Gå til innhold



Foto

Østfold Offroad Klubb????


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
81 replies to this topic

#21 tigger

tigger

    Skatte og gjeldsslave

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1041 Innlegg:

Posted 20 May 2006 - 23:00

Så mange som 20 :otil stiftelsesmøte høres mange ut, men jo flere vi er i klubben jo bedre:lol:. Syns det ikke bør være for mange til start og interimstyre valg så ett møte senere med valg ++ hvor alt blir enda bedre ordnet, men det er hva jeg syns og nok om det. Hovedpointet er at klubben blir startet og vi får noe "kjøtt" på beina, så kommer resten etterhvert håper jeg smile.gifcool.gif
Signer herved opp som medlem!!!!biggrin.gif

Big Are Beautiful
-91 subb

#22 sven

sven

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4833 Innlegg:

Posted 20 May 2006 - 23:00

tenkte jeg skulle sette opp et nytt emne og invitere de fra østfold som ønsker en klubb til å komme.. det blir nok ikke stort flere enn 10-15 stk likevel..

når man ser på responsen her er det jo ikke stort fler enn 20 stk inkl de jeg iallefall har prata med..

men for all del, det er jo en god start og seff bare morro om det kommer fler:D

________________________________________________
Suzuki SJ410/413 and Samurai Tech consultant
Medlemsnr 36 i Suzuki 4x4 Club Norway
Tlf: 47 30 69 00

#23 Svenna25

Svenna25

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 486 Innlegg:

Posted 20 May 2006 - 23:00

Ivrig ja:D Hvis du har et sted som vi kan samles Sven for og få ballen trille litt mer så er jo det helt topp men hvor mange har du plass til??? tenkte du oss som dro igang (klubben) bare??? i første omgang... for jeg kan sikkert ringe og høre med den gamle verksted eieren min for han har flere lokaler jeg sikkert kan få lånt for slikk og ingenting(plass til mange)hvis han har noen ledige da?

#24 obelix1976

obelix1976

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 181 Innlegg:

Posted 20 May 2006 - 23:00

Ivrige guttær dette... sånt liker jeg...biggrin.gif

alt må prøves...


#25 tigger

tigger

    Skatte og gjeldsslave

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1041 Innlegg:

Posted 19 May 2006 - 23:00

Jeg er ikke fremmed for møteplass på "Grøftekanten Auto's eminente Verksted" hvis det ligger på solli ved E6 så er jo det en plass de fleste kjenner og har lett for å finne frem til.
Ser frem til ett stiftelses møte for klubben slik at vi kan få noe på papiret og ikke bare mange baller i lufta!! + det virker mer seriøst på kommunen / forsvaret og grunneiere om vi kommer som en klubb enn privatperson.

Espen



Big Are Beautiful
-91 subb

#26 sven

sven

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4833 Innlegg:

Posted 19 May 2006 - 23:00

nå ligger det litt mer enn frikjøring bak tankene mine.. men det er en del saker og ting som må på plass før disse tankene kan trekkes HELT fram.. men tror det kan være greit med om ikke annet, tilgang til.. kjøreområde til de fleste behov en slik klubb skal kunne trenge..

om ikke annet er det en god start å skaffe seg en oversikt over hvilke områder som kan brukes lovlig..

En ting er iallefall sikkert Gledeslia kommer desverre ikke til å vare evig. og da er det best å være føre var.



________________________________________________
Suzuki SJ410/413 and Samurai Tech consultant
Medlemsnr 36 i Suzuki 4x4 Club Norway
Tlf: 47 30 69 00

#27 Svend

Svend

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 385 Innlegg:

Posted 19 May 2006 - 23:00

Kopi av melding:
Dette ser bra ut gutter:) Regna med at Gangsrød ville bli ei lita nøtt..

Tenkte jeg skulle ta en prat med gutta i Halden angående grustaket de arrangerte NC runden i i fjor, samt kommunen med det gamle steinbruddet på Lisleby.

men tror det er best å ha en klubb på beina før vi skriver under på noen kjøreterrenger, tror og vi stiller sterkere som en klubb..

som tidligere sagt, kommer jeg til å tromme sammen et møte rett over pinsen, skal bare sjekke med lokale først... eventuelt kunne vi vel ha det i mekkelokalet til en av oss:blink:

________________________________________________
Suzuki SJ410/413 and Samurai Tech consultant
Medlemsnr 36 i Suzuki 4x4 Club Norway
Tlf: 47 30 69 00

Opprinnelig postet av sven



"Grustaket" vi arrangerte NC i, ifjor er sarpsborg pukkverk. Det er nok ikke no særlig til fri kjøring.

Svend Landsverk

#28 sven

sven

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4833 Innlegg:

Posted 19 May 2006 - 23:00

har ikke sjekka med detroit cars ennå, men om det ikke går i orden kan vi sikkert møtes ute i rønna vi leier(Grøftekanten Auto's eminente Verksted:D)

litt av grunnen til at jeg har tenkt på det er at det ligger sentralt til på solli langs E6,


________________________________________________
Suzuki SJ410/413 and Samurai Tech consultant
Medlemsnr 36 i Suzuki 4x4 Club Norway
Tlf: 47 30 69 00

#29 Svenna25

Svenna25

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 486 Innlegg:

Posted 19 May 2006 - 23:00

Hvordan går det med lokalet til detroit sven???blei det no høring om det?

må få igang ett møte fort som fy...

