Gå til innhold

Foto

BOMBARDIER bare skrot???

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
43 replies to this topic

#1 2-yota

2-yota

Offroad-wannabe

• Medlem
  • PipPip
  • 54 Innlegg:

Posted 19 July 2006 - 23:00

først drivledd så lagran i bakenden. hvorfor selges bombardier som gateverson nor drivverket ikke er dimensjonert for gatebruk spesielt med påsitter og sperret bakende:wtf:wtf.gifwtf.gif er det flere hær som har no å si om dette så vil jeg gjerne høre:mellow: kansje linhai til halve prisen har vert et smartere kjøp:wtf: jeg kjøpte BRP for å slippe å skru, det er jeg nemlig lei av:fish:

#2 Jarlen

Jarlen

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 231 Innlegg:

Posted 11 September 2006 - 23:00

Kan du ikke forlange penger tilbake for ATV`en eller er den uten garanti?? Kanskje du ikke kjøpte den NY.. Uansett.. dersom de ikke legger seg i selen for å hjelpe deg er dette HELT klart en sak for forbrukerombudet. Kunden har ALLTID rett.. (nesten) Men da må du sende klage-brev til Verksted/Forhandler med 14 dagers varsel om at du kommer til å kontakte forbrukerombudet dersom det ikke skjer noe.. Forbrukerombudet vil ikke gjøre noe før det er gjort..

------------------------------
Bånn gass
-90 Volvo 960 selges det meste el. og AC. 3,0l 24v
Sportsman 400

#3 2-yota

2-yota

Offroad-wannabe

• Medlem
  • PipPip
  • 54 Innlegg:

Posted 21 July 2006 - 23:00

jo det er jo garanti. men jeg vil ikke ha sykkelen på verksted... den hører hjemme i skogen. men jeg mener at drivledd og lager skal holde mye lengre enn dette. er dere ikke enige da:wtf:wtf.gifwtf.gif

#4 phrode

phrode

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 439 Innlegg:

Har mange venner som kjører BRP og har gjort det i 2 år på vei uten noen feil eller lign. Linhai vs BRP blir som Lada mot AUDI S1 he he

- - - - - - - - - - - - - - - - -
http://www.arendal-atv.com

#5 2-yota

2-yota

Offroad-wannabe

• Medlem
  • PipPip
  • 54 Innlegg:

ja, er vel enig i det, bare litt lei av å plages;). sykkelen har rundet 7000km så noe slites vel. lurer på om lagret har utviklet sånn varme at det gikk ut over drivleddet!?!! ER MAN UHELDIG SÅ ER MAN UHELDIG!!!!

#6 phrode

phrode

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 439 Innlegg:

Vel det er jo en slitedel etter hva jeg vet.

#7 tipo176

tipo176

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 8 Innlegg:

Posted 20 July 2006 - 23:00

Er det ikke noen form for garanti på den sykkelen da?

SP

#8 AMan

AMan

Ikke spesiellt tungbedd

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5729 Innlegg:

Posted 21 July 2006 - 23:00

Kopi av melding:
Vel det er jo en slitedel etter hva jeg vet.

Opprinnelig postet av phrode

Joda før all del så e dette slitedela... men dem ska heilt klart hold lengere!!

solgte nettopp en kodiak 400, driknutan i mellomakslingen står vel før bytting om nån kilometer tell, men lagran i diffan e som ny å ellers så va alt i drivlinja i tipp topp. Å den va vel gådd 13000, å d har aldri vært bytt så vidt så æ veit, når æ fikk den va den kjørt 6500. D eineste lagran som va hjulagran forran, å d va pga at den hadde vært kolisjonsskada. ikke no anna.

Så d e heilt klart garantisak, å d ska i utganspunktet ikke skje!!

Bomb e som går nu før å vær bra, å i alle fall MYE beire en nåkka linhai eller anna kinamøl!!

Skjønnt suki yamaha å honda e vel kanskje hakke beire, i alle fall på rykte:)

ATV 4x4 på hvite skilta kjøpes!!!
BX19 turbo eller delebil kjøpes!!

