Gå til innhold



Foto

Landsdekkende Nissan4x4 Klubb med avd i hele Norge


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
82 replies to this topic

#21 Er ikke her lengre

Er ikke her lengre

    http://www.pirate4x4.no/welcome1.php

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4358 Innlegg:

Posted 19 August 2006 - 23:00

Jeg er medlem der og det eneste livet jeg har vært borti var medlemskontigenten.

JAN jan.eggen@loqal.no
TLF-99455292

http://www.offroad.n...wGalery&id=4039 OFFROADFILMER HER http://video.google....391244486369992
Karer som danser er for grådige til å stå i baren!!!

#22 ingos

ingos

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5073 Innlegg:

Posted 19 August 2006 - 23:00

Det er rett å slett for dumt og takk for at du sa ifra patrolux. Jeg skal nok kreve litt info før jeg bataler noen kontigent.

#23 Medusa

Medusa

    kongle-samler

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1233 Innlegg:

Posted 19 August 2006 - 23:00

hadde vært intressert i å være medlem hvis man har noe å forholde seg til. hvis det er så lite liv som patrolux sier og websiden viser, så er det kanskje en mulighet å skape mer liv? men man må vel ikke ha den siden, kan bruke nissan forumet her og?


http://www.nofear.no
you don`t exist. go away.

#24 FrankWS

FrankWS

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1234 Innlegg:

Posted 19 August 2006 - 23:00

Kopi av melding:
Jeg er medlem der og det eneste livet jeg har vært borti var medlemskontigenten.

Opprinnelig postet av patrolux



Jeg VAR medlem der. Var med fra det var den gamle Patrol klubben, som skiftet navn til Nissan 4x4 eller noe i den duren.

Den eneste infoen / livstegnet jeg fikk fra klubben var kravet om medlemsdkontigent. Når jeg purret på for å få passord for å komme inn på medlemssidene, fikk jeg beskjed om at det hadde jeg fått (når da? Kunne jeg liksom ikke få det på nytt???), så dermed takket jeg for meg.

Jeg var god nok til å betale kontigenten til dem 2 - 3 år, men jeg fikk faen meg ikke en dritt tilbake.

Dette er min mening og erfaring om denne klubben, skal ikke fortelle dere andre om hva dere skal gjøre.


Frank


Det er ikke farten som dreper, det er smellen.
Eller som vi cowboys sier; It's not the fart that kills, it's the smell.

#25 Medusa

Medusa

    kongle-samler

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1233 Innlegg:

Posted 19 August 2006 - 23:00

har vel nok med vår egen teamside, men de fleste liker vel et sted de kan drøfte sine ideer og biler, på en egen siden, evt her på offroad, samt at man kanskje samles en gang i året på treff slik alle andre klubber gjør. gøy å vise fram bilen sin og møte likesinnede. ellers hadde ikke jeg ønsket så mye mer hvertfall smile.gif

#26 super roof

super roof

    super tak

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1655 Innlegg:

Posted 19 August 2006 - 23:00

men det finnes ingen patrol klubb,
så er bare å bynne å organisere å starte en hvist det finnes noen ildskjeler der ute.




rigs http://offroad.no/?P...e=View&RID=1062
nofear http://www.2adept.co...topic.php?t=114
bilbygging http://www.bilbyggin...opic.php?t=1045

#27 Guest_Punisher_*

Guest_Punisher_*
  • Guests

Posted 20 August 2006 - 23:00

Briger N. Haugs 4X4 Clubb er vi som er på Svarstad noen ganger. Logg på bnh.no for sjekke info.


Gi gass

#28 ingos

ingos

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5073 Innlegg:

Posted 20 August 2006 - 23:00

Hei Punisher!
Jeg sitter igjen med et intrykk av at det er en kun for nyere biler og godt påkostet, samt at de fleste er bygd opp av Fjallasport. Tar jeg feil?

Ingar:-)

#29 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 20 August 2006 - 23:00

Du har rett - men: Hva med å komme til Svarstad når 4x4 Drivers har treff der? Noen av oss vil kjøre mer enn BNH's offiselle treff - da tar vi turen til Svarstad å kjører med alt og alle - ta en tur så prater vi mer Patrol der smile.gif. Kanskje vi på sikt kan tromme sammen en Patrol/Nissan klubb for alle?

