Gå til innhold



Foto

Kronerulling til de som ble frastjelt utstyr..!!!


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
49 replies to this topic

#21 ESS

ESS

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 120 Innlegg:

Posted 12 September 2005 - 23:00

Jeg er klar til å yte litt kroner. biggrin.gif De som gjør noe slikt skulle vært droppa i myra å brukt som kjøreunderlag:devil:

#22 Ante

Ante

    Skogs same

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 997 Innlegg:

Posted 12 September 2005 - 23:00

Jeg spytter inn noen kroner, det er for jævlig at slikt skal skje-_-

_________________
Kor e reinan mine...



#23 Er ikke her lengre

Er ikke her lengre

    http://www.pirate4x4.no/welcome1.php

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4358 Innlegg:

Posted 12 September 2005 - 23:00

Er med.

JAN
TLF.99206547/99455292
GÆRHØLET OFFROADERS garholet@loqal.no
http://www.offroad.n...wGalery&id=4039 Kadettdeler gies fortsatt bort.E-type

#24 Inge

Inge

    inge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 990 Innlegg:

Posted 12 September 2005 - 23:00

Je er også med på kronerulling...Greit med ett konto nr ja.. Bare gi beskjed når forsikrings selkapet å sånt har gjort seg ferdige..
Er forjævli at slikt skjer...je blei skikkelig forbanna når je hørte detta på søndags morgen..at det går an..
Håper bare at det kommer for en dag hvem detta er...
Har da aldri vært noe slikt før i detta miljøet her... Makan tel frekke faan'er!!

Ittno er umulig,det umulige tar bare mer tid!

#25 HH

HH

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 603 Innlegg:

Posted 12 September 2005 - 23:00

Jeg sponser selvsagt noen hundringser så snart det kommer et kontonr. jeg kan overføre pengene til. Regner med at Mr. Hoel kan ta seg av innsamlingen og sørge for at den uheldige bileieren får nye hjul.

NB! Jeg oppfordrer alle til å bidra! Husk at neste gang kan det være bilen DIN som blir robbet av slike lavpannede jævler.

#26 Rajlig

Rajlig

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 722 Innlegg:

Posted 12 September 2005 - 23:00

I'm in!

-81 Hi-Lux (V6, 33" +++)
-85 S-10 Blazer (kort)
-87 S-10 Pickup (st cab)
-94 S-10 Blazer (lang)


Byner å bli hypokonder....eller kanskje jeg faktisk er sjuk. "Jokke"

#27 ingos

ingos

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5073 Innlegg:

Posted 12 September 2005 - 23:00

Det er fint vi kan stå i sammen og vi i Ladaklubben har snakket om vektere til neste høst treffet, om vi får lov til å kjøre på område igjen.

#28 ktveide

ktveide

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 768 Innlegg:

Posted 12 September 2005 - 23:00

Vi får starte et landsomfattende vaffelsalg. Nødhjelp kan det vel kalles.. ehe

Pajero 7 seter.. Til for å brukes.

#29 sprintercarib

sprintercarib

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 697 Innlegg:

Posted 13 September 2005 - 23:00

tanken bak dette er fin den men hvis dette blir noe av så ville dette bli misbrukt ved første mullighet!!
jeg er sikker på at det er noen har som mangler penger til litt av hvert og ville finne en måte å lure penger ut av godtroende folk!!

tror alle som har noe av verdi på bilen må forsikre dette som vi gjør med hus og hjem og familie!!

så kan vi heller hjelpe til med ting og tjenester som ikke innvolverer penger:)
penger får frem mange rare sider hos en del personer!

bare mine tanker,det er ikke ment som en torpedo mot noe som høres fint ut,men trordet er håpløst og følge opp..

jan olav

#30 yakuza

yakuza

    Yakuza

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 13 September 2005 - 23:00

Kopi av melding:
tanken bak dette er fin den men hvis dette blir noe av så ville dette bli misbrukt ved første mullighet!!
jeg er sikker på at det er noen har som mangler penger til litt av hvert og ville finne en måte å lure penger ut av godtroende folk!!

tror alle som har noe av verdi på bilen må forsikre dette som vi gjør med hus og hjem og familie!!

så kan vi heller hjelpe til med ting og tjenester som ikke innvolverer penger:)
penger får frem mange rare sider hos en del personer!

bare mine tanker,det er ikke ment som en torpedo mot noe som høres fint ut,men trordet er håpløst og følge opp..

