Gå til innhold



Foto

sørgelige tider i møte


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
62 replies to this topic

#21 roxxx

roxxx

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 529 Innlegg:

Posted 05 April 2006 - 23:00

Jeg hadde vel ikke forventet noe annet av denne diskusjonen, så enkelte her mener at alle ansvarlige myndigheter tar feil, ikke bare i Norge og dere har rett?

Men når det gjelder dette med kjeven beklager jeg, det er feil, men vedkommende som blir skambitt pga "hundens viljestyrke til ikke å slippe taket" merker nok ingen forskjell.

Og det er jo ikke så lenge siden to stykker på Østlandet ble skambitt, og disse eide visst hundene i tillegg. (!)
http://www.dagbladet.../08/439610.html

Men uansett tror jeg at en ansvarlig oppdretter hadde klart hoste opp de nødvendige papirer, for å unngå en avliving.
Det er nå min mening, og det er vel det hele denne diskusjonen begynte med, manglende papirer.

Men når det er sagt håper jeg det ordner seg for deg DECEPTICON, for du virker jo saklig.

I motsetning til Denominator, som klarer skrible ned noe sånt:
"Men her gir jeg meg i denne tråden, noen mennesker mangler helt enkelt ting som andre fikk utdelt, og jeg har erfart at disse menneskene ofte er så fulle av sine egne løgner at det ikke er sjans å få de til å se andre rettninger.vel vel, det sier vel mere om nivået på vedkommende."

Og du er jo så veldig oppegående?? Du burde ha gitt deg ja, for etter dette klarer du jo kvalme enda mere dritt her.

Så får dere hisse dere opp så mye dere vil, egentlig bryr jeg meg ikke, men ikke kom å syt når dere ikke har papirene i orden, dere kjenner loven, dere vet hva som skjer når dere har hunder som ikke kan dokumenteres for.

#22 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 05 April 2006 - 23:00

bevisene er kjempeklare som dagen. Alle med litt oversikt ser fordommene med engang. Jeg kan ikke trekke tilbake mine påstander om at du er en løgner når det er flere millioner levende bevis på at en hund gjør nytta si til mye annet enn spor, jakt, søk osv osv. Hoveddelen av mennesker har faktisk hund pga kjærligheten til dyr, og har masse positive opplevelser med det. At du har møtt på noen få hundeiere som ikke har kontroll, betyr ikke at ingen har det. I miljøet som jeg er en del av, finnes det ikke noe annet enn seriøse amstaffeiere som har god kontroll og dressur på hunden sin. Det er de få tilfellene som er utenfor dette miljøet som har ødelagt for oss som er seriøse.
Så beklager, jeg kan ikke trekke tilbake mine påstander. Mitt forslag om en dag sammen med meg og min hund, var ikke noe ønske fra min side, det var et tilbud til deg, så for meg spiller det ingen rolle om du avstår fra å møte opp.

Støtt opp om vår favoritt hobby,GI DIN SIGNATUR!!


*1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

If a pit bull humps your leg you'd better fake an orgasm!

#23 Gammelerik

Gammelerik

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 800 Innlegg:

Posted 05 April 2006 - 23:00

Kopi av melding:
gammelerik se tråden over pluss denne

hvorfor tror du jeg har bestemt meg når jeg sier du er flink om du overbeviser meg om noe annet ? det er jo bare å argumentere godt nokk så skal jeg ommbestemme meg jeg [;D]

ang. minstingen ja ute , og på min egen eiendom som forøvrig er inngjerdet. (å alle vet at onger smaker på alt (æsj)

jeg skal ikke ha dyrene inn til kursing men eierne, jeg synes problemet ligger hos eier'n

hvem som skal avgjøre om en hund har bruksverdi? tja det lokale hundetilsynet f.eks??


Opprinnelig postet av neowulf

Jojo.. Kan vel trekkes langt, det her.. "Ikke for å provosere" var forresten ikke helt sant.. Det var derfor. Men for å oppsummere; Jeg er uenig i det meste av det du skriver (et lite unntak da..), og jeg tror nok ikke jeg overbeviser deg mer enn du overbeviser meg med videre argumentering:lol: Trekker meg derfor stille tilbake.


At d itj går kjæm ajlder t å bli nå grojnn t itj å prøv...
Trø på litt te.. Hejnde de jælpe..

