Trenger koblingskjema til arb kompressor og solenoider til sperra. Med nye knapper vis det er noen forskjell...
HASTER!!!!
- Paja -
-Jasen Biltrailteam-
-NAF Motorsport Ålesund-
Koblingskjema ARB
Started by
Paja
, Jul 20 2006 23:00
3 replies to this topic
#1
Posted 20 July 2006 - 23:00
#2
Posted 21 July 2006 - 23:00
Kopi av melding:
Men hvorfor er det koblet slik at sperren bak må være på før sperre foran kan kobles på?
- Paja -
Opprinnelig postet av Paja
Bra spørsmal. Kan muligens være at det forventes at denne skal (av en eller annen grunn ) skal brukes først.
Står foøverig at de "anbefaler" denne koblingen.
Nyere Gelenderwagen jeg har kjørt har eletronisk innkoplin av sperrer. Først må senterdiffen låses, deretter kan du sperre bak, og til slutt foran.
Hadde dritte i det, og koplet de seperat
"det var det eg sa, du skulle gitt mer gass.., no kan du se.."
#3
Posted 21 July 2006 - 23:00
Hvis der er flere som lurer så fant jeg det...
http://www.pirate4x4.....114 RD114.pdf
Men hvorfor er det koblet slik at sperren bak må være på før sperre foran kan kobles på?
- Paja -
-Jasen Biltrailteam-
-NAF Motorsport Ålesund-
http://www.pirate4x4.....114 RD114.pdf
Men hvorfor er det koblet slik at sperren bak må være på før sperre foran kan kobles på?
- Paja -
-Jasen Biltrailteam-
-NAF Motorsport Ålesund-
#4
Posted 21 July 2006 - 23:00
hei paja.det er bare å sette på en jumper på bryteren til front. tror det er den gule å den blå som skal sammen.husker ikke helt men det er bare å prøve seg fram.
Sjefen sjølv
Sjefen sjølv