Men, når byttet de fra stiv fora
Forskjeller....
#1
Posted 09 January 2003 - 00:00
Men, når byttet de fra stiv fora
#2
Posted 10 January 2003 - 00:00
#3
Posted 09 January 2003 - 00:00
#4
Posted 09 January 2003 - 00:00
Endret av - Per F on 09 Jan 2003 12:00:10
#5
Posted 09 January 2003 - 00:00
I Australia leveres fortsatt HiLux med stiv aksel !! Jeg spurte teknisk hos Toyota hvorfor de ikke tar den til Norge ....
#6
Posted 09 January 2003 - 00:00
#7
Posted 10 January 2003 - 00:00
King cab hadde vel IFS med torsjonsfjæring da det nye karosseriet kom i -85 eller har jeg feil ?
Høres ut som valget er så ent
#8
Posted 10 January 2003 - 00:00
Jeg hadde en 82 eller 83 mod (det gamle karroseri'et )og der var det ihvertfall IFS
Endret av - Per F on 11 Jan 2003 23:46:24
#9
Posted 10 January 2003 - 00:00
#10
Posted 10 January 2003 - 00:00
#11
Posted 10 January 2003 - 00:00
#12
Posted 10 January 2003 - 00:00
#13
Posted 11 January 2003 - 00:00
Men det vi vet at det er mye morsommere på andre siden av autovernet og der er jo stiv aksel bedre i de fleste situasjoner uansett hva
#14
Posted 13 January 2003 - 00:00
http://www.ba.no/67/44/65/4.html
Ser jo ut som IFS ikke alltid holder mål her...
Barfot
#15
Posted 13 January 2003 - 00:00
Tommy Olsen
TLF 93257888
http://arendaloffroadklubb.com
#16
Posted 13 January 2003 - 00:00
Tør jeg nevne Jeep Grand Cherokee her, modell 2003 f.eks. med stiv aksel (Dana 30) og Wrangler.
Jeg bare måtte.........
#17
Posted 13 January 2003 - 00:00
-Raymond
-88 Jeep YJ 258" Bone stock but not for long.
-Suzuki 420 Hjemmemekk Edition. 400/70-15,5 Sk