FARGEKLATTEN http://offroad.no/?P...e=View&RID=1783
Gromm-brommen http://offroad.no/?P...e=View&RID=1784

#24 neowulf

neowulf

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 774 Innlegg:

Posted 05 April 2006 - 23:00

gammelerik se tråden over pluss denne

hvorfor tror du jeg har bestemt meg når jeg sier du er flink om du overbeviser meg om noe annet ? det er jo bare å argumentere godt nokk så skal jeg ommbestemme meg jeg [;D]

ang. minstingen ja ute , og på min egen eiendom som forøvrig er inngjerdet. (å alle vet at onger smaker på alt (æsj)

jeg skal ikke ha dyrene inn til kursing men eierne, jeg synes problemet ligger hos eier'n

hvem som skal avgjøre om en hund har bruksverdi? tja det lokale hundetilsynet f.eks??


garasjer:
Offroad.no garagen
NLCK Garagen
IH8MUD.COM ROTW
http://www.frappr.com/offroadnorge

#25 fhl

fhl

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 235 Innlegg:

Posted 05 April 2006 - 23:00

Kopi av melding:

Og det er jo ikke så lenge siden to stykker på Østlandet ble skambitt, og disse eide visst hundene i tillegg. (!)
http://www.dagbladet.../08/439610.html

Opprinnelig postet av roxxx



Når du går imellom hunder som slåss, bør du være forberedt på å bli bitt. Dette har ingenting med raser å gjøre.

Frode

#26 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 05 April 2006 - 23:00

Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:Menesker er en helt annen sak ,det er litt for mange som blander menesker og dyr (og du er tydeligvis en av de) bare det å skulle sammenligne ett dyr med et meneske er fundamentalt galt og bygger bare opp under faren og potensialet til at f.eks en hund skal få muligheten til og f.eks bite.("han bite? neida han er for smart til det, slapp av")
det neste er vel at du skal påstå at blåvalen er inteligent, ja riktig jeg er dritlei alle disse dyreaktivistene som tilegner dyrene menneskelige egenskaper, et dyr er et dyr å det er hverken inteligent eller følsomt, det er peise dumt.

Opprinnelig postet av neowulf




Kanskje tanken var å tilegne enkelte mennesker dyriske egenskaper? Uintelligent, ufølsom og peise dumt passer bra på en og annen tobent også.

Frode


siter meg rett i allefall om du skal gjøre det , jeg sa ingenting om at de var ufølsom eller uinteligent, jeg sa de manglet inteligens og følsomhet i menneskelig måleståkk(var i allefal det jeg mente)

selfølgelig passer det til en og annen tobeint også, men det skal litt til for at det passer uten at det bare er sjikanering.

denominator jeg er forsåhvidt enig i at selskapshund kan være et bruksområde og at de kan brukes i terapautiske sammenhenger med f.eks narkomane eller maniskdepresive osv. som trenger et ansvar for og restitueres tilbake til samfunnet , problemet oppstår som sagt ikke før disse nye eierne ikke gidder mere og er lei selskapet, hva da? eller alle som får en hund i troen på at de skal lære seg alt selv,hva skjer med en narkoman f.eks når han eller hun ser at det ikke var så enkelt og gir opp ? hvem tar seg da av dyret ? alle som tar til seg katter og kun ser de når de skal fores,er det riktig og la disse holde på ?

jeg synes det er for lite kontrol på disse dyrene og det er dær mitt problemet er , hadde alle som tar til seg dyr hat peiling og grunnleggende kunnskaper om hva de bega seg inn på hadde problemet vært så lite at det nærmest hadde vært ikkeeksisterende.

Kopi av melding:
noen mennesker mangler helt enkelt ting som andre fikk utdelt, og jeg har erfart at disse menneskene ofte er så fulle av sine egne løgner at det ikke er sjans å få de til å se andre rettninger.
til dette sier jeg som bæstemora mi , PÅ SÆ SJØL KJENN MAN ANDRE (synes det var en upassende kommentar og komme med foresten,og at du indirekte kaller meg løgner liker jeg ikke, hvertfall ikke bare fordi jeg ikke sleiker deg oppetter ryggen)


garasjer:
Offroad.no garagen
NLCK Garagen
IH8MUD.COM ROTW
http://www.frappr.com/offroadnorge

Opprinnelig postet av neowulf



Du skal få slippe å sleike meg oppetter ryggen, har liten respekt for mennesker som ikke har ryggrad. Men jeg har egentlig ikke noen problemer med å kalle deg løgner heller, og om du liker det eller ikke er uinteressant for meg, og påvirker ikke meg på noen måte. For du er jo full av løgner, og påstander som kun bærer preg av fordommer. Ikke noe fakta, ikke noe førstehånds erfaring, kun meninger du har gjort deg opp selv, gjennom tekst du har lest i aviser.
Du er hjertelig velkommen på besøk hos meg, for å tilbringe en dag sammen med meg og min hund! Først du skal du få lov til å uttale deg om amstaffen, inntill du har gjort det bærer ikke dine utsagn noe tyngde!!

