Gå til innhold



Foto

VALG


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
86 replies to this topic

#81 Yoneck

Yoneck

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 261 Innlegg:

Posted 29 September 2005 - 23:00

Kopi av melding:

Ikkje i %, og som eg sa, 100 000 er mykje for ein som tener litt over 200 000, ikkje mykje for ein som tener 800 000.

Drit nå i de prosentene, da. En som "tjener" 600k betaler altså 3 ganger så mye som en som "tjener" 300 000. Man har i teorien dobbelt så mye lønn,m en får ikke glede av mer enn 100 000 mer. Allikevel mener du at denne drittsekken med 600 000 skal betale enda mer skatt???

Kopi av melding:

Busselskapa tener massevis uansett, pga høge billettprisar, gode


Det er absolutt ikke lukerativt å drive bussvirksomhet her i landet. Det er enorm konkurranse, og prisene er vanvittig presset.

Kopi av melding:
Og som eg sa, dei rutene som vart nedlagt her var det folk på, om det ikkje akkurat var slik at vi måtte stå. Tvilar på at det er så veldig

Hadde det vært så mye folk der, så hadde nok ikke ruta blitt lagt ned.
Kopi av melding:

Kjøp nokre 16-setarar, og bussane hadde vore iallefall halvfulle på veldig mange av rutene. Dei hadde kunna køyre med overskot, og sett inn fleire ruter.

Det kan jo være en løsning, men desverre er det ikke så mye dyrere å drive en stor buss enn en 16-seter. Noe er det selvsagt

Kopi av melding:

Uansett, dei raudgrøne vil i hovudsak ha skattelette til lågtløna, ja. Men dei blå vil jamne ut skattane, slik at dei som tener mykje, får mykje mindre skatt, og dei som tener lite, eigentleg ikkje får noko særleg avslag i det heile. Byrjar utdelinga blandt dei rike, og om det blir noko att, får dei som treng det mest dele på det.

Nåja. Som sagt tidligere, så betaler de med høy inntekt en veldig mye større del av inntektene sine i skatt enn de med lavere inntekt. Hvis de med høye inntekter skal skattlegges enda mer, blir det bare færre som gidder tjene mye, og de med virkelig mye penger vil flytte utenlands. Den rød-grønne gørra vil jo bare gjører denne forskjellen ENDA større.

Kopi av melding:

Slik får dei som treng det minst, mest avslag, og dei som treng det mest, minst.

Vel. Det der blir for enkelt. Man har ikke nødvendigvis noe kjempemessig, utsvevende luksusliv med sløsing i hytt og pine bare fordi man tjener 600k i året. Det er i hvertfall ikke noe å skryte av hvis man har brukt mange år med utdannelse for å oppnå den lønna. Vi trenger folk som står på og med høyere utdanning her i landet, men det er jo ikke noe poeng så lenge det eneste man får igjen for det er høyere skatt.
Kopi av melding:

Køyrer ein ned ein fotgjengar med eit 50-tonns vogntog hjelper det lite om ein ikkje har kufangar. Dessutan, kor mange fotgjengarar er det midt i vegen på Haukeli klokka 4 ein februarmorgon? Poenget er, det er stor forskjell på Brüssel og Noreg. Verken lastebilar eller bilar som folk kjøper kufangar til er overrepresenterte i Oslo sentrum.

Man kan nesten ikke begynne å innføre en egenkjøretøysgruppe som kun har tillatelse til å kjøreo ver haugkeli midt på natta for at de skal få ha kufanger. Biler som får lov til å kjøre i Norge må godkjennes for å kjøre i HELE norge, og uansett om vi liker det eller ikke, så er kufangere til stor fare for fotgjengere. Det er forresten massevis av x-trail og sånt som kjører rundt med frontguart.
Kopi av melding:

EU har klare reglar på lys, som Noreg heng seg på, jo. EU har til og med funne ut at lastebilar ikkje skal ha lov til å ha meir enn to baklys på kvar side uansett. HALLO?? Er det tryggare enn ein som t.d. har tre eller fire på kvar side, slik veldig mange norske hengarar har no?

Dettet har jeg aldri skjønt. Hvorfor trenger en lastebil mer lys enn en personbil?

Hehe, Bergen, ja, men t.d. Kvamskogen, nei. Det er forskjellpå å seie at drikkevatnet skal ha ein viss kvalitet og å seie at ALT drikkevatn skal reinsast.
Kopi av melding:

Samme som med frontguarder. Det er mye enklere med regler som gjelder over alt, enn å begynne med særregler for alle steder.