jan olav

Opprinnelig postet av sprintercarib



enig Jan Olav.. Tanken med innsamling er nobel og fin men trur dei som stjeler får letta samvittigheita også når dei ser at det ordner seg sopass bra for dei som dei har stjelt frå...



http://www.terrengbil.com/zuki

#31 sprintercarib

sprintercarib

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 697 Innlegg:

Posted 13 September 2005 - 23:00

jo jeg kan sikkert være enig med deg men hvem får og hvem får ikke? er det den som skiker høyest ? han som er tøffest?
tror dette ville blitt som stort sett alltid at det blir noen som dytter inn penger og bare en litten gruppe som tar ut!! en gutteklubb!!hvis dette skal kunne bli riktig må det brukes en del tid på avgjørelser og slikt og hvem gidder det i lengden??da må man begynne å betale noen for å drive dette og da blir pengene borte på tull..

men jeg ønsker at noen slikt kunne funke men tror ikke det vil det!!

og det at du kjenner dem som kommer på treff.. der tar du feil.. noen har mer i påsan en det som synns på kampingen liksom!! det vet jeg litt om som sikkert mange andre også!!

jeg skal gi meg på dette temaet nå ,følte bare jeg måtte dele noen tanker ..det var litt for mye haleluja stemning her!! men nå kan stemningen fortsette men andre tanker om temaet:)

men som jeg har sagt før :håper dere får det til å funke hvis det skulel bli noe av!!
jan olav

#32 yeyeye

yeyeye

    londonbusseier

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 804 Innlegg:

Posted 13 September 2005 - 23:00

Hei igjen!

Enig i at dette kan misbrukes, men i dette tilfellet er det da ingen tvil. og ikke minst tanken på at noen drar milevis til et treff for å ha det gøy, gjør at jeg har ekstra sympati! Er vi noen sjeler som spøtter i, trenger ikke bidraget være så stort heller. De fleste ville vel hatt råd til å blitt lurt for noen få kroner også, det er værre når det blir snakk om mange tusen, ikke sant? Er væl itj snakk om å opprette noe offroad fond eller.
Håper ting ordner seg for de uheldige uansett.

AR

#33 Miss Suzuki

Miss Suzuki

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 519 Innlegg:

Posted 13 September 2005 - 23:00

Det blir bare verre og verre i denne verden:fish:Tanken på at noen ville lure oss godtroende folk,har aldri streifet meg.....hmmm kanskje blond og naiv:wtf:wtf.gif

Om stakkaren får noe i gjen på forsikringen,er det jo ingen som vet....
Erfaringsmessig,får du sjelden og aldri det som du har krav påmellow.gif

Det er jo ikke noen problem å følge opp dette;)
Det er jo bare å finne en som kan samle inn pengene på en konto,feks Holeren.smile.gif



Kopi av melding:
tanken bak dette er fin den men hvis dette blir noe av så ville dette bli misbrukt ved første mullighet!!
jeg er sikker på at det er noen har som mangler penger til litt av hvert og ville finne en måte å lure penger ut av godtroende folk!!

tror alle som har noe av verdi på bilen må forsikre dette som vi gjør med hus og hjem og familie!!

så kan vi heller hjelpe til med ting og tjenester som ikke innvolverer penger:)
penger får frem mange rare sider hos en del personer!

bare mine tanker,det er ikke ment som en torpedo mot noe som høres fint ut,men trordet er håpløst og følge opp..

jan olav

Opprinnelig postet av sprintercarib



TEAM NOTHING

Hva er vel begrensninger??

#34 Hoelern

Hoelern

    Veteran

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2563 Innlegg:

Posted 13 September 2005 - 23:00

Da kan de egentlig mene det de vil de som vil mene noe annet... Torgrim var innom meg i dag og fikk ny vinsj ferdig montert i ny krybbe. Vi venter til selskapet har gjort sitt, og dere som vil være med å hjelpe til med resten er hjertlig velkommen til det.
Torgrim har mange gode kamerater !!

Klart jeg ikke kjenner alle som deltar på treff, men drittsekker finnes det over alt og det er for jævlig at vi ikke skal få ha utstyret i fred. Slike elementer kan holde seg borte. Har du ikke rent mjøl i påsan, så stikk !

