Noen som har peiling på hvor instrument voltage regulator (IVR) sitter? Er det det lille printkortet på baksiden av instrumentene?
Alle de fire småmålerene (olje, temp, volt, tank) viser for lite. Har byttet instrumentene, inkludert det lille kortet som heter instrument module i delelista på Klintberg&Way, fra en høgd bil. Har fortsatt samme feil. Så enten hadde det kortet samme feilen, eller så sitter IVR en annen plass (hvis den da i det hele tatt finnes på denne årsmodellen).
Noen har kanskje et koblingsskjema?
1989 F-250 7.3 XLT lariat
Instrument voltage regulator, kor e den?
Started by
bucholzi
, Nov 26 2005 00:00
1 reply to this topic
#1
Posted 26 November 2005 - 00:00
#2
Posted 27 November 2005 - 00:00
Printkortet på baksiden har ingenting med voltmeteret eller oljetrykket å gjøre.
Jeg tipper du har en dårlig kontakt et eller annet sted iom at samtlige målere er feil.
Tid for å finne fram ohmmeteret og krabbe litt rundt på leit etter dårlig jord eller dårlige kontakter.
Mvh
-81 Bronco XLT (89 body, 94 f-150 front), 408" with Edelbrock performer heads/intake/cam/750cfm carb , Eagle crank, I-Beam, KB 10,9:1, C6-208, D44-8.8 with Auburn Pro and 3.55 gears. 32x11.5.
Jeg tipper du har en dårlig kontakt et eller annet sted iom at samtlige målere er feil.
Tid for å finne fram ohmmeteret og krabbe litt rundt på leit etter dårlig jord eller dårlige kontakter.
Mvh
-81 Bronco XLT (89 body, 94 f-150 front), 408" with Edelbrock performer heads/intake/cam/750cfm carb , Eagle crank, I-Beam, KB 10,9:1, C6-208, D44-8.8 with Auburn Pro and 3.55 gears. 32x11.5.