#82 OlavEmil

OlavEmil

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 547 Innlegg:

Posted 29 September 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Drit nå i de prosentene, da. En som "tjener" 600k betaler altså 3 ganger så mye som en som "tjener" 300 000. Man har i teorien dobbelt så mye lønn,m en får ikke glede av mer enn 100 000 mer. Allikevel mener du at denne drittsekken med 600 000 skal betale enda mer skatt???


Okai, drit i prosentene. Isåfall betaler sjølvsagt ein som tener meir, meir skatt. Som eg har sagt i alle innlegga, skulle jo berre mangle og.

Kopi av melding:
Det er absolutt ikke lukerativt å drive bussvirksomhet her i landet. Det er enorm konkurranse, og prisene er vanvittig presset.


Nei. Prisane blir ikkje pressa i bussbransjen, rett og slett fordi det er det offentlege som bestemmer bussprisane. Dessutan har ofte eitt busselskap monopol i sitt område, fordi andre ikkje får lov til å prøve seg (konsesjon). Men de som stemmer borgarleg vil vel at det skal opnast for konkurranse der og? Isåfall blir det sjølvsagt ikkje lukrativt, og busstilbodet vil forsvinne fullstendig alle stader der det ikkje er lønsamt. Blir vel i grunnen omtrent som i USA, der bussar omtrent berre eksisterar i storbyane. Det vil vere resultatet av "ja til kollektivtransport der det er dekning, nei der det ikkje er dekning".

Kopi av melding:
Nåja. Som sagt tidligere, så betaler de med høy inntekt en veldig mye større del av inntektene sine i skatt enn de med lavere inntekt.


Gjer dei det?

Kopi av melding:
Hvis de med høye inntekter skal skattlegges enda mer, blir det bare færre som gidder tjene mye, og de med virkelig mye penger vil flytte utenlands. Den rød-grønne gørra vil jo bare gjører denne forskjellen ENDA større.


Hvilken forskjell vil dei gjere større?

Kopi av melding:
Vel. Det der blir for enkelt. Man har ikke nødvendigvis noe kjempemessig, utsvevende luksusliv med sløsing i hytt og pine bare fordi man tjener 600k i året. Det er i hvertfall ikke noe å skryte av hvis man har brukt mange år med utdannelse for å oppnå den lønna. Vi trenger folk som står på og med høyere utdanning her i landet, men det er jo ikke noe poeng så lenge det eneste man får igjen for det er høyere skatt.


Det veit eg, ein blir ikkje rik av 600 000 med familie (det veit eg ikkje berre i teori, så det er klart). Og slik det er no er ikkje dei unge som meiner inntekt er det viktigaste for yrkesval nokon stor del. Ein vil uansett tene meir med utdanning, og ein vil særleg merke det den dagen ein misser jobben.

#83 OlavEmil

OlavEmil

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 547 Innlegg:

Posted 29 September 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Man kan nesten ikke begynne å innføre en egenkjøretøysgruppe som kun har tillatelse til å kjøreo ver haugkeli midt på natta for at de skal få ha kufanger. Biler som får lov til å kjøre i Norge må godkjennes for å kjøre i HELE norge, og uansett om vi liker det eller ikke, så er kufangere til stor fare for fotgjengere. Det er forresten massevis av x-trail og sånt som kjører rundt med frontguart.


Nei, men poenget er, for det aller, aller meste er ikkje fotgjengarar noko problen i Noreg.

Kopi av melding:
Dettet har jeg aldri skjønt. Hvorfor trenger en lastebil mer lys enn en personbil?


Fordi dei er større. Har køyrd bil i eitt år no, og ingen kan seie at det ikkje er ein enorm forskjell på ein austeuropear med eitt baklys på kvar side, og ein nordmann med tre. Skal og kunne sjå at ein tar igjen eit tungt køyrety, t.d. i ein eksoståkete, mørk tunnel, som det iallefall er mange av her i vest.

Kopi av melding:
Samme som med frontguarder. Det er mye enklere med regler som gjelder over alt, enn å begynne med særregler for alle steder.


Nei. Det blir for generelt og for lite tilpassa dei enkelte landa. Kunne hatt som før, at det var eit minimumskrav på vasskvalitet, eller at små private vassverk er ansvarleg for reinsing.