Støtt opp om vår favoritt hobby,GI DIN SIGNATUR!!


*1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

If a pit bull humps your leg you'd better fake an orgasm!

#27 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 05 April 2006 - 23:00








Ikke se på mæ!!


mmmm, så deilig i sola!!


Ser du ikke at jeg prøver å sove eller??


Nå koser jeg med nå!!


Huff, den blitzen!!


Støtt opp om vår favoritt hobby,GI DIN SIGNATUR!!


*1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

If a pit bull humps your leg you'd better fake an orgasm!

#28 Gammelerik

Gammelerik

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 800 Innlegg:

Posted 05 April 2006 - 23:00

Å hau, kor den tråden sklei ut:o:o:o

Hive me på, e åbiggrin.gif:D


Kopi av melding:
Hunder uten bruksverdi skulle vært fjærna , det samme gjelder katter spør du meg


Hvem er det så som skal avgjøre hva som er gyldig bruksverdi? Se for eksempel DECEPTICON’s innlegg..


Kopi av melding:

Jeg snakker hær om dyr som går ute blant mennesker, UTEN bruksverdi, de er bare å fjerne, med bruksverdi mener jeg fører,spor,jakt,søkshunder osv. de kan vi beholde, de arbeider jo

Det eneste som er mindre nyttig enn jakt er jo toppidrett.. wink.gif


Kopi av melding:
eller vist jeg har minstingen i barnevogn ute og det går kattedyr i ommrådet).

Uten tilsyn? Gikk tur med hunden en gang, og hadde glemt å ta med hundeposer. Ble observert av en selvrettferdighetens engel som bl.a brukte som argument at det var utrivelig hvis hans barn krabbet og fant dritten. Kunne jo finne på å putte den i munnen..
Dette skjedde langs E6... Uten sammenligning forøvrig. (Og ikke for å provosere, altsåwink.gifwink.gif)


Kopi av melding:
jeg gjør ikke dette for å provosere

Hmmm…biggrin.gif

Kopi av melding:

De som klarer og overbevise meg om noe annet er flink.

Ser virkelig ikke poenget.. Jeg ser du har bestemt deg;)

Kopi av melding:

det kunne jo vært en annen løsning å ta "lappen" på hund slik som man gjør med bil (bare for å bruke ditt eget eksempel)
Opprinnelig postet av neowulf

Meget enig! Det skulle være et obligatorisk kurs for å få sertifikat på hund, og alle hunder skulle på dressurkurs. (Synder mot eget synspunkt her da.. Har aldri vært på dressurkurs..)




At d itj går kjæm ajlder t å bli nå grojnn t itj å prøv...
Trø på litt te.. Hejnde de jælpe..

FARGEKLATTEN http://offroad.no/?P...e=View&RID=1783
Gromm-brommen http://offroad.no/?P...e=View&RID=1784

#29 neowulf

neowulf

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 774 Innlegg:

Posted 04 April 2006 - 23:00

Kopi av melding:
Kopi av melding:Menesker er en helt annen sak ,det er litt for mange som blander menesker og dyr (og du er tydeligvis en av de) bare det å skulle sammenligne ett dyr med et meneske er fundamentalt galt og bygger bare opp under faren og potensialet til at f.eks en hund skal få muligheten til og f.eks bite.("han bite? neida han er for smart til det, slapp av")
det neste er vel at du skal påstå at blåvalen er inteligent, ja riktig jeg er dritlei alle disse dyreaktivistene som tilegner dyrene menneskelige egenskaper, et dyr er et dyr å det er hverken inteligent eller følsomt, det er peise dumt.

Opprinnelig postet av neowulf




Kanskje tanken var å tilegne enkelte mennesker dyriske egenskaper? Uintelligent, ufølsom og peise dumt passer bra på en og annen tobent også.