Niva '97 diesel
Kodiak '98 bensin
Pedalen må vatres av;)

#9 catpower

catpower

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 219 Innlegg:

Posted 22 July 2006 - 23:00

eneste negative jeg har om brp er at det tar en evighet fra du bestiller deler til de kommer ..... ellers har jeg trasket 700 mil uten store vanskeligheter med brpen...

pajero 86
seat toledo 96
bombardier outlander400

#10 2-yota

2-yota

Offroad-wannabe

• Medlem
  • PipPip
  • 54 Innlegg:

Posted 23 July 2006 - 23:00

sykkelen står nå på aasheim salg og service. de sier de må prate med noen i finnland før de kan gjøre noe?? de må diskutere om dette er en garantisak:fish: hvis ikke dette er en garantisak så bytter jeg garantert merke! det er akkurat slike situasjoner garantien er til for. vi betaler så sykt mye for et produkt som de garanterer skal holde i min 2 år!!! nå ble det mye GARANTI hær men det er nå min mening:devil:

#11 2-yota

2-yota

Offroad-wannabe

• Medlem
  • PipPip
  • 54 Innlegg:

Posted 28 July 2006 - 23:00

BRP er kåret til årets ATV 3 år på rad i USA. Det sier jo sitt om merket da. Det er ingen steder i verden som selger noe i nærheten av det de gjør i USAB) Men alt kan kjøres i stykker!!! SLIK ER DET BARE.

#12 CXT

CXT

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 618 Innlegg:

den er sur den hehe.
er det her i norge eller

Kopi av melding:
BRP er kåret til årets ATV 3 år på rad i USA. Det sier jo sitt om merket da. Det er ingen steder i verden som selger noe i nærheten av det de gjør i USAB) Men alt kan kjøres i stykker!!! SLIK ER DET BARE.

Opprinnelig postet av 2-yota

Jeg er ikke gal,det har stemmen i hode mitt sagt..

#13 Stig

Stig

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 689 Innlegg:

Nå er vel i sannhetens navn ingen ATV designet for hovedsakelig og bli kjørt på vanlig vei (asfalt). De er designet med terreng for øyet og det er klart at der har man jo alltids litt sleipere underlag under det ene hjulet enn det andre. Det oppstår derfor belastninger på diverse foringer og lagringer, utover det de er designet for. Jeg vil anta at det er problemet her.

#14 2-yota

2-yota

Offroad-wannabe

• Medlem
  • PipPip
  • 54 Innlegg:

Posted 29 July 2006 - 23:00

Den lastbærern sto i sverige. Det løste seg da forsvaret kom med bærgningsvogna. Det er jo ikke bare jeg som er uheldig:)smile.gif Hær ær en til som plages:devil:

#15 2-yota

2-yota

Offroad-wannabe

• Medlem
  • PipPip
  • 54 Innlegg:

Posted 29 July 2006 - 23:00

ja stig det er nok mye sant i det du skriver der:)smile.gifsmile.gif

#16 2-yota

2-yota

Offroad-wannabe

• Medlem
  • PipPip
  • 54 Innlegg:

Posted 02 August 2006 - 23:00

Ja der var delene kommet så jeg skulle få sykkelen til helga. men tror dere f***n ikke det manglet en simmering!!!! hvor forbanna typisk er vel det? hvor forbanna vanskelig kan det være å pakke ned 5 deler. Nå har sykkelen stått på værksted i 2 månder!!! Så min klare tale er DETTE ER FOR DÅRLIG BRP:angry:mad.gif

#17 NM190

NM190

Offroader

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 302 Innlegg:

Ja! Kjøp polaris. cool.gif

Alt går med fart!

#18 2-yota

2-yota

Offroad-wannabe

• Medlem
  • PipPip
  • 54 Innlegg:

Ja jeg har tro på honda og polaris!

#19 2-yota

2-yota

Offroad-wannabe

• Medlem
  • PipPip
  • 54 Innlegg:

Posted 18 August 2006 - 23:00

ja sykkelen står fortsatt på verksted. må revurdere merke neste gang. jeg tørr snart ikke bruke sykkelen for om noe går sundt må jeg vente på deler i månedsvis:angry: STORT minus hos BOMBARDIER:fish:fish.giffish.gif Hele sommeren er gått i vasken for min del-_-.

#20 maxmekker_com

maxmekker_com

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 176 Innlegg:

Posted 17 September 2006 - 23:00

Kopi av melding:
Opprinnelig postet av AMan

Linhai e lisensprodusert yamaha... hadde d vært yamaha hadde d stådd yamaha på den... yamaha har heller ingen 300cc motora som dem har byggd sjøl.

Yamaha produserer både 250 og 300 motorer.
Blir brukt i Majesty scooterene.

Men ja det er lisens produsert motorer.

Og man får hva man betaler for, ellers så er Linhai en helt kurrant ATV til sitt bruk.

RH

Divers do it deeper