Tenkte jeg kunne spørre ekspertene inne her om pris på KC??
Har en 86-modell på vent,diesel som har gått 235000,4seter,Bra teknisk stand,EU-ok10/02, oljebehandlet... ikke rust,det som var er tatt nå og skal lakkeres til helga! bilen er sort/grå-originalfarge.
Skriver også opp litt bullshit her som stod i annonsen,som egentlig ikke er så viktig...
Annet utstyr er:
-hengerfeste
-motorvarmer
-cd-spiller
-servo
-pressening på plan
-nye helårsdekk(ukjent merke,litt større enn originalt)
Kansje en litt dau bil,men det er vel ikke no vits i å begynne med turbo-prosjekt på en så gammel motor,som har gått forholdsvis langt?!? sjøl om den sikkert går det dobbelte i original-stand!!
Ole Gunnar
Heldigvis snart med bil-lappen...
Vurderer King Cab...
Started by
olli00
, Sep 21 2003 23:00
4 replies to this topic
#1
Posted 21 September 2003 - 23:00
#2
Posted 21 September 2003 - 23:00
ble litt mange det... Åssen sletter jeg dem igjen a??
Ole Gunnar
Heldigvis snart med bil-lappen...
Ole Gunnar
Heldigvis snart med bil-lappen...
#3
Posted 22 September 2003 - 23:00
Den bilen høres fin ut. Lav km også synes jeg mange er jo tippa 300+K.
Pressening er kult. Sparer flaktet. Mitt ruster i sveiseskjøtene ved hjulhusene. Mindre kult.
Dette er ingen racer. Vant med B21 volvo og dette er mindre. Veldig lite effektregister. Må veksle gira på rette plassen.
Super langturbil. Bare den kommer opp i 70kmt trekker den bra.
Ingen problem å kjøre forbi på motorvei. Hatt min opp i ca 110, men derfra blir det slitsomt, og Rpmen drar seg oppover også.
Skulle gjerne hatt turbo selv. Vet ikke kostnaden eller om fordeler veier opp. Er enda fersk på D21, men lærer..
Pressening er kult. Sparer flaktet. Mitt ruster i sveiseskjøtene ved hjulhusene. Mindre kult.
Dette er ingen racer. Vant med B21 volvo og dette er mindre. Veldig lite effektregister. Må veksle gira på rette plassen.
Super langturbil. Bare den kommer opp i 70kmt trekker den bra.
Ingen problem å kjøre forbi på motorvei. Hatt min opp i ca 110, men derfra blir det slitsomt, og Rpmen drar seg oppover også.
Skulle gjerne hatt turbo selv. Vet ikke kostnaden eller om fordeler veier opp. Er enda fersk på D21, men lærer..
#4
Posted 22 September 2003 - 23:00
Høres ikke galt ut det der.
Disse går som varmt hvetebrød. Er virkelig populære.
Jeg er iallefall såre fornøyd. Eneste ulempen er at deletilgangen til "heftige bitar" er så mye mindre enn til feks HiLux.
Min ble for treg for meg når jeg monterte litt større hjul
(32X11.5X15), og jeg måtte montere Turbo. Bilen er ikke til å kjenne igjen! Den er helt topp!
Ellers: Sjekk det vanlige med driv-verk foran(mansjetter, knuter), slakk hjelpesnekke, parallellstag, slakke kryss. Det er sikkert slakke dørhengsler. Setene er for jæ**ige, så dersom nye er montert er det bare flott! Det er mye kryss og differ som kan ryke på disse bilene.
Tore Johansen
1993 Nissan King Cab 2.5TD
Disse går som varmt hvetebrød. Er virkelig populære.
Jeg er iallefall såre fornøyd. Eneste ulempen er at deletilgangen til "heftige bitar" er så mye mindre enn til feks HiLux.
Min ble for treg for meg når jeg monterte litt større hjul
(32X11.5X15), og jeg måtte montere Turbo. Bilen er ikke til å kjenne igjen! Den er helt topp!
Ellers: Sjekk det vanlige med driv-verk foran(mansjetter, knuter), slakk hjelpesnekke, parallellstag, slakke kryss. Det er sikkert slakke dørhengsler. Setene er for jæ**ige, så dersom nye er montert er det bare flott! Det er mye kryss og differ som kan ryke på disse bilene.
Tore Johansen
1993 Nissan King Cab 2.5TD
#5
Posted 22 September 2003 - 23:00
Sjekk hovedgearkasse om den ikke har vært overhalt da. Denne er vanskelig å få tak i brukt så du må nok overhale dersom den er slitt.