mazda b2600
#1
Posted 06 August 2005 - 23:00
Den er ombygd til 2,5TD med motoren fra en hunday H1 som han mente skulle være gått mellom 50-100tusen km, så lurer jeg på om det en noen store bakdeler med motor og bil?
og hvordan er det å bygge om til diesel, vil det fungrere?
bilen ser veldig grei ut, er lakkert imprezablue, hevet, 31"hjul, og helt clean.
#2
Posted 06 August 2005 - 23:00
-ole
#3
Posted 06 August 2005 - 23:00
alt fra fordelingskassa og bakover er vist nok byttet.
#4
Posted 10 August 2005 - 23:00
#5
Posted 10 August 2005 - 23:00
"Yess Pliis!"
#6
Posted 25 August 2005 - 23:00
#7
Posted 25 August 2005 - 23:00
tankarmatur og/eller instrument får du hos huggern, det orginale er best. Helt enig... jævlig irriterende når nåla ikke stemmer... den hundai motoren er det vel mitsubitsji som har prod. så den er bra!! vi må ha noen bilder av pikkuppen din !! ;-)
Follow your dreams
www.bilbygging.no www.volvoland.se
#8
Posted 25 August 2005 - 23:00
#9
Posted 30 August 2005 - 23:00
men det jeg lurer på nå er hvordan i svarte jeg skal få av bremsetrommlene bak.. de sitter jo bom fast.. skal skifte hanbrekkwire.
ser det er hull med gjenger inn i trommlene, kan det være at man skal skru skruer inn dær, for så å presse trommlene av?
#10
Posted 30 August 2005 - 23:00
If it ain't broken, you haven't been looking good enough!
#11
Posted 30 August 2005 - 23:00
#12
Posted 30 August 2005 - 23:00
Kopi av melding:
hørtes jo forsovidt veldig enkelt ut da.. så da slipper jeg tersj og det hele.. kan det være en ide å slakke bremsen ut, ved hjep av det hjulet man kommer til inni trommelen fra baksiden?
Opprinnelig postet av Stianj
JAN
TLF.99206547/99455292
GÆRHØLET OFFROADERS garholet@loqal.no
http://www.offroad.n...wGalery&id=4039 Kadettdeler gies fortsatt bort.E-type
#13
Posted 31 August 2005 - 23:00
#14
Posted 31 August 2005 - 23:00
Follow your dreams
www.bilbygging.no www.volvoland.se
#15
Posted 31 August 2005 - 23:00
har nå plukket ut all innmaten, for så å begynne på selve wireskiftet.
når jeg da skal dra ut den gammle stubben som står igjen inni trommelen sitter jo selvfølgelig den bom fast!! har prøvd alt nå, de sier på mazda at den må være rustet fast, så det er bare å banke å smøre.. ja sier jeg til han mekaniker, kom hjem til meg å bank du!
kan varme være en siste utvei? den sitter fast i gjennomføreingen inn på baksiden av trommelen.. ser ut som en helt vanlig presspassning uten noen form for låseringer.
#16
Posted 31 August 2005 - 23:00
Follow your dreams
www.bilbygging.no www.volvoland.se
#17
Posted 01 September 2005 - 23:00
#18
Posted 01 October 2005 - 23:00
#19
Posted 04 October 2005 - 23:00
#20
Posted 19 October 2005 - 23:00