#84 Miss Suzuki

Miss Suzuki

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 519 Innlegg:

Posted 29 September 2005 - 23:00

Pissoar:wtf:wtf.gif gleder meg til å prøve det:fish:

Kopi av melding:
Jeg for min del driter i hele politikken men jeg må ærlig innrømme at jeg gleder meg utrolig til å ta i bruk det nye 30 millioners pissoaret på Huk.. Jeg er jo en ivrig bade entusiast og synes at det å brenne av 30 millioner kroner på denne tomten så jeg kan få gå på do er jo helt glimrende...
Takk for at mine skattekroner endelig går til noe så bra....

http://www.bilbyggin...p?t=104&start=0
DAMER, Tron er singel....OG Prospect i Team Antistress...

Opprinnelig postet av Mad Max



TEAM NOTHING

Hva er vel begrensninger??

#85 Miss Suzuki

Miss Suzuki

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 519 Innlegg:

Posted 29 September 2005 - 23:00

Hmmm....er vi virkelig fra samme bygd:wtf:
Er det flere Os i Hordaland;) Osinger pleier å være kjekke dyr:)

Kopi av melding:
Hehe, det at eg bur heime betyr ikkje at eg ikkje har peiling på ting wink.gif.

Grensa på skatteauke vart satt til 400k. Ikkje så veldig høgt, men iallefall betydeleg meir enn 150k. Men poenget er jo meir nokon tenar, jo meir skal han/ho betale. Dei som ikkje tener så mykje burde jo vore godt nøgd, dei får iallefall ikkje noko høgare skatt. Slik høgresida liker det, betaler ikkje ein som tener 600 000 000 noko særleg meir enn ein som tener 1 000 000. Bra? fish.gif

Eit anna problem er at dei som faktisk tener dei utenkelege beløpa ofte ikkje betalar skatt i det heile tatt, men dei nyter (minst) like godt som alle oss ande av velferdsstaten. Men ved å investere inntekter i t.d. faste eigedomar e.l. blir nettoinntekten deira lik 0, og skatten deretter. Er ein rik, er nok dei borgarlege eit godt val.

Når det gjeld korleis eg kjem meg til jobb (eller skule), eg tar buss. Og IKKJE noko "jamen du bur sikkert så sentralt og fint"-snakk. Eg bur i utkanten av Os Kommune (ja, FRP-senteret i Noreg...), og rekk ein ikkje halv 5-bussen fredag ettermiddag, er det berre å åvente til mandag. Går fint an å bruke buss likevel, når han går. Kollektivtrafikken er dessutan noko alle parti, inkludert dei raud-grøne vil satse på.

Dessutan, som eg sa, det beste ville vore å bruke "litt" pengar på vidareutvikling og satsing på alternativt drivstoff, t.d. hydrogen, og gjere både bilane som går på dette, og sjølve drivstoffet, billegare ved låge avgiftar.

Likevel, når det blir sånne avstandar, blir det jo litt dumt... Veit ikkje korleis busstilbodet er..

Opprinnelig postet av OlavEmil



TEAM NOTHING

Hva er vel begrensninger??

#86 Miss Suzuki

Miss Suzuki

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 519 Innlegg:

Posted 29 September 2005 - 23:00

Siden Dork skal arrangere Euro Trail i 2008,syns jeg at vi skal sende inn en søknad på x Millliarder til det.....Herregud det trengs jo pissoarer i Sokndal ogsålaugh.gif Litt opra kunne vi jo også tatt med i pausen,vist vi fikk noen millioner for det,da skal selv Miss Suzuki dra av med ett innslag:oKanskje i pissoaret:blush:

Kopi av melding:
Jeg stemte IKKE rødt.Men jeg treger.Godt att mange andre har gjort det ihvertfall.Hadde jeg FØR valget vist om dette med det pisoaret på huk,hadde jeg stemt SV omgående.
Dette er vist bare begynnelsen,heldigvis.Nå krysser jeg fingrene for att vi i neste periode får fullført operaen(hver bilett er i dag sponset av våre skattepenger med 1200kr)(legg til 8 milliarder,og jeg tør ikke regne på det),og att vi får ett vedtak om å arrangere OL i Tromse.
OL i '94 som skulle koste 750millioner kom vist bare på 18 milliarder.Egentlig billig for å huse dopede idretsutøvere i hele 14 dager spør du meg.
Håper også att de satser de 10 milliardene EKSTRA på veier som de har lovet,først da kan vi nå målet om å ikke måtte kjøre lenger enn 1 km mellom hver bom.



Opprinnelig postet av offroadguru Solli



TEAM NOTHING

Hva er vel begrensninger??

#87 OlavEmil

OlavEmil

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 547 Innlegg:

Posted 30 September 2005 - 23:00

Øyna i vest, hvilke øyar er det? Eg bur i Os, ja, Lysekloster for å vere nøyaktig biggrin.gif.