er ikke noe problem på eldre biler i hvertfall, på de nye med mye jærne, ville je nukk ha tatt av, men på min så gjør jeg ikke det
Offroad Aint Juzt A Sport, But A Lifestyle;)
Sveising og batteri.....
Started by
dracan
, Mar 24 2006 00:00
72 replies to this topic
#61
Posted 29 March 2006 - 23:00
#62
Posted 29 March 2006 - 23:00
ural: nå leker du bare med folka
Det må være den lokale fotballkretsen som må brytes?
Det må være den lokale fotballkretsen som må brytes?
#63
Posted 29 March 2006 - 23:00
Kretsen må brytes hvis du ikke har lyst på mange problemer.. men det har ingen hensikt å ta av begge polene som noen sier..
JEPP JEPP JEEP!
JEPP JEPP JEEP!
#64 Guest_Ural 375D_*
Posted 29 March 2006 - 23:00
Kopi av melding:
Kretsen må brytes hvis du ikke har lyst på mange problemer.. men det har ingen hensikt å ta av begge polene som noen sier..
JEPP JEPP JEEP!
Opprinnelig postet av ROXY
Lurer litt på hvilken krets som må brytes, jeg? Tenkekretsen er meget aktuell her!
Aktuelt! "Verksteder er ikke hva de en gang var. Det har de aldri vært!"
Se PRODUKSJONSFEIL / PRODUKSJONS-SVAKHET!
Mvh Kenneth Skailand
Ringveien 31
4400 Flekkefjord
Mobil: 917 93211
post@mobilcrane.com
www.mobilcrane.com
#65 Guest_Ural 375D_*
Posted 29 March 2006 - 23:00
Da så:::::::::::::
Aktuelt! "Verksteder er ikke hva de en gang var. Det har de aldri vært!"
Se PRODUKSJONSFEIL / PRODUKSJONS-SVAKHET!
Mvh Kenneth Skailand
Ringveien 31
4400 Flekkefjord
Mobil: 917 93211
post@mobilcrane.com
www.mobilcrane.com
Download: El-skjema 6,5TD 1997/Engine
Aktuelt! "Verksteder er ikke hva de en gang var. Det har de aldri vært!"
Se PRODUKSJONSFEIL / PRODUKSJONS-SVAKHET!
Mvh Kenneth Skailand
Ringveien 31
4400 Flekkefjord
Mobil: 917 93211
post@mobilcrane.com
www.mobilcrane.com
#66
Posted 26 March 2006 - 00:00
Har jobbet som biloppretter noen år nå, og vi sveiser mye på alle mulige biler, gamle som nye.
Kopbler aldri fra batteriet, men pleier å sette på en sånn beskyttelesdings mellom polene.
Fatter sveisa en gang på en gammel granada, og der gikk regulatoren i dynamoen fyken, så ting kan ryke ja.
Kopbler aldri fra batteriet, men pleier å sette på en sånn beskyttelesdings mellom polene.
Fatter sveisa en gang på en gammel granada, og der gikk regulatoren i dynamoen fyken, så ting kan ryke ja.
#67
Posted 28 March 2006 - 23:00
Der har vi løsninga genialt:D
amplifier..
Play big, Win big, BE BIG
amplifier..
Play big, Win big, BE BIG
#68
Posted 28 March 2006 - 23:00
kobles fra ja!!!
hjuksebø offroaders;)
hjuksebø offroaders;)
#69
Posted 26 March 2006 - 00:00
Har sveiset på mange nyere biler og aldri hatt noen slags problemer med å la batteriet stå på !
Men tar du av - polen er du jo sikker.
amplifier..
Play big, Win big, BE BIG
Men tar du av - polen er du jo sikker.
amplifier..
Play big, Win big, BE BIG
#70
Posted 26 March 2006 - 00:00
Det skader ikke noe å ta av polene fra batteriet. Men du bør sjekke om du har koden på bilradioen før du kobbler av ( om det er noen kode da)
Mvh Frank
"Han sover ikke, han jobber for maij"
http://www.offroad.n...p?TOPIC_ID=5117
Mvh Frank
"Han sover ikke, han jobber for maij"
http://www.offroad.n...p?TOPIC_ID=5117
#71
Posted 29 March 2006 - 23:00
Kopi av melding:
Selvfølgelig....
MIG/MAG sveising er seff ufarlig og helt fri for gnistsprut og annen varme... ; )
____________________
79 Plymouth Trailduster
Opprinnelig postet av kenny_g
Det var ikke sveising med dekkgass han mente.
#72
Posted 26 March 2006 - 00:00
BATERIPOLENE SKALL KOBLES FRA!!!!!!!!!
kan bli jævla dyrt om du ikke gjør d
R.H
kan bli jævla dyrt om du ikke gjør d
R.H
#73
Posted 29 March 2006 - 23:00
And the story goes on.......................... :-)
"Abusos non tollit usum"
Nå skal det sveises fast en gang for alle!!!!!!
Besøk: www.sgoffroad.no for å kjøpe en knakanes god vinsj.....
"Abusos non tollit usum"
Nå skal det sveises fast en gang for alle!!!!!!
Besøk: www.sgoffroad.no for å kjøpe en knakanes god vinsj.....