Bilder av og med ØOK medlemmer:)
Started by
sven
, Jun 02 2006 23:00
35 replies to this topic
#21
Posted 28 October 2006 - 23:00
Ingen tvil om det
Svinndal 29/10-06
Ho masa hele veien hjem om å få en slik
alt må prøves...
Svinndal 29/10-06
Ho masa hele veien hjem om å få en slik
alt må prøves...
#22
Posted 28 October 2006 - 23:00
Ja da må du kjøpe ATV å nå da
Big Are Beautiful
-91 subbe Medlem nr 005 Østfold Offroad klubb
413 trialbil Medlem nr 188 Suzuki 4X4 Club Norway
Big Are Beautiful
-91 subbe Medlem nr 005 Østfold Offroad klubb
413 trialbil Medlem nr 188 Suzuki 4X4 Club Norway
#23
Posted 30 October 2006 - 00:00
hadde ikke fler tatt bilder der oppe da?
#24
Posted 30 October 2006 - 00:00
Ligger en vending bilder her http://www.dropshots...&cdate=20061029
Big Are Beautiful
-91 subbe Medlem nr 005 Østfold Offroad klubb
413 trialbil Medlem nr 188 Suzuki 4X4 Club Norway
Big Are Beautiful
-91 subbe Medlem nr 005 Østfold Offroad klubb
413 trialbil Medlem nr 188 Suzuki 4X4 Club Norway
#25
Posted 30 October 2006 - 00:00
jeg legger ut en liten bildeserie her om hvordan "Store Gule" ble til.... hvor dårlig utgangspunktet var og kort om hvordan den er blitt som den er blitt...
bilen hentet hjem fra gledeslia der den lå på taket i nesten et år før GP ville ha den vekk.. fikk tak i gamle eier via chassisnummeret. han hadde jo solgt den, og nye eieren hadde ikke levert salgsmeldinga... synd.. for vi fikk da bilen siden vi fjerna den... han hadde jo fått penga sine han..
vel hjemme plukka vi av det knuste skallet... kappa vekk alt unødvendig av braketter på ramma osv..
så var det jo allerede på forhånd bestemt at vi ville ha høy bil, og 33" hjul, derfor bestemte vi oss for at SPOA var rett vei å gå. her er bilder av ramma ferdig med SPOA
videre hadde vi forøvrig fått et highroof karosseri av ShuDuck her på forumet som vi dro på heisatur nedover til Drandedal og henta.... forøvrig på denne turen en syk ide om å stille på premiereturen i hvit dress ble født
Bilde av karosseriet
MEN det var kun en feil med det karosseriet... det var jo ikke Cabriolet, så vinkelsliper endte opp med å bli en tilfredsstillene tanke...
helt til jeg snubla over en lang SJ ( som jeg desverre ikke har noen bilde av-_-
dette karosseriet(som var ganske rustfritt, men ganske rundbongla) ble frisert og løfta av den lange SJ'en, sammen med motoren og over på ramma vi da hadde ferdig, sammen med et par båtruller fra biltema, kappet i 50mm lengder. her ble også krypekasse montert
så ble nedre bakpart fra karosseriet vi henta kappa av og hengt på bilen sammen med kantene fra planet på den lange SJ'en, samtidig fant vi ut at vi skulle ha RUF(bakfjører foran), noe som gir mere fjæringsvei og høyere bil.
så et strøk med benga i farge grøftekant gul...
og som mange sikkert vet var ikke jomfruturen noen unntak.... den endte jo i havari den og:D
etter en time knakk nemlig undertegnede ei bladfjær:)
bilen hentet hjem fra gledeslia der den lå på taket i nesten et år før GP ville ha den vekk.. fikk tak i gamle eier via chassisnummeret. han hadde jo solgt den, og nye eieren hadde ikke levert salgsmeldinga... synd.. for vi fikk da bilen siden vi fjerna den... han hadde jo fått penga sine han..
vel hjemme plukka vi av det knuste skallet... kappa vekk alt unødvendig av braketter på ramma osv..
så var det jo allerede på forhånd bestemt at vi ville ha høy bil, og 33" hjul, derfor bestemte vi oss for at SPOA var rett vei å gå. her er bilder av ramma ferdig med SPOA
videre hadde vi forøvrig fått et highroof karosseri av ShuDuck her på forumet som vi dro på heisatur nedover til Drandedal og henta.... forøvrig på denne turen en syk ide om å stille på premiereturen i hvit dress ble født
Bilde av karosseriet
MEN det var kun en feil med det karosseriet... det var jo ikke Cabriolet, så vinkelsliper endte opp med å bli en tilfredsstillene tanke...
