Gå til innhold



Foto

Norsk Geländewagenklubb er herved stiftet!


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
73 replies to this topic

#1 meisal

meisal

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 579 Innlegg:

Posted 01 April 2006 - 23:00

Hei igjen folkens! wink.gif

Nå ser det ut for at ting begynner å falle litt på plass for ein komande GW klubb. Den kjem mest truleg under namnet ”Norges Geländewagenklubb”. Eg har begynt å kartlegge litt kven som er interesserte i å bidra i startfasen. Men me er avhengige av innspel frå sidelinja!

Så langt har er merka med følgjande personar:

Tjærand:
Grunnlegger og hostmaster av klubbsida G-wagen.no
Iver:
Ivrig GW entusiast som ilag med Tjærand prøvde å få i gang ein klubb for eit år sidan. Begge har blitt omtalt som primus motor for G-klubb.
Sivi:
Denne karen hange gode idear og forslag. Arbeider for tida med eit forslag til vedtekter.
Advance:
Har store interesser i å få G-wagen klubb på beina.
Jagmann:
15 års erfaring med Norges Jaguar klubb. Resursperson
Meisal:
Eg vil sjølvsagt også bidra med det eg kan!
Østerklev:
Sjuande far i huset. Var med på stiftelsen av Opel-registeret i 1983. Var medlem i 15 år. Mykje erfaring frå drift og organisering av klubben

(Skulle nokon av dei eg har nemnd ikkje lenger ha interesse av å bli med i styret: send med ein PM)

Eg har henta ut føljande punkter frå samtalar så langt:

Klubben kan:
- ha ei eiga side som skal heite www.g-wagen.no
- bygge på eit sosialt miljø og basis i felles interesser.
- arrangere treff, turar og mekkekvelder.
- ha spesielle medlemstilbod t.d. rabattavtalar med verksted rundt om i landet.
Websida kan:
- gi muligheit for medlemmane å legge ut artiklar, info, bilete, ”sin bil”, annonser og liknande.
- ha ei hjelpeliste med frivillige entusiastar som er villige til å hjelpe medlemmer i nød der dei skulle opphalde seg.
- ha eit oversikteleg register over ulike bildelar som medlemmane ønskjer å selje ev. kvitte seg med.
- ha eit "finn.no", annonser der alle som skal selje g-wagen kan legge ut sin bil
- karakter system ved kjøp og salg av deler m.m


Me treng deg
Me treng fleire innspel for å klare dette. Me er avhengige av at DU som GW eigar og framtidig medlem tar deg litt tid til å kome med forslag og idear til teamet som står bak arbeidet. Me har venta alt for lenge på at dette, nå har me sjansen til å skape vår egen klubb!biggrin.gif

Her er emner der temaet har blitt diskutert før:
http://www.offroad.n...130&whichpage=1
http://www.offroad.n...?TOPIC_ID=39711

mvh
Magnus Ø. Meisal
'80 MB 300GD


#2 meisal

meisal

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 579 Innlegg:

Posted 10 June 2006 - 23:00

Til dykk som kjem på stiftelsen. Her er pristilbodet er fekk tilsendt frå Lia Fjellstue:

Prisen pr pers kr 1.200,- på dobbeltrom
Prisen pr pers kr 1.300,- på enkeltrom

Prisen inkluderer:

Fredag kveld:
3-retters middag

Lørdag:
frokostbuffe
lunchbuffe
3-retters middag

Søndag:
frokostbuffe
lunchbuffe

Viss du skulle ha interesse av å kome er det mulig å melde seg på fram til 22. juli!

Ha ein fin sommer!
__________________________
Magnus Ø. Meisal
'80 MB 300GD

#3 meisal

meisal

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 579 Innlegg:

Posted 05 June 2006 - 23:00

Dette ser litt mørkt ut. Det er bare fem stykker som har meldt seg på stiftelsen. Dette synes eg er litt dårlig, men det har nok litt med tida å gjere. Mange er på ferie eller jobber.

Sjølv om me bare er fem stykker kan me likevel få stifta klubben. Me vil leggje vekt på diskusjonane som har våre her inne når ting skal vedtas slik at me ikkje fattar einsidige vedtak. Eg trur likevell me har mykje dei same meiningane og det er jo alltid ein muligheit for endringar på seinare tidspunkt vil alt skulle bli gale.

