Er det noen som har erfaring med ettermontering av turbo på campo 91mod 2,5D? Hvilke deler som trengs og hvilke biler som disse sitter på? Forsvarlig ladetrykk? etc.... På forhånd takk
Livet er for kort til de offentlige veier
Ettermontere turbo på 2,5D
Started by
BjornHarald
, May 25 2006 23:00
6 replies to this topic
#1
Posted 25 May 2006 - 23:00
#2
Posted 28 May 2006 - 23:00
Snakka med en i går som mente turbo og manifold fra isuzu trooper 2,8TD burde passe, og at ladetrykk på 0,5 burde være passe, ikke vet jeg men kanskje noen andre har sett begge motorene og vet om de er like, ellers har jeg oxo lurt litt på turbo/manifold fra 3,1TD'n
Livet er for kort til de offentlige veier
Livet er for kort til de offentlige veier
#3
Posted 26 May 2006 - 23:00
Sjekket pris hos gik-turbo, men mener å huske at prisen ble mellom 15 og 20000-_- i alle fall for dyrt for en bruksbil. Hadde vært bra om turbo+manifoil fra andre merker hadde passet, men det vet jeg ingenting om.
Noen som har prøvd noe? Resultat?
Noen som har prøvd noe? Resultat?
#4
Posted 26 May 2006 - 23:00
noen som vet?
er litt nyskjerrig på dette jeg og.
Det fine med dødsstraff er at man lærer til neste gang!
er litt nyskjerrig på dette jeg og.
Det fine med dødsstraff er at man lærer til neste gang!
#5
Posted 24 June 2007 - 16:21
noen som har funnet ut noe mer?
Det fine med dødsstraff er at man lærer til neste gang!
#7
Posted 12 July 2007 - 15:59
har drevet å sjekka litt, og det viser seg at fra ca 94 og utover er opel campo levert med 2.5 td som orginalt, og dette er vistnok samme motoren som 2.5 vi har
Det fine med dødsstraff er at man lærer til neste gang!