helt til jeg snubla over en lang SJ ( som jeg desverre ikke har noen bilde av-_-
dette karosseriet(som var ganske rustfritt, men ganske rundbongla) ble frisert og løfta av den lange SJ'en, sammen med motoren og over på ramma vi da hadde ferdig, sammen med et par båtruller fra biltema, kappet i 50mm lengder. her ble også krypekasse montert
så ble nedre bakpart fra karosseriet vi henta kappa av og hengt på bilen sammen med kantene fra planet på den lange SJ'en, samtidig fant vi ut at vi skulle ha RUF(bakfjører foran), noe som gir mere fjæringsvei og høyere bil.
så et strøk med benga i farge grøftekant gul...
og som mange sikkert vet var ikke jomfruturen noen unntak.... den endte jo i havari den og:D
etter en time knakk nemlig undertegnede ei bladfjær:)
#26
Posted 12 November 2006 - 00:00
Absolutt offroad sjekket ikke dybden på vannpytten først..
Ingenting er umulig, det umulige tar bare LITT lengre tid
Arrangementsansvarlig for Østfold Offroad Klubb.
Ingenting er umulig, det umulige tar bare LITT lengre tid
Arrangementsansvarlig for Østfold Offroad Klubb.
#27
Posted 05 November 2006 - 00:00
De skal tidlig krøkes. Her er grabben min på sitt første stortreff på rena våren han var fem.
Svend Landsverk
Svend Landsverk
#28
Posted 05 November 2006 - 00:00
Mini og junior med ØOK trøyer
Hadde hvert kult med "klubbjakker" også ved en anledningB)
Espen
Big Are Beautiful
-91 subbe Medlem nr 005 Østfold Offroad klubb
413 trialbil Medlem nr 188 Suzuki 4X4 Club Norway
#29
Posted 05 November 2006 - 00:00
ta med en jakke så trykker han rett på den akkurat slik du ønsker:D
Ingeting er umulig bare det umulige tar LITT lengre tidB)
Ingeting er umulig bare det umulige tar LITT lengre tidB)
#30
Posted 05 November 2006 - 00:00
OK men vil det gi rette "klubbfølelsen" ? selv om det ser bra ut ???
Espen
Big Are Beautiful
-91 subbe Medlem nr 005 Østfold Offroad klubb
413 trialbil Medlem nr 188 Suzuki 4X4 Club Norway
Espen
Big Are Beautiful
-91 subbe Medlem nr 005 Østfold Offroad klubb
413 trialbil Medlem nr 188 Suzuki 4X4 Club Norway
#31
Posted 06 November 2006 - 00:00
Synes vi itilfelle skal lage egene klubbjakker jeg.
MEN
da må det forhånds bestilles med betaling eller bestilles direkte selv
(dyrere men en grei løsning)
klubben har jo ikke egen konto med penger ennå så alt må gå av egen lomme (hint hint )
alt må prøves...
MEN
da må det forhånds bestilles med betaling eller bestilles direkte selv
(dyrere men en grei løsning)
klubben har jo ikke egen konto med penger ennå så alt må gå av egen lomme (hint hint )
alt må prøves...
#32
Posted 06 November 2006 - 00:00
Her er bilde av meg til start i Formula på Gjerstadsladden:P det var sinnsykt morsomt, synd at vi kjørte istykker motoren og ikke fikk kjørt de to neste seksjonene:(
Ved denne anledningen hadde Øistein og jeg byttet plass..... all ære til han for at han turte å sitte på:-)
Bettre att vara bortförd och omkommen, enn bortkommen och omkörd:-)
Ved denne anledningen hadde Øistein og jeg byttet plass..... all ære til han for at han turte å sitte på:-)
Bettre att vara bortförd och omkommen, enn bortkommen och omkörd:-)
#33
Posted 13 November 2006 - 00:00
Det gikk jo bra han plumpa ikke SÅ mye når greina knakk (ver det ikke til rett over kneet?), men han kom seg jo ut igjen på egen hånd videre fremover
Big Are Beautiful
-91 subbe Medlem nr 005 Østfold Offroad klubb
413 trialbil Medlem nr 188 Suzuki 4X4 Club Norway
Big Are Beautiful
-91 subbe Medlem nr 005 Østfold Offroad klubb
413 trialbil Medlem nr 188 Suzuki 4X4 Club Norway
#34
Posted 23 December 2006 - 00:00
Her er noen bilder fra kjøringen i Svinndal 17.12.06
http://www.dropshots...&cdate=20061217
Member of
Østfold Offroad Klubb
*Kenneth*
http://www.dropshots...&cdate=20061217
Member of
Østfold Offroad Klubb
*Kenneth*
#36
Posted 18 March 2007 - 12:30
helt utrolig at vi egentelig gadd å bygge bil av den...
men seff et nytt skall så var mye gjort...
men seff et nytt skall så var mye gjort...