Gå til innhold



Foto

Forslag til nytt navn på klubben vår


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
5 replies to this topic

#1 randknu

randknu

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1784 Innlegg:

Posted 29 August 2005 - 23:00

Jeg kom bare på at vi som klubb bør finne et bedre navn enn west coast offroaders, det høres automatisk veldig ut som vi er en gjeng med galninger som herjer vilt og ødelegger naturen, noe vi selvfølgelig ikke er. tvert i mot tør jeg påstå at vi alle liker å være ute i naturen og at vi alle rydder opp etter oss når vi drar hjem igjen.

Derfor vil jeg fåreslå at vi finner et navn som høres litt mere politisk riktig ut, feks: Rogaland Biltrial Klubb. Dette høres med en gang mere ut som vi er bilsport-utdøvere og at vi liker utfordringer.

En annen ide er Rogaland terrengtouring-klubb, men det blir kansje noe fjernt for folk som ikke vet hva det betyr?

Kom gjerne med egne forslag, og jeg tror det vil være enklere å skape goodwill og på sikt sponsorer med et "riktig" navn.

ps: årsaken til at jeg har vert borte lenge er at jeg har mistet hele internettet hjemme og driver å bytter leverandør, Jeg er nå i hammerfest på melkøya hvor de har trådløst nettverk. Jeg kommer hjem igjen den 6/9.

-Knut

isuzu økonomi 4x4


#2 Scuba

Scuba

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 554 Innlegg:

Posted 29 August 2005 - 23:00

hvorfor ikke beholde det gamle navnet? WCO er jo et kult navn og å være en gjeng med gærninger er vel ikke det værste man kan være:D

#3 Øystein

Øystein

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1655 Innlegg:

Posted 29 August 2005 - 23:00

Vel, ettersom jeg ikke har noe jeg skulle ha sagt ang. klubben deres så tenkte jeg at jeg skulle si noe likevel blush.gif

WCO klinger veldig godt da.


Så over til det jeg egentlig ville kommentere

Kopi av melding:
det høres automatisk veldig ut som vi er en gjeng med galninger som herjer vilt og ødelegger naturen
Opprinnelig postet av randknu



Husker en hilux jeg når jeg var i Sokndal i juni... Det var 2 mann ombord i den som passer veldig godt til beskrivelsen over ohmy.gif

cool.gif







Jeep



#4 fra-norm

fra-norm

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2501 Innlegg:

Posted 29 August 2005 - 23:00

HAHAHAH...

Det var bare en gærning i den bilen og en som bare gjorde som han fikk beskjed om, meeeeen det skulle han jo aldrig gjort for da fikk han jo skylda for at stroppen knuste lykta som igjen endte med at det ikke ble mere kjøring for denne karen,,,,....mellow.gif

Mvh Frank




"Han sover ikke, han jobber for maij"

http://www.offroad.n...p?TOPIC_ID=5117

#5 morten

morten

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 825 Innlegg:

Posted 29 August 2005 - 23:00

Jeg er fornøyd med navnet WCO. Det skal være en selvfølge at vi oppfører oss skikkelig, både i terrenget og ellers på veien.

--
Morten A. Middelthon
1994 XJ, 7" heving, 36" IROK
2004 WJ Overland
http://flipp.net/
http://NorXJ.com/

For every complex question, there is a simple answer-- and it's wrong."
-- H.L. Mencken

#6 randknu

randknu

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1784 Innlegg:

Posted 30 August 2005 - 23:00

Men selv om vi ER galninger så trenger vi ikke ha et navn som mer eller mindre skryter av det.

Jeg tenker da på byrokrater som mener at biler skal bare gå på veien og at store "suv'er" forurenser mye og er miljøfientlige, og vi driver attpåtil og meier ned trær og lager store gjørmehull som det tar naturen (ifølge turisforeningen) årevis og reparere.

Det er jo til byrokratene vi må fri til og bli venner med. Og jeg tror at ved å gi klubben et mere "sportslig" navn så ville flere være intressert i å hjelpe til, heller enn å motarbeide oss.

Men hvis dere mener det er bra nok med WCO så er det greit for meg, jeg bare luftet ideen litt jeg.

-Knut

isuzu økonomi 4x4