__________________________
Magnus Ø. Meisal
'80 MB 300GD

#4 Østerklev

Østerklev

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3360 Innlegg:

Posted 18 May 2006 - 23:00

Sivi var inne på Lia i Skurdalen, like ved Geilo. Siden jeg har hytte på Geilo ville det ha passet meg utmerket!

Øyvind
www.dieseltech.se

#5 meisal

meisal

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 579 Innlegg:

Posted 28 May 2006 - 23:00

Eg rindte til Lia Fjellstue og prata med eigaren, Knut Arne. Hyggeleg kar! Han sa det av gode men litt utfordrande muligheiter for kjøring bak hotellet. Det hadde vore GW'er oppe der før nokon feltvogner vist nok. Dei har fine priser på overnatting og muligheter for leige av konferanserom. Dette ser absolutt ut som ein "midt i blinken" plass å legge stiftelsesmøtet.

Helga 4. - 6. august var det ganske mykje ledig, men helga etter var det litt knappere med plass.

Må truleg begynne å reservere rom relativt snart så eg vil be alle dykk som vurderer å kome om å sende meg ein PM!

Viss dykk har behov for å kontakte meg i ein seinare ennledning, kan eg nås på 47 75 18 75.
__________________________
Magnus Ø. Meisal
'80 MB 300GD

#6 meisal

meisal

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 579 Innlegg:

Posted 27 May 2006 - 23:00

Det er lite respons og få. Men eg Geilo blir nok det mest rettferdige. Det kan aldri bli 100% for alle, derfor får me bare sette ein dato og begynne og bestille hotell. Har du nr til han hotelleigaren i Geilo som hadde GW 400cdi?

Viss eg seiar 4. - 6. august? Er det mange som får hårreis då? Alternativ er 11. - 13. august.

Kan alle dykk som tenkjar å kome sende meg ein PM med kva helg som passar best av dei to!?

__________________________
Magnus Ø. Meisal
'80 MB 300GD

#7 Eon280

Eon280

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 434 Innlegg:

Posted 22 May 2006 - 23:00

Stemmer for Geilo her også.





280GE

#8 Iver460

Iver460

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2473 Innlegg:

Posted 26 April 2006 - 23:00

Slutten av juli er perfekt for meg også! Begynnelsen av august er reservert til hva jeg velger å kalle bonuseksamener....blink.gif

300 GD STT Cab
(280 GE LWB)

#9 Østerklev

Østerklev

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3360 Innlegg:

Posted 21 May 2006 - 23:00

Geilo ligger i Buskerud, midt mellom Oslo og Bergen. (Ca 25 mil begge veier) Stedet har overnatting av alle slag, fra teltplass via enkle campinghytter til luksushotell. Lia fjellstue, som Sivi nevnte, ligger sånn midt på treet. Han nevnte også muligheter for å prøve bilene i slalåmbakken rett ved. Siden jeg har hytte der oppe, har jeg naturlig nok ikke førstehånds kjennskap til overnattingsstedene.

Øyvind
www.dieseltech.se

#10 sivi

sivi

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 123 Innlegg:

Posted 21 May 2006 - 23:00

Vi datt innom Lia helt tilfeldig på motorsykkeltur.
Litt enkle rom men helt ok plass. Det somvar mest interresant var at eieren hadde G400CDI og slalombakke.

Jeg spurte litt forsiktig om det var lov å kjøre. Lov var det, men han mente det var vanskelig terreng.

Jeg har ikke hatt noe mer kontakt etter dette.
Jeg sliter litt med å bli med før helt i slutten av august.

Har likevel tenkt litt på saken og sier meg villig til å bli med i ett styre.
Ikke formann - og jeg tror at klubben godt kan dannes selv om jeg ikke er med på selve stiftelsen.

Sivi

#11 meisal

meisal

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 579 Innlegg:

Posted 21 May 2006 - 23:00

Geilo i Buskerud eller Oppland? Ja det hadde vert eit godt alternativ. Korleis er det med terreng muligheiter, overnatting osv?

__________________________
Magnus Ø. Meisal
'80 MB 300GD

#12 meisal

meisal

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 579 Innlegg:

Posted 22 May 2006 - 23:00

Har 4-trinnskasse og 80 hester. Geilo blir nok det korteste alternativet. Høyres fint ut med ein tur i trekket!