#30 ingos

ingos

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5073 Innlegg:

Posted 20 August 2006 - 23:00

Rett til himmels: Jeg har planlagt å komme til søndag og da kan vi ta en prat om en Nissan klubb for alle. Hvordan passer dette for deg? Er det noen andre med Nissan som kommer på Svarstad?

#31 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 20 August 2006 - 23:00

...denne helgen tilbringes i båt...
- men jeg skal tipse gutta. Vi bør få til dette. Savnet det samme for noen år siden å det tror jeg det er mange som gjør. Kan jo ikke la et sånt miiljø være forbehold Land Rover og Land Cruiser gjengene (trivelige å kjøre med er de men - det blir jo ikke det samme (?!)

#32 Guest_Punisher_*

Guest_Punisher_*
  • Guests

Posted 20 August 2006 - 23:00

Ikke nødvendigvis nye biler, men vi har en klubb der for kunder av B.N.H
Vi får se hva som skjer etterhvert.
Men hadde vært åpen for en klubb for alle, Patrol er en av de beste 4X4 bilene som finnes.
Synd at det ikke finnes en klubb i Norge...
Hadde vært moro å starte en....

Gi gass

#33 Edgarius

Edgarius

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 9 Innlegg:

Posted 21 August 2006 - 23:00

Jeg kommer til svarstad til helga ihvertfall.. Regner med at det blir på lørdag.. cool.gif Flere som kommer??

Grønt er skjønt tongue.gif

#34 ingos

ingos

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5073 Innlegg:

Posted 25 August 2006 - 23:00

Punshier: Jeg likte siste innkellet ditt, for vi er ikke mange som kjører Nissan 4x4 og de hadde ganget begge parter om vi kunne hatt en klubb. Vil du ta opp dette med de som er med i B.N.H?

#35 Guest_Punisher_*

Guest_Punisher_*
  • Guests

Posted 26 August 2006 - 23:00

kan selvfølgelig høre jeg. ikke noe problem det.. så ser vi hva som skjer.


Gi gass

#36 ingos

ingos

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5073 Innlegg:

Posted 26 August 2006 - 23:00

Sende deg en PM med mitt tlfnr. Jeg tror det ville ha vært en stor styrke for Nissan. Var du på Svarstad i dag?

#37 Guest_Punisher_*

Guest_Punisher_*
  • Guests

Posted 26 August 2006 - 23:00

Toppers. nei har ikke vært der i dag hadde ikke mulighet å komme meg nedover. klubben vår skal nedover i sept. blir nok ikke før det dessverre, men kan jo komme med nærmere beskjed når vi reiser.


Gi gass

#38 colormax

colormax

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 640 Innlegg:

Posted 05 September 2006 - 23:00

Bare for å ha nevnt det, så er også jeg med i 4x4 drivers og dett som jeg har skrevet og lakt ut er i samarbeid og med godkjenning med styret i 4x4 drivers.
Når det gjelder det bare intresert i Nissan,så er jo dette bare et tilbud får å bli kjent, kjøre sammen og prate bil,ha det hyggelig.
Dette er jo en god mulighet he til å skape noe å bygge videre på.
Samtidig så er det en del av oss som ikke kan alt:D
OG vi har mulighet til å spørre noen som faktisk har utrolig godt greie på det meste med bil bygging.
Ville tro dette er et bra tiltak sån sett.
her kommer de biler i alle kategorier og alle er like velkommene.smile.gif

#39 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 04 September 2006 - 23:00

Det er nå et kryssende emne her - for dere som ikke surfer - sjekk ut Nissan Treff. BNH Offroad Club kommer til Svarstad søndag 24/9. 4x4 Drivers arrangerer Sørlandscub lørdag og lover stor fest lørdag kveld. Fin anledning for alle Nissan eiere til å diskutere ny Nissan/Patrol klubb som er liv laga smile.gif.
Ingos, Punisher og Colormax dere er heltente på dette (jeg også - men har iike tid til "styre og stell") utfordrer dere til å troppe opp lørdag + alle dere andre som hart lyst , seriøsitet (og tid) til å dra igang en skikkelig Norsk Nissan/Patrol klubb - det er på tide...!

#40 lars1

lars1

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 111 Innlegg:

Posted 04 September 2006 - 23:00

hei... vi er en gjeng med tullinger i trondheim som har starta en patrol club no... så vi får se kordan det går.. http://www.teampatrol.piczo.com

lars kristian skogstad
mob:91877493