.

.
Started by
abaa
, Apr 28 2006 23:00
12 replies to this topic
Posted 28 April 2006 - 23:00
Posted 22 May 2006 - 23:00
Kopi av melding:
De proffe gutta bruker sitrus rens. rødsprit, blå isopropanol og white spirit fungerer også fint. Har brukt det på noen biler uten at de har fått varige mèn:DAutoglym paint renovator og whitespirit er også en fin kombinasjon.:)Men sitrus rens eller industri rens fungerer best;)
Har bestandig så god tid at jeg rekker ingenting...
Opprinnelig postet av Usta Bil
Sitrus rens og/eller aceton, fungerer utmerket. Men vær forsiktig, for hard "gnikking" så blir lakken borte/blass.
Men er det ikke litt av Trooper style å ha dekoren på da? Er den fin så er det vel ikke noen grunn for å fjerne det.
Isuzu går jo til verdens ende eller til rusten tar den, så ta dekoren når den blir stygg!
Posted 12 May 2006 - 23:00
De proffe gutta bruker sitrus rens. rødsprit, blå isopropanol og white spirit fungerer også fint. Har brukt det på noen biler uten at de har fått varige mèn:DAutoglym paint renovator og whitespirit er også en fin kombinasjon.:)Men sitrus rens eller industri rens fungerer best;)
bruk 3M sitrus rens, det er det absolutt beste middelet, er det som ble brukt av en her i elverum som monterte nye merker på bila våres, tar bort alt som er=)
helt klart, mye penere bil uten de slitte stygge merka
helt klart, mye penere bil uten de slitte stygge merka

Hvordan går det med lakken når du bruker skirens?
http://www.offroad.n...e=View&RID=1644
http://www.offroad.n...e=View&RID=1644
Posted 09 May 2006 - 23:00
Et tips!
Bruk Skirens for å fjerne limet etter klistremerker o.l. Fåes kjøpt hos sportsbutikken. Dette er flytende og det beste er å smøre på og la det virke litt, så er det "bare" og tørke av.
Bruk Skirens for å fjerne limet etter klistremerker o.l. Fåes kjøpt hos sportsbutikken. Dette er flytende og det beste er å smøre på og la det virke litt, så er det "bare" og tørke av.
Posted 09 May 2006 - 23:00
Ta av!!!!!! :-)
Pajero 33/14.5-15
Lj 70 35"
84 Sub 4-sale
Pajero 33/14.5-15
Lj 70 35"
84 Sub 4-sale
Posted 29 April 2006 - 23:00
Det går som regel greit det,det var det jeg gjorde på min,det som var jobb var å få av limrestene på en human måte:)
Posted 01 May 2006 - 23:00
Helt klart uten. Mye finere:)
Jeg hadde noen striper på siden av bilen min og å dem gikk greitt og få av med varmluftspistol (litt plukkearbeid men)
Jeg hadde noen striper på siden av bilen min og å dem gikk greitt og få av med varmluftspistol (litt plukkearbeid men)

Går vel greit å ta av hvis man bruker varmluftspistol. Jeg skal hvertfall ta av det som er igjen på min.
Penere uten,mye arbeid, men absolutt verdt det!
Posted 28 April 2006 - 23:00
ta bort
Jeg er ikke gal,det har stemmen i hode mitt sagt..
Jeg er ikke gal,det har stemmen i hode mitt sagt..