Prøver med et lite spm her i håp om at noen guruer har noen fornuftige synspunkter. Driver med et lite prosjekt som omfatter en rangerover og c303 akslinger. Bak har vi valgt å bruke det orginale "3-link" systemet som sitter på RR. med en kule over senter av aksling. Lurer på om noen har erfaring eller synspunkter angående å lage en tilsvarende løsning på fremakslingen. Eller om det vil være en fordel å bygge et rent 4-link system.?
BIg Boys, Big Toys
4-link vs. 3-link
Started by
mud_chaser
, Apr 14 2006 23:00
6 replies to this topic
Posted 14 April 2006 - 23:00
Posted 04 June 2006 - 23:00
Trenger flere bilder tips om alt som har med 3 og 4 link å gjøre.
Posted 03 June 2006 - 23:00
Posted 03 June 2006 - 23:00
Noen som har gode bilder av 3 og 4 link?
Spekuler på noe sånt, men trenger litt tips og bilder.
Spekuler på noe sånt, men trenger litt tips og bilder.
Posted 15 April 2006 - 23:00
Ja det gjør den.
Skal du bygge selv vil jeg anbefale att du istedenfor 1 infestning i "Ven" på akslingen,bruker 2 stag slik att du får 2 fester på "Ven".
Hvis ett feste skulle ryke slipper du att akslingen snurrer og ødelegger mellom aksling og annet.
Skal du bygge selv vil jeg anbefale att du istedenfor 1 infestning i "Ven" på akslingen,bruker 2 stag slik att du får 2 fester på "Ven".
Hvis ett feste skulle ryke slipper du att akslingen snurrer og ødelegger mellom aksling og annet.
Posted 15 April 2006 - 23:00
trenger vel heller ikke panhard stag dersom jeg bruker k-link. k-linken tar vel opp sideveis forflytning også om jeg ikke tar helt feil...?
BIg Boys, Big Toys
BIg Boys, Big Toys
Posted 14 April 2006 - 23:00
"3Linken" bak på RR er "K-Link".
Glimrende konstruksjon å bruke forran også.Gir nærmest ubegrenset pendling.
Glimrende konstruksjon å bruke forran også.Gir nærmest ubegrenset pendling.