__________________________
Magnus Ø. Meisal
'80 MB 300GD

#13 meisal

meisal

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 579 Innlegg:

Posted 17 May 2006 - 23:00

Eg har forstått det sånn at datoen som er foreslo (den 28. - 30. juli) ikkje passer så bra for mange likevel. Kan helga 4. - 6. august eller 11. - 13. vere brukbare alternativ??

Oppdal ser ut som eit bra alternativ. Der finnes det gode lokal til møta og bra offroad terreng.

Men Oppdal ligg til gjengjeld ganske langt Nord for mange. Viss me kunne funne ein plass sørvest i Oppland eller nord i Buskerud hadde det vert eit lite rasjonelt men meir rettferdig alternativ. Då må alle som kjem reise om lag like langt sjølv om dei kjem ifrå Oslo, Stavanger eller Trondheim.


__________________________
Magnus Ø. Meisal
'80 MB 300GD

#14 joran

joran

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 772 Innlegg:

Posted 15 May 2006 - 23:00

Ble vi enige om Oppdal som møte sted?????

mvh
Jøran

#15 meisal

meisal

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 579 Innlegg:

Posted 14 May 2006 - 23:00

Når du skriver dette, meiner du vedtektene då?

NMGK er jo også eit alternativ til forkortelse.
__________________________
Magnus Ø. Meisal
'80 MB 300GD

#16 nsitej0

nsitej0

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 155 Innlegg:

Posted 08 May 2006 - 23:00

NGK = Norsk Gordonsetter Klubb.
Det er vel en del GW eiere som har hund og er fuglejegere, så da er vel ikke kollisjonen fullstendig uspiselig smile.gif

http://www.gordonsetterklubben.no/

300 GD STT

#17 Iver460

Iver460

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2473 Innlegg:

Posted 21 May 2006 - 23:00

4. - 6. august KAN gå for min del, 11. - 13. utelukket. Oppdal eller Geilo er det samme for meg, synes vi skal overlate den bestemmelsen til de som har 4-trinnskasse:D

300 GD STT Cab
(280 GE LWB)

#18 meisal

meisal

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 579 Innlegg:

Posted 04 May 2006 - 23:00

Hehe. Tjærand du er ein sjølvutnemd forkortelses djevel. Hehe. Skal du ha eit så langt namn tar det jo mange timen bare å tagge ein vegg biggrin.gif Men då er me alle einige om Norsk Geländewagenklubb og NGK viss ikkje nokon andre organisasjoner har brukt den allerede.

Då seie eg at me er einige om at 28. - 30. juli er ein fin dato sidan det ikkje er nokon som reagerar. Det er litt greit å ha datoen klar slik at me kan begynne å bestille lokal o.l.

God helg!

__________________________
Magnus Ø. Meisal
'80 MB 300GD

#19 Tjærand

Tjærand

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1202 Innlegg:

Posted 04 May 2006 - 23:00

Norsk Geländewagenklubb ble utfallet sist gang etter en drøy runde med æresskjelling og dysleksianklager. Men som Iver nevner over her et eller annet sted kan vi jo ha en undertittel som spesifiserer slik at vi får inn Mercedes og Puch. Bare vi ikke havner i Legat-tittel-land (Lån legathåndboken på biblioteket de som vil le lenge og hysterisk). Det bør være kort nok til å klemme inn i en logo som er gjenkjennelig nok både på skjerm og på trykk og t-skjorter.

Ellers så er jeg tilbøyelig til å kjøre alle benevnelser på klubben på tysk (med øst-østeriksk aksent), bare for å være fundamentalist. Mercedes-Benz Geländewagenvereinschaft Norwegen, Gruppe Süd, Abteilung Vestfold, Kampfgruppe Diesel osv... MBGvNrw.GrS.AbtVest.KpfGrDiesel. Det låter jo så tøft wink.gif

300GD STT 33"

#20 Iver460

Iver460

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2473 Innlegg:

Posted 04 May 2006 - 23:00

Jeg husker debatten og er helt enig med Øyvind, vi bør holde oss til norsk standard og unngå Microsatans "ord delings syndrom":P

For eksempel leder jeg her i byen "Trondhjems Studentersangforening", samme form på navnet, men ingen orddeling, klart seg meget bra med det siden 1910. Forøvrig kan dere titte på utgaver av Microsatans verk her: http://folk.uio.no/tfredvik/amo/

Jeg stiller, om ikke himmelen skulle falle ned og ingen av Gene hjemme skulle virke den 28-30. juli!

300 GD STT Cab
(280 GE LWB)