Var i Sverige og hentet delebil med diesel motor. Utrolig rustete. Ramma er pillråtten. Ettersom eieren sa så hadde den ikke gått mer enn 1600 mil. Den orginale eksospotten satt på plass ennå. Lagret 10 år i garasje. Kjørte over 50 mil uten feilslag. Ikke antydning til blårøyk fra motoren, men synd det ikke var turbomotor.
Bildet er tatt på stedet hvor jeg kjøpte den
78 Scout ll
Scout II
Started by
leodin
, Jun 07 2005 23:00
3 replies to this topic
#1
Posted 07 June 2005 - 23:00
#2
Posted 08 June 2005 - 23:00
Er det ikke en Nissan 3,3 motor i denne da?Da er det ikke noe problem og få på turbo.
JAN
TLF.99206547/99455292
GÆRHØLET OFFROADERS
JAN
TLF.99206547/99455292
GÆRHØLET OFFROADERS
#3
Posted 09 June 2005 - 23:00
joda, men har hørt at turboen ikke utgjør mer enn ca 10 hester. Om det er tilfelle veit jeg ikke. Har en V8 345cid som skal brukes. Det jeg var ute etter er taket og akslingene. Må ha lavere utveksling da jeg vil ha større hjul på doningen.
78 Scout ll
78 Scout ll
#4
Posted 10 June 2005 - 23:00
Kopi av melding:
joda, men har hørt at turboen ikke utgjør mer enn ca 10 hester. Om det er tilfelle veit jeg ikke. Opprinnelig postet av leodin
Det er jo snakk om Turbo hester da,
blir ikke det samme som trimluftfilter eller stor eksos.
Turbo er Turbo, "10 hester" høres ikke mye ut men det er merkbart.
OJ....det går det!?
Tlf 98204312