Lys Chevrolet. (med nye bilder)
#21
Posted 04 December 2005 - 00:00
97 Tahoe
04 pro-x2 800
#22
Posted 23 November 2005 - 00:00
------------------------------------------------------
It's better to be dead and cool, than alive and uncool
#23
Posted 04 December 2005 - 00:00
Kopi av melding:
Er jo bare å sette BT karen ut i veien det så kan du si at du skal begynne å bremse når du ser han med origiallysene....du kommer ut av kontrollen med mangellapp på for få nærlys....
sig
Hjelp meg å holde ajour ! http://www.gjelstenl...sjonerNorge.htm
www.LPGguiden.no
Opprinnelig postet av Chevy-LPG
97 Tahoe
04 pro-x2 800
#24
Posted 22 December 2005 - 00:00
Ble ikke dette coolt så vet ikke jeg!!!
#25
Posted 20 November 2005 - 00:00
"Snøen har kommet og gått igjen"
#26
Posted 20 November 2005 - 00:00
du må legge opp ny ledning til nr 2 lykt på begge sider. disse må du koble på eget rele og over bryter, både pga lovligheten, og pga hovedstrømsbryteren som ikke tpler mer belastning enn den har originalt.
1988 Chevy Subb 6.2D - th400 - 208 - 315/75-16 - avskiltet
Fullsize or no size
#27
Posted 20 November 2005 - 00:00
Kopi av melding:
originalt fra USA har det ikke vært 4 nærlys.
du må legge opp ny ledning til nr 2 lykt på begge sider. disse må du koble på eget rele og over bryter, både pga lovligheten, og pga hovedstrømsbryteren som ikke tpler mer belastning enn den har originalt.
1988 Chevy Subb 6.2D - th400 - 208 - 315/75-16 - avskiltet
Fullsize or no size
Opprinnelig postet av VCE
"Snøen har kommet og gått igjen"
#28
Posted 21 November 2005 - 00:00
1988 Chevy Subb 6.2D - th400 - 208 - 315/75-16 - avskiltet
Fullsize or no size
#29
Posted 21 November 2005 - 00:00
"Snøen har kommet og gått igjen"
#30
Posted 21 November 2005 - 00:00
Hvis du skal legge opp nye kabler til de nye lyktene, kan du jo vurdere det på alle 4, da du sikkert har endel spenningstap i de originale kablene. mange gjør dette for å bedre nærlyset.
Frode
------------------------------------------------------
It's better to be dead and cool, than alive and uncool
#31
Posted 21 November 2005 - 00:00
sig
Hjelp meg å holde ajour ! http://www.gjelstenl...sjonerNorge.htm
www.LPGguiden.no
#32
Posted 21 November 2005 - 00:00
F.
------------------------------------------------------
It's better to be dead and cool, than alive and uncool
#33
Posted 22 November 2005 - 00:00
Kjører du som på bildet vil du garantert bli stoppet ved kontroll og få bot. Det er ikke lov å kjøre med både kjørelys og "spredere", heller ikke parklys i 1000m er lovlig.
Skal du ha kjørelys i de innerste lyktene, bør du legge de over en egen bryter, og med relè styring, så du kan skru de av når du ikke trenger de. Legg relè styring på de ytterste lyktene, så vil du nok merke forskjell på lysstyrken.
"It's good to know who hates you and it's good to be hated by the right people."
-J Cash
#34
Posted 22 November 2005 - 00:00
Kopi av melding:
Lys-oppsettet ditt ble tøfft, men dessverre sier loven sier at det KUN skal være 2 kjørelys, 2 parklys og de skal være de ytterste lyktene! Opprinnelig postet av cowby
Parklys kun ytterst, det var nytt for meg. Jeg har parklys innerst på bilen levert originalt, og den er godkjent for bruk i Norge. Er ikke Chevy da men...
Kjør stort, kjør biler med sjel!
#35
Posted 22 November 2005 - 00:00
"Snøen har kommet og gått igjen"
#36
Posted 22 November 2005 - 00:00
Hei !
Denne bilmodellen har skiftet pæreholdere da den kom til Norge, og derfor er den
ledige ledningen der.
Desverre ender den ingen steder. Det må kobles opp relé og strekkes ledning fra
nærlys-kretsen for å få det slik du ønsker.
Jeg ser at mange har gjort det, og mange har nok også koblet en bryter på
fjernlys-kretsen, slik at de kan skru av det ene settet med lamper ved behov.
M.v.h.
Bergheim Auto.
Da er jo saken grei, legge opp et rele`, koble lyktene til releet, styrestrøm fra hovedlykta, bryter, og strøm fra batteriet, med hengsikring på ledninga. Har dessuten bestilt xenon look a like pærer. spent å se lyset av de.
"Snøen har kommet og gått igjen"
#37
Posted 22 November 2005 - 00:00
"Snøen har kommet og gått igjen"
#38
Posted 22 November 2005 - 00:00
Kopi av melding:
Lys-oppsettet ditt ble tøfft, men dessverre sier loven sier at det KUN skal være 2 kjørelys, 2 parklys og de skal være de ytterste lyktene!
Kjører du som på bildet vil du garantert bli stoppet ved kontroll og få bot. Det er ikke lov å kjøre med både kjørelys og "spredere", heller ikke parklys i 1000m er lovlig.
Skal du ha kjørelys i de innerste lyktene, bør du legge de over en egen bryter, og med relè styring, så du kan skru de av når du ikke trenger de. Legg relè styring på de ytterste lyktene, så vil du nok merke forskjell på lysstyrken.
"It's good to know who hates you and it's good to be hated by the right people."
-J Cash
Opprinnelig postet av cowby
"Snøen har kommet og gått igjen"
#39
Posted 23 November 2005 - 00:00
Xenon look hvor får mann tak i noe sånt..??
Knut
Større jo bedre.. :-}
#40
Posted 23 November 2005 - 00:00
Kopi av melding:
Hei..
Xenon look hvor får mann tak i noe sånt..??
Knut
Større jo bedre.. :-}
Opprinnelig postet av Tahoe666
"Snøen har kommet og gått igjen"