Kan nevne at to biler er sett på vei opp til kjørefeltet etter kl 2100 den kvelden det gjelder, en med store ekstralys, ingen av dem hadde baklys. En av de samme bilene er trolig møtt rett før sørenden av Osensjøen i sørgående retning ca 01:30 samme natt. Bilen var stor og hadde veldig grove dekk.
En mulighet er jo å gå gjennom deltakerlistene for helga og se hvem som ikke ble med å kjøre på søndag........

At det er noen i miljøet virker ganske klart.

I-still-ROK !!!

#35 Vidar Aas

Vidar Aas

    4x4-Høvding

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 Innlegg:

Posted 13 September 2005 - 23:00

Har en kompis som har hytte noen km sør for der vi svinger opp til kjørefeltet, han sa det var et par biler som kjørte forbi der i 6 tiden søndag morgen, og likens lørdags kveld. Pick up, masse lys og bråket mye. Han er ikke så inne på biler, kunne ikke si hva slags, men det er da noe.




#36 R.H

R.H

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 327 Innlegg:

Posted 13 September 2005 - 23:00

hadde vert helt konge om disse folka hadde blitt hekta...tror dem burde holdt seg unna miljøet i ettertid...best for helsa kansje

R.H

#37 Chevysub

Chevysub

    4x4-Høvding

  • Slettet
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4997 Innlegg:

Posted 14 September 2005 - 23:00

Blir vel dårlig med resterende helse hvis dem blir tatt.

Jeg er på ingen måten aktiv på treff (Skal jeg drukne Toyotaen kan jeg vel kjøre den utafor kaikanten !! ) men synes det er helt utrolig at folk som drar på treff finner på noe slikt.

Eller at det er folk utenom som gjør det, at dem tar sjansen på det.

Jeg håper inderlig ar dette løser seg på en fin måte for de som ble rammet av dette bedritne greiene.

Men det er vel sånn at mer blest det blir jo større er sjansen for at noe slikt skjer, og vil skje igjen.

Blir for ille om man må ha "låste" områder, og kartlegge alle som beveger seg inn og ut, men kanskje det må bli en realitet ?

Slå dem helseløse, brekk det som brekkes kan.

Køddulfer som driver sånn devil.gif

Subbeløs, men ikke motløs

#38 bebe

bebe

    NTC - Norsk Trophy Club

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1098 Innlegg:

Posted 14 September 2005 - 23:00

Kopi av melding:
jo jeg kan sikkert være enig med deg men hvem får og hvem får ikke? er det den som skiker høyest ? han som er tøffest?
tror dette ville blitt som stort sett alltid at det blir noen som dytter inn penger og bare en litten gruppe som tar ut!! en gutteklubb!!hvis dette skal kunne bli riktig må det brukes en del tid på avgjørelser og slikt og hvem gidder det i lengden??da må man begynne å betale noen for å drive dette og da blir pengene borte på tull..

men jeg ønsker at noen slikt kunne funke men tror ikke det vil det!!

Opprinnelig postet av sprintercarib



Det er fint at man sier det man mener, jeg forsår hva du mener og er redd for at det du sier kan skje - men i dette tilfellet er det ingen som har skreket høyt, Torgrim sa bare tørt til meg at "de glemte kontrolleren"

Det er jo ikke sikkert det skjer igjen nå som alle vet hva slgs småkryp som kan dukke opp på treff. Spør du meg kommer ikke de med det første på treff der mange av oss dukker opp. Det har de ikke baller til. (selv om ingen vet hvem de er - bare at pickupen kanskje bråker fælt)

Uansett er det jo stort sett bare egenandelen vi får dekket med denne kronerullingen - så å svindle forsikring og politi må dem jo uansett gjøre. (de som ville tjene på dette i ettertid)

- fint at man sier det man har på hjertet - men jeg syntes vi skal ha denne halleluja stemningen - det fortjener de som ble robbet.

og jeg er stolt av miljøet som stiller opp sånn på denne måten - tror ikke det ville skjedd i hvilken som helst golfklubb biggrin.gif



#39 aiwass

aiwass

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 118 Innlegg:

Posted 14 September 2005 - 23:00

jeg skal slenge inn noen kroner jeg å... er det oppklart noe mer angående forsikring og evt. kontonummer?

Det er fart som vil tell!

"when you get knocked down you gonna get up"

#40 Hoelern

Hoelern

    Veteran

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2563 Innlegg:

Posted 14 September 2005 - 23:00

Torgrim har fått overslag han kan levere til selskapet, jeg vet ikke hvordan det ligger an med Blazer eieren. Vi venter til vi hører hva beskjeden lyder fra forsikringen.

I-still-ROK !!!