148 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Du må da huske på at en veldig stor del av brukerne her på offroad.no oppfører seg som en gjeng med prepubertale drittunger.
Kan ikke skjønne hvorfor de ikke vil la deg bruke offroad.no logoen. Hva galt kan det gjøre egentlig?

Go denominator!!

#40 Simen Malerbakken

Simen Malerbakken

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 577 Innlegg:

Posted 22 May 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Så jeg får ikke lov til å bruke deres logo på min side, med det i tankene at deres side har vært min hovedkilde for hjelp til reperasjoner lå bak.
Makan til sneversynt folk, herregud at det går ann!!


www.ford-project.com
Tom Thorvaldsen
Stolt eier av : 1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

Opprinnelig postet av Denominator




Jeg skal beklage flamingen, men for meg er denne saken utdebatert, viste ikke at du har vist saken her også.
Snakket med et annet medlem i offroad.no sine diskusjonsforumer som påpekte at den tosken som bla bla bla, kjente igjen saken og måtte bae gå inn å kikke.

Skjønner du ikke at du kommer til å tape en sak i forliksrådet, og videre om du velger å anke til tingretten?

At Offroad ikke vil bli assosiert med dette vrøvvelet her er bare et tegn på seriøsitet.

Vil du publisere resultatet av en tur i forliksrådet? og evt tingretten?


Simen J. Malerbakken
http://www.stjerneservice.no