Frode


siter meg rett i allefall om du skal gjøre det , jeg sa ingenting om at de var ufølsom eller uinteligent, jeg sa de manglet inteligens og følsomhet i menneskelig måleståkk(var i allefal det jeg mente)

selfølgelig passer det til en og annen tobeint også, men det skal litt til for at det passer uten at det bare er sjikanering.

denominator jeg er forsåhvidt enig i at selskapshund kan være et bruksområde og at de kan brukes i terapautiske sammenhenger med f.eks narkomane eller maniskdepresive osv. som trenger et ansvar for og restitueres tilbake til samfunnet , problemet oppstår som sagt ikke før disse nye eierne ikke gidder mere og er lei selskapet, hva da? eller alle som får en hund i troen på at de skal lære seg alt selv,hva skjer med en narkoman f.eks når han eller hun ser at det ikke var så enkelt og gir opp ? hvem tar seg da av dyret ? alle som tar til seg katter og kun ser de når de skal fores,er det riktig og la disse holde på ?

jeg synes det er for lite kontrol på disse dyrene og det er dær mitt problemet er , hadde alle som tar til seg dyr hat peiling og grunnleggende kunnskaper om hva de bega seg inn på hadde problemet vært så lite at det nærmest hadde vært ikkeeksisterende.

Kopi av melding:
noen mennesker mangler helt enkelt ting som andre fikk utdelt, og jeg har erfart at disse menneskene ofte er så fulle av sine egne løgner at det ikke er sjans å få de til å se andre rettninger.
til dette sier jeg som bæstemora mi , PÅ SÆ SJØL KJENN MAN ANDRE (synes det var en upassende kommentar og komme med foresten,og at du indirekte kaller meg løgner liker jeg ikke, hvertfall ikke bare fordi jeg ikke sleiker deg oppetter ryggen)


garasjer:
Offroad.no garagen
NLCK Garagen
IH8MUD.COM ROTW
http://www.frappr.com/offroadnorge

#30 Nilsh

Nilsh

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 306 Innlegg:

Posted 04 April 2006 - 23:00

Dette synes jeg er maktmisbruk av politiet. Det må da finnes viktigere ting å bruke resursene på.
Får håpe at dette går bra for hunden og deg.

Det er ikke sinte hunder som biter først, men nervøse!
Ofte er vel problemet at folk ikke kan og oppføre seg rundt hunder og at foreldre ikke passer godt nok på ungene sine. Har selv hund og har opplevd mye rart av folk.
Folk dreper og skader andre folk uten grunn, men vi har ikke dødsstraff for det!!

#31 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 04 April 2006 - 23:00

Kopi av melding:
Det var ei dame i tyskland som hadde en slik hund, som det begynte med her. Hun hadde besøk av noen venner, hunden lå i hjørnet sitt, og eieren gikk på kjøkkenet, og kom tilbake til sine gjester, da plutselig dyret gikk rett i strupen på eieren, og hun døde. De som var gjester, ble livredde og fikk låst seg inn på et tilliggende rom, der de ropte om hjelp fra et vindu, og politi kom og avlivet hunden.
Trygg hund???

Elsker tur i skog og mark, bare det skjer med 4WD.


Opprinnelig postet av Turbolux



Vet jeg sa jeg ga meg i denne tråden, men må frembringe litt fakta i denne saken du skriver om.
Hadde du lest oppfølginga til dette tilfellet hadde du fått med deg at denne hunden ble obdusert og det ble funnet svulst på hjernen. Den hadde i angrepstidspunktet hadde ett hjerneslag, og derfor dette resultatet. Dette kunne med andre ord skjedd hvilken som helst annen rase, og det gjør det titt og ofte også. Men da er det ikke like artig for media og skrive om det!!

Støtt opp om vår favoritt hobby,GI DIN SIGNATUR!!


*1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

If a pit bull humps your leg you'd better fake an orgasm!

#32 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 04 April 2006 - 23:00

Vil nå si at å hund som selskapshund er et bruksområde i seg selv jeg da. Da hadde det vært mye vi skulle kvitte oss med her i verden. Bilene til 90% her inne kunne i allefall blit spiker. Du kan ikke komme å si at du har bruk for å kjøre en bil i skogen/offroad. Nei, det er kun for kos.

Mennesker som ikke har empati eller sympati med dyr, har som regel ikke det for mennesker heller. Hvis du er så kaldt at du ikke har behov for dyr som ikke har en "bruksoppgave" mangler du etter min mening vitale deler av en komplett personlighet.

nordmøringen : Dessuten så ref. alle de nettsidene jeg finner denne listen din til at dette er de hunderasene med alvorligst bitt, ikke de som biter flest ganger.
Har aldri sett denne listen du ref. til i noen sammenheng med mest bitende raser, og jeg har drevet med dette i mange år nå.

