Gå til innhold



Foto

Kronerulling til de som ble frastjelt utstyr..!!!


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
49 replies to this topic

#41 RKR

RKR

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 905 Innlegg:

Posted 14 September 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Torgrim har fått overslag han kan levere til selskapet, jeg vet ikke hvordan det ligger an med Blazer eieren. Vi venter til vi hører hva beskjeden lyder fra forsikringen.

I-still-ROK !!!


Opprinnelig postet av Hoelern




Blazer eieren her! , har sendt inn skademelding å det forsikringa skal ha, dem virka posetiv men får bare vente å se ka dem finner ut, trur æ iallefall får tilbake 7000kr. Helt utrolig kor folk her på forumet vil stille opp, blir helt rørt jo:blush: helt vilt at dere ordner kronerulling å rabatt, men alt ordner seg til slutt ska dåkker se.biggrin.gif

RKR

ingen vits å ta livet alvorlig, ingen overlever uansett!!

#42 Kristian-j

Kristian-j

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 880 Innlegg:

Posted 14 September 2005 - 23:00

står noen 35" med felg til salgs på finn.....

KJ Tlf 92049666
OPPDAL 4X4



#43 Inge

Inge

    inge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 990 Innlegg:

Posted 15 September 2005 - 23:00

Maken tel detta miljøet vi har her skar'n leite lenge etter ja...virkelig ett trivelig miljø er det..
Går fortsatt å irriterer meg å er forbanna over det som skjedde i helga,itte nok med at fylkesmannen skal trå oss ned i møkka med å si nei tel norges fineste kjørefelt men det kommer noen forbanna rasshøl å stjeler utstyr tel mange tusen kroner som folk har jobbe å slitt for å få kjøpt seg..grrrr!!
Måtte bare få ut noe damp her..
Uansett så håper je synderen(e) blir tatt snart..helst av noen her kanskje først,hehe...
Er helt utrolig å se hvor mange som støtter opp her...som det er skrevet lenger opp her så trur je en skal leite lenge for å finna en golfklubb med slikt miljø og kameratskap..
Håper det ordner seg ang forsikring og alt for både Torgrim og RKR..

Ittno er umulig,det umulige tar bare mer tid!

#44 GMC4X4

GMC4X4

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 55 Innlegg:

Posted 15 September 2005 - 23:00

Dette var for jævlig. Håper selfølgelig at hjulene kommer til rette igjenn, men de blir vell gjemt bort i et år eller to før de kommer på bil igjenn å da helst på andre felger. Men når det blir handlet nye hjul, så står vi på Viano leangen klar til å gjøre alt arbeid ( omlegg ballansering og seiping) gratis. Bare spør etter Thomas.

#45 RKR

RKR

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 905 Innlegg:

Posted 25 September 2005 - 23:00

HEI HEI Blazer eieren her!!

Nu har æ fått vite at forsikringa hjeper mæ med nye hjul!!!

DEKKTEAM SKOVGÅRD her i Trondheim ga mæ en kanon deal på 35" baja claw så dem e på tur over fra usa nu!! Så med hjelpa fra DEKKTEAM SKOVGÅRD og VIANOR på leangen får æ mæ SIKKERLIG hjul!!! JIPPI!!! biggrin.gif:D:D

Må sende en TAKK til alle som har vis medfølelse oxo!

RKR

ingen vits å ta livet alvorlig, ingen overlever uansett!!

#46 Hoelern

Hoelern

    Veteran

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2563 Innlegg:

Posted 25 September 2005 - 23:00

Kjempefint at det ordnet seg. Torgrim har ikke fått svar enda, men det svir nok i pungen på 2 vinsjer - engenandel.


I-still-ROK !!!

#47 Vidar Aas

Vidar Aas

    4x4-Høvding

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 Innlegg:

Posted 25 September 2005 - 23:00

ja, jeg har meldt meg til og bidra jeg, og mange fler og !!!



#48 bebe

bebe

    NTC - Norsk Trophy Club

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1098 Innlegg:

Posted 02 October 2005 - 23:00

Jeg syntes vi skal sette i gang kronerullingen jeg - det er jo uansett en egenandel som man må betale, selv om man betaler i dyre dommer på forsikringen.

Egenandelen er vel nesten like mye som det vinsjen er verdt - så det blir jo hipp som happ om vi hjelper til med ny vinsj eller egenandelen til ny vinsj.

ut med kroner må jo disse to uansett - noe de sikkert ikke har beregnet inn i husholdningsbudsjettet :-)

Børre



#49 ingos

ingos

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5073 Innlegg:

Posted 04 October 2005 - 23:00

Jeg er med bare å si i fra til hvilken konto det skal settes penger på, to egenandeler er jo ikke rimelig.

#50 Vidar Aas

Vidar Aas

    4x4-Høvding

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 Innlegg:

Posted 13 November 2005 - 00:00

Mange som ville være med på dette en gang i tiden.....

Bytta Brukernavn fra ZR900

IROK, Simply the best!!


HILUX V8...!!