Er kjempe klar jeg.biggrin.gif og for en enorm respons på den korte tiden både her inne og utenfor??? Utrolig:P

#30 tigger

tigger

    Skatte og gjeldsslave

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1041 Innlegg:

Posted 18 May 2006 - 23:00

Bare finn en dato så skal jeg prøve å komme tongue.gif(dvs har jeg fri kommer jeg) og lokale vi møtes på er vel det samma bare vi får preka litt i ro og freB).
Ser frem imot stiftelses møtet og enig med deg Sven vi har vel litt mere "makt" som klubb enn enkelt personer

Espen


Big Are Beautiful
-91 subb

#31 ESS

ESS

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 120 Innlegg:

Posted 18 May 2006 - 23:00

Ja bare skrik ut, så kommer ihvertfall jeg en tur:)

#32 sven

sven

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4833 Innlegg:

Posted 18 May 2006 - 23:00

Dette ser bra ut gutter:) Regna med at Gangsrød ville bli ei lita nøtt..

Tenkte jeg skulle ta en prat med gutta i Halden angående grustaket de arrangerte NC runden i i fjor, samt kommunen med det gamle steinbruddet på Lisleby.

men tror det er best å ha en klubb på beina før vi skriver under på noen kjøreterrenger, tror og vi stiller sterkere som en klubb..

som tidligere sagt, kommer jeg til å tromme sammen et møte rett over pinsen, skal bare sjekke med lokale først... eventuelt kunne vi vel ha det i mekkelokalet til en av oss:blink:

________________________________________________
Suzuki SJ410/413 and Samurai Tech consultant
Medlemsnr 36 i Suzuki 4x4 Club Norway
Tlf: 47 30 69 00

#33 tigger

tigger

    Skatte og gjeldsslave

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1041 Innlegg:

Posted 18 May 2006 - 23:00

cool.gifcool.gif KJEMPE BRA GUTTÆR cool.gifcool.gif
Stå på og Svenna at du klarte å finne ut at du måtte tilbake til komunen er nesten utrolig!! Det viser at det er "orden" i kaoset iom at en ikke kan få svar før en har gått runden MINST 1 gang ohmy.gif

Men hvis det er noe vi kan gjøre iform av mail aksjon eller noe så si ifra med mailadresse så skal jeg sende jeg tongue.gif

Big Are Beautiful
-91 subb

#34 dracan

dracan

    Dracan

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 858 Innlegg:

Posted 18 May 2006 - 23:00

Jeg skal ta en prat med noen som kansje kan hjelpe oss med Gangsrød.....
Skal prøve å trykke noen knapper, så får vi se......




"Abusos non tollit usum"
Nå skal det sveises fast en gang for alle!!!!!!
Besøk: www.sgoffroad.no for å kjøpe en knakanes god vinsj.....

#35 Svenna25

Svenna25

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 486 Innlegg:

Posted 18 May 2006 - 23:00

Snakka med kommunen om eiendommen på gansrød tæsse og de sendte meg videre til forsvaret og de videre til skifte eiendom og til slutt vet dere hvem jeg til sist blei henvist til??? KOMMUNEN (rot) de tar det endelige svaret på hva området skal reguleres til. tror de vil ha tur terreng på grunn av dette fugle område i nærheten der...

(lurer på hvorfor militæret fikk lov til og bruke det som skytebane/løype for tanks(bråker ikke??) /BV(bråker ikke??) G,W og alle de andre kjøretøyene som er der som(ikke bråker?????) Men vi har ikke tapt ennå, fortsetter og mase på KOMMUNEN... Hilsen Svenna

#36 Svenna25

Svenna25

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 486 Innlegg:

Posted 18 May 2006 - 23:00

Tar nok en liten stund til. bonden må finne ut hva han ønsker? er litt treg blink.gif jeg og han med forden skal prøve litt av banen på lørdag.
bilder tas da.smile.gif

#37 tigger

tigger

    Skatte og gjeldsslave

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1041 Innlegg:

Posted 17 May 2006 - 23:00

Kjempe bra Svenna, jeg har motorsag jeg:D og er IKKE redd for å bruke den :Pog om du tar med forden og jeg subben så har vi traktorer også wink.gif. Hva mangler for at det blir lovlig terreng? papirer? omregulering? avtale m bonden?

Big Are Beautiful
-91 subb

#38 Svenna25

Svenna25

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 486 Innlegg:

Posted 17 May 2006 - 23:00

snakka med gårds eieren i rakkestad igår angående pris og vi tok en liten tur og prøvde(litt) biggrin.gif lerete cool.gif skal ta litt bilder derfra og vi må få rydda litt der oppe.

#39 tigger

tigger

    Skatte og gjeldsslave

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1041 Innlegg:

Posted 16 May 2006 - 23:00

höres topp ut Sven. Og det er vel ikke helt umulig å få avtale med forsvaret, tror komunen (om de har noe å si ) er verre, håper di drar det i land totalt sett med det svenna har på "handa" og tässe + klubb hadde hvert maks det
GRATULERER MED DAGEN ALLE SAMMEN cool.gif håper dere har en fin dag i dag

Big Are Beautiful
-91 subb

#40 tigger

tigger

    Skatte og gjeldsslave

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1041 Innlegg:

Posted 15 May 2006 - 23:00

Noe som skjer om dagen??? hadde hvert morro å fått det igang FÖR sommerferien, har jeg frivakt så möter jeg alle dager bare si når og hvor

Big Are Beautiful
-91 subb