Men her gir jeg meg i denne tråden, noen mennesker mangler helt enkelt ting som andre fikk utdelt, og jeg har erfart at disse menneskene ofte er så fulle av sine egne løgner at det ikke er sjans å få de til å se andre rettninger.

Støtt opp om vår favoritt hobby,GI DIN SIGNATUR!!


*1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

If a pit bull humps your leg you'd better fake an orgasm!

#33 fhl

fhl

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 235 Innlegg:

Posted 04 April 2006 - 23:00

Kopi av melding:
Menesker er en helt annen sak ,det er litt for mange som blander menesker og dyr (og du er tydeligvis en av de) bare det å skulle sammenligne ett dyr med et meneske er fundamentalt galt og bygger bare opp under faren og potensialet til at f.eks en hund skal få muligheten til og f.eks bite.("han bite? neida han er for smart til det, slapp av")
det neste er vel at du skal påstå at blåvalen er inteligent, ja riktig jeg er dritlei alle disse dyreaktivistene som tilegner dyrene menneskelige egenskaper, et dyr er et dyr å det er hverken inteligent eller følsomt, det er peise dumt.
Opprinnelig postet av neowulf



Kanskje tanken var å tilegne enkelte mennesker dyriske egenskaper? Uintelligent, ufølsom og peise dumt passer bra på en og annen tobent også.

Frode

#34 neowulf

neowulf

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 774 Innlegg:

Posted 04 April 2006 - 23:00

ja selfølgelig er det noen som ikke liker det jeg liker og motsat sånn er det bare, man får respektere andres synspunkter.
det er vi pent nødt til, vi har valgt de som styrer reglene og sånn er det bare,man får rette seg etter de.

synes det er feil å sammenligne bil og hund da en bil ikke kjører på noen uten fører, men en hund biter som regel når føreren er opptatt med andre ting/ikke er tilstedet(les meneskelig påført skade og ikke meneskelig påført skade).

dessuten synes jeg ikke hund er værst, de som kan hund og er ansvarlige eiere av en brukshund får som regel brae hunder og de nøler ikke med og fjærne dyret om noe skulle tyde på at dyret er i ubalanse.

det er den meningsløse utviklingen av "imagehunder" som er hovedproblemet,dær eierne driter i ansvar når de er lei dyret .

det kunne jo vært en annen løsning å ta "lappen" på hund slik som man gjør med bil (bare for å bruke ditt eget eksempel)

#35 Finepix

Finepix

    Helt vanlig medlem

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 752 Innlegg:

Posted 04 April 2006 - 23:00

Kopi av melding:
si ett dyr i naturen uten bruksverdi,det finnes ikke.

Menesker er en helt annen sak ,det er litt for mange som blander menesker og dyr (og du er tydeligvis en av de) bare det å skulle sammenligne ett dyr med et meneske er fundamentalt galt og bygger bare opp under faren og potensialet til at f.eks en hund skal få muligheten til og f.eks bite.("han bite? neida han er for smart til det, slapp av")
det neste er vel at du skal påstå at blåvalen er inteligent, ja riktig jeg er dritlei alle disse dyreaktivistene som tilegner dyrene menneskelige egenskaper, et dyr er et dyr å det er hverken inteligent eller følsomt, det er peise dumt.

Biler??? ja saklig men problemstillingen blir det samme , bare det at statistikken sier noe annet om biler en om hunder(jeg fårstår det slik at du mener ombygde biler kontra vanlige biler selv om du ikke skrev noe om det, ellers får du forklare nærmere hva du mener)


Opprinnelig postet av neowulf



Heh. Jeg er ikke noen dyrevernaktivst, bare for å ha det klart. Saken bare at man må kunne se sider fra litt flere enn sin egen snevre synsvinkel;) Det blir liksom litt lettvint å avskaffe alt man ikke liker selv!

Siden det er et bilforum måtte jeg jo trekke inn bil ja... Det jeg mente var at det hadde blitt passe kjedelig for oss om vi skulle avskaffe alle biler som bare er brukendes til å leke i skogen med f.eks. (og folk som ønsker det er det jo nok av. Slike som deg, bare med en litt annen agenda;))

Ellers synes jeg dette var nok off-topic, i en tråd som allerede er på grensa til off-topic i seg selv....

#36 neowulf

neowulf

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 774 Innlegg:

Posted 04 April 2006 - 23:00

si ett dyr i naturen uten bruksverdi,det finnes ikke.

Menesker er en helt annen sak ,det er litt for mange som blander menesker og dyr (og du er tydeligvis en av de) bare det å skulle sammenligne ett dyr med et meneske er fundamentalt galt og bygger bare opp under faren og potensialet til at f.eks en hund skal få muligheten til og f.eks bite.("han bite? neida han er for smart til det, slapp av")
det neste er vel at du skal påstå at blåvalen er inteligent, ja riktig jeg er dritlei alle disse dyreaktivistene som tilegner dyrene menneskelige egenskaper, et dyr er et dyr å det er hverken inteligent eller følsomt, det er peise dumt.

Biler??? ja saklig men problemstillingen blir det samme , bare det at statistikken sier noe annet om biler en om hunder(jeg fårstår det slik at du mener ombygde biler kontra vanlige biler selv om du ikke skrev noe om det, ellers får du forklare nærmere hva du mener)

#37 Finepix

Finepix

    Helt vanlig medlem

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 752 Innlegg:

Posted 04 April 2006 - 23:00

Kopi av melding:
Hunder uten bruksverdi skulle vært fjærna , det samme gjelder katter spør du meg

Helt bortkasta å ha en hund bare for å ha den, det eneste de hundene brukes til er å rydde gata for eieren og booste egoet deres når de er å går tur, sprer bekymring for foreldre og andre som ikke liker de.

Jeg snakker hær om dyr som går ute blant mennesker, UTEN bruksverdi, de er bare å fjerne, med bruksverdi mener jeg fører,spor,jakt,søkshunder osv. de kan vi beholde, de arbeider jo

Næi bare å fjærne dyrene spør du meg(uavhengig av rase og opprinelse)

De som klarer og overbevise meg om noe annet er flink.

Ps. jeg vet dere ikke er enige med meg men synes det er greit å si sin mening alikevell, jeg gjør ikke dette for å provosere men bare for at dere skal se at det ikke er alle som elsker hund,katt og alskens fjas. (ja jeg blir bekymret når det komme løshunder/fremmede hunder i kontakt med mine barn, eller vist jeg har minstingen i barnevogn ute og det går kattedyr i ommrådet).

Opprinnelig postet av neowulf




Hmmm.. hva med alle dyra i naturen som ikke har "bruksverdi" da...?` For ikke å snakke om alle mennesker uten bruksverdi... eller biler for den del:wtf:wtf.gif

#38 neowulf

neowulf

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 774 Innlegg:

Posted 04 April 2006 - 23:00

Hunder uten bruksverdi skulle vært fjærna , det samme gjelder katter spør du meg

Helt bortkasta å ha en hund bare for å ha den, det eneste de hundene brukes til er å rydde gata for eieren og booste egoet deres når de er å går tur, sprer bekymring for foreldre og andre som ikke liker de.

Jeg snakker hær om dyr som går ute blant mennesker, UTEN bruksverdi, de er bare å fjerne, med bruksverdi mener jeg fører,spor,jakt,søkshunder osv. de kan vi beholde, de arbeider jo

Næi bare å fjærne dyrene spør du meg(uavhengig av rase og opprinelse)

De som klarer og overbevise meg om noe annet er flink.

Ps. jeg vet dere ikke er enige med meg men synes det er greit å si sin mening alikevell, jeg gjør ikke dette for å provosere men bare for at dere skal se at det ikke er alle som elsker hund,katt og alskens fjas. (ja jeg blir bekymret når det komme løshunder/fremmede hunder i kontakt med mine barn, eller vist jeg har minstingen i barnevogn ute og det går kattedyr i ommrådet).

#39 chri-ha

chri-ha

    Chri-ha

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1499 Innlegg:

Posted 04 April 2006 - 23:00

Kopi av melding:

[
Opprinnelig postet av ready4-runner



dette bildet er fra Plata eller?biggrin.gif
man ser jo at katta mi ikke er helt normal ogsåblink.gifblink.gif

Christian Halsa
480 22161

Har ikke hus
Har ikke garasje
Har ikke verktøy
Har ikke kul bil
Hva gjør jeg her???

#40 ready4-runner

ready4-runner

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 856 Innlegg:

Posted 04 April 2006 - 23:00

Sorry men synes bare denne passer nå.

Jeg har selv katt og den har jagd noen hunder og klort noen snuter, men jeg har et helt ok forhold til hunder men hater de som driter i hagen min

HOVEDLEDER I BETTY BOOP RACING KLUBB NORGES MINSTE OFFROAD